26 Aralık 2014 Cuma

Sheraton maslak'ta bi mutfak iki şef etkinliği


 Geçtiğimiz cumartesi Sheraton maslak'ta cafe 333'te açık büfe yemekler eşliğinde ''bi mutfak iki şef''etkinliğine davetliydim.

Nefis yemekler eşliğinde birbirinden harika iki şef olan Özlem mekik ve ayvaz akbacak ile tanışma fırsatı buldum.
Bu arada açık büfedeki tüm lezzetler bu harika iki şefin elinden çıkmıştı.O gün diyette olanlar bile eminim diyeti bozup nefis lezzetlerin tadına baktı :)


Bu arada Özlem mekik ve Ayvaz akbacak yakın bir zamanda birlikte bir televizyon programına imza atacaklar,hayranlarına duyurulur ;) 

O gün sadece açık büfedeki yemekleri yapmakla kalmayıp yılbaşı için nefis bir yılbaşı hindisi sunumu ve tadımı yaptılar ben vejetaryen olduğum için hindiyle uzaktan bakıştım ama tadına bakanlar oldukça beğenmişe benziyorlardı.



150 kişilik davette çok sevdiğim sevda,güzellik kazanı ve üşengeç şef ile ilede görüşme fırsatı buldum.

Bu arada üşengeç şef'in sitesindeki çikolatalı kek tarifini beş defa yapıp her defasında birbirinden lezzetli olduğu için konu komşuya da dağıtıp ziyafet çekmişliğim vardır :)) yemek ve mutfakla arası iyi olanlar sitesine göz atsınlar derim oldukça pratik tariflerle harika lezzetler yakalayabilirsiniz.



Harika tatlarla oldukça lezzetli geçen bir gün oldu,sheraton maslak cafe 333 ise hem mekanı hem servisi ile oldukça kaliteli bir hizmet sunmanın yanı sıra bizleri çok iyi ağırladılar.Bu güzel gün için teşekkürler :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder