5 Aralık 2014 Cuma

Yılbaşı makyajı-2


Yeni yıl makyajı için ikinci alternatif simsiyah gözler ve nude dudaklar.Aslında benim sevdiğim renk kombinasyonlarından biri bu oldu.

Göz makyajını oldukça yoğun tuttuğum için yüzümün tamamında hafif ,soft tonlarla yapılmış bir makyaj uyguladım.Göz altı kapatıcısı olarak fotoğrafta görünmesede Maybelline affiniton kapatıcı kullandım.

Far olarak sadece siyah fardan yararlanacağım için Sephora mini paletteki siyah mat farı kullandım.Bu paletteki siyah far fazla tozutmayan bir yapıya sahip olduğu için siyah far kullanacağım zamanlarda özellikle sephora palettekini tercih ediyorum.Siyah gibi koyu renkli farların en kötü tarafı tozutması ve yanaklara dağılması.Bu tarz bir sorun yaratmadığı için bu paleti çok beğeniyorum.




Yüzüme bu sefer kontür yapmadım ve tek renk fondöten uyguladım.Fondöten de ise M.Asam magic finish'i tercih ettim.

Aydınlatıcı olarak Nars albatros ve allık olarak Clinique'in yılların favorisi şeker pembe allığını kullandım.

Yüzümün tamamına parlama yapmaması için hafifçe Gosh bb pudra geçip Eyeko skınny brush rimel ve fotoğrafta olmayan Rimmel london eye liner ile göz makyajımı bitirdim.

Dudaklarımdaki nude görüntüyü yakalamak için önce pudra ile üzerlerinden geçip sonrasında Mac cremesheen gloss delight rengini kullandım.







4 yorum:

  1. gözler mükemmel..Çok güzel olmuş..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Wowww harika görünüyorsun, cok begendim! Mac Glosslarini hic denemedim ama simdi merak ettim, cok güzel görünüyor sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) mac Creme sheen Gloss ların yapısı ve kalıcılığı harika,denemeni tavsiye ederim:)

      Sil