3 Aralık 2014 Çarşamba

Yılbaşı makyajı-1


Aralık ayı geldi bile,benim için bu ayın en güzel yani her yerin yılbaşı ağaçlarıyla süslenip ışık ışık olması :) Aralık ayı geldiğine göre yavaş yavaş yılbaşı programları yapılmaya başlanıyor.

Evde bile olsak yılbaşı için özel bir şeyler yapmak isteriz değilmi? :) bu ay sık sık yeni yıl makyajı paylaşımları olacak.İlk makyaj kırmızı rujlu klasik yılbaşı makyajı.Yılbaşının vazgeçilmez rengi kırmızı her yıl popülerliğini hiç kaybetmeden aynı hızla makyajlarda yerini alıyor.



Cilt makyajı için iki farklı fondöten kullandım.Bu makyajda çok hafif renk geçişleriyle yüzüme kontür yaptım.

Bu yüzden kontür yapılacak bölgelere Maybelline affiniton'un kendi cildimden 1-2 ton koyusunu uyguladım.Kalan kısımlara ise Essence soft&natural'in kendi ten rengim olan fondötenini uyguladım.

Allık olarak Nars Gilda kullandım.Cilt makyajım bitince üzerinden çok hafif Gosh bb pudra ile geçtim.

Göz makyajımı oldukça sade tutup The balm nude tude paletten Sultry ve silly renklerini kullandım.

Rimel olarak max factor false lash effect ve bu makyajın esas yıldızı kırmızı ruj için Victorias secret kırmızı gloss kullandım.

Göz makyajında ışıltısız ve sade tonlar kullandığım için kırmızı ruj yerine gloss gibi parlak yüzeyli bir şey kullanmak daha hoş duruyor.


3 yorum: