24 Mayıs 2014 Cumartesi

The balm frat boy


Selamlar,umarım herkes iyidir:) Geçtiğimiz günlerde Gratis'in anneler günü indiriminde The balm'dan %50 indirimle aldığım Frat boy allığın blog'da yerini alma zamanı geldi.Uzun zamandır denemek istediğim renklerden biriydi,indirim alışverişi sırasında zaten %50 indirimli al gitsin dedim,attım sepete.İyikide almışım çünkü renginin doğallığını çok sevdim.


Ben allığı duo fibre uçlu fırçayla sürmeyi tercih ettim,fibre uçlu fırçalarla allığı sürünce çok daha doğal bir duruşu oluyor.Özellikle cildiniz gözenekliyse fibre uçlu fırçalarla yapılan her türlü uygulamadan daha iyi sonuç elde ediyorsunuz.Rengi ambalajında biraz koyu ve cart gibi dursada fırçaya az miktarda alınca cildimde duruşu çok doğal oldu.



Cildimde duruşu fırçaya ürünü az almam sayesinde dozajında kaldı.Eğerki biraz fazla kaçırsaydım baya koyu durabilirdi diye düşünüyorum bu sebeple azıcık alıp eğer yetersizse çoğaltmakta fayda var.

23 Mayıs 2014 Cuma

Bitenler



Bioderma atoderm mains repair hand cream

Bioderma'nın bir çok ürününü severek kullanıyorum ama bu kremler bioderma sevgim bir tık daha arttı:)
Yoğun nemlendirme sağlayan ama çok hızlı emilen ve hiç yağlı his bırakmayan bir krem olmasıyla benden tam puan aldı.Benim ellerim oldukça hassastır,eldivensiz bulaşık bile yıkasam ellerim anında kupkuru olup pul pul dökülmeye başlar ve bu bir kaç gün boyunca sürer.Biodermayla bu sorunu şuan için sıfırladık.Ellerimin en kuru olduğu zamanlarda bile anında etki edip ellerimi pamuk gibi yaptı:)benim gibi sorunlu cildi olanlarda bile işe yarıyorsa,sadece ellerini nemlendirmek isteyenlerde nasıl muhteşem bir etki yaratır ;)

Ceres anti selülit vücut kremi(inceltici ve sıkılaştırıcı)

Bir çok selülit kremi denemiş biri olarak söylüyorum,bu krem işe yarıyor.
Selülit kremleri bana göre ikiye ayrılıyor,işe yarayanlar ve yaramayanlar Ceres bu grupta işe yarayanlardan.Yaklaşık bir aydır kullanıyorum,özellikle spora gittiğim günler masajla birlikte uyguluyorum şu an için selülitli görünüm büyük ölçüde azaldı.Ancak hiç bir kremin tek başına selülitli görünümü bitireceğine inanmıyorum.Spor yapmayıp,yediğine içtiğine dikkat etmeyip sadece kremle mucize bekleyenler daha çok bekler:)) eğer sadece kremle selülit tedavi edilseydi şuan selüllitli kimse kalmazdı zaten değilmi.Kremin bir diğer etkisi ise incelti ve sıkılaştırıcı özelliği olması.Ben spor,diyet ve ceres'le devam ediyorum bayada etkili olduğunu gördüm selülit kremi arayışında olanlar denesin derim.

22 Mayıs 2014 Perşembe

Flormar deluxe cashmere


Son zamanlarda Flormar'ın yeni nesil ürünlerine bayılıyorum.Renk skalasını ve ürün çeşidini o kadar arttırdıki artık bir çok ürününde açık ara farkla ilerliyor.deluxe cashmere serisinden naturel rosewood rengi son zamanlarda en sevdiğim renklerinden biri.Mat yapıda ve çok doğal bir duruşu var.Yalnız mat olduğu için dudaklarınız kuruyken sürdüğünüzde çizgiler oluşturma durumu var bu sebeple öncesinde nemlendiriciyle desteklemek gerekebilir.Tam bir yaz rengi olan naturel rosewood adı gibi naturel ve doğal duruşlu,her tonda makyajla kolay uyum sağlayan joker renklerden biri.Kalıcılığı ortanın üzerinde,sabahtan akşama kadar olmasada bir kaç saat boyunca bozulmadan dudakta kalıyor bir süre sonra hafiften çizgilendiğinde tazenlenme alarmını veriyor.


13 Mayıs 2014 Salı

Brezilya fönü deneyimim


Uzun zamandır aklımda Brezilya fönü yaptırmak vardı ama forumlarda okuduğum ve takip ettiğim kadarıyla kimi kanser yapıyor diyordu kimide hiç işe yaramadı diyordu.Olumsuz yorumlardan sonra uzunca bir zaman sonra brezilya fönünden vazgeçtim.Aradan geçen zamanda brezilya fönünün kansere sebep olmayan''zararlı kimyasal''içermeyen cinsi çıktı.En yakın arkadaşlarımdan biride brezilya fönü yaptırıp çok memnun kalınca artık bende denemeliyim dedim.Saçımın doğal hali dalgalı hatta nemli havalarda iyice dalgalanıp kıvrılıyor.Breilya fönü yaptırmak istememin esas sebebi aslında bu dalgalardan kurtulmak değildi her ne kadar brezilya fönü aslında saçı düzleştirmek ve ''fönlü''görünüm yaratmak için olsa bile ben saçımın daha sağlıklı görünmesini istediğim için yaptırdım.Brezilya fönünün aslı saça keratin yüklemesi yapmak gibi,bunun yan etkiside saçı düzleştirmek oluyor.Bu yan etkiyi kullanıp kıvırcık saçlılar fönlü saçlara sahip oluyor ancak brezilya fönünden sonra saçlarda yumuşak ve pürüzsüz bir görünüm oluyor çünkü keratin saçı oluşturan esas ham maddelerden biri.Saçım üstteki fotoğraftada göründüğü üzere oldukça kuru,cansız ve sağlıksız boya saçların hazin durumu yani.Brezilya fönü için ilk önce saçıma keratinli brezilya fönü ilacı sürüldü,yarım saat bekletildi.Yarım saat sonra saçım kurutulup düzleştirici ile şekil verildi ve 3 gün hiç yıkamadan ve ıslatmadan ertesi günü tekrar bir fön çektirme işlemi yaptırmak üzere kuaförden çıktım.Ertesi gün tekrar çektirilmesi gereken fön,saç yatarken şekil bozukluğu olup ertesi gün öyle kalmasın ve saç yıkandıktan sonra düzlüğünü korusun diye.



Brezilya fönünden sonra saçlarım çok yumuşak ve sağlıklı görünmeye başladı.Hatta öyleki banyodan sonra saç kremi kullanma ihtiyacım bile sıfırlandı.Boyadan yıpranmış ve kuru saçlar için aslında mükemmel bir bakım bu brezilya fönü çünkü saçımı uzun zamandır hiç bu kadar sağlıklı ve canlı görmemiştim.Üç gün sonra saçımı yıkadıkta sonra neredeyse aynı düzlükte ve dalgasız.Gerçi dalga olsaydıda çok sorun etmezdim dediğim gibi brezilya fönünü istememim esas sebebi işlem sonrası saçların canlılığıydı ama düz ve fönlü saçın duruşuda bir başka güzel oluyor değilmi? :) Bu arada brezilya fönünü yaptırdım her şey bitti artık saçlarım mis gibi hiçbir şey yapmama gerek yok durumu yok maalesef.Bu işlemi yaptırdıktan sonra kalıcılığı 4-6 ay arası olan brezilya fönünün kalıcılığı arttırmak,bozulmasını engellemek için brezilya fönü yaptıranlar için özel üretilmiş şampuan ve saç kremi kullanmak gerekiyor yoksa kalıcılık süresi kısalıyor.



Bu işlemden sonra içinde sülfat bulunmayan,keratinli şampuan kullanarak brezilya fönünü koruyoruz ama bu kadarıyla bitmiyor.Saçımızı kuruturken eskisi gibi saçları karışık şekilde veya baş aşağı eğip kurutmak yasak.Saçları yukarıdan aşağı doğru tarayarak hafifçe fönler gibi kurutmak gerekiyor.Bu şekilde kurutulduğunda düz ve fönlü görünümü sabitliyorsunuz.Ne kadar karışık kurutursanız şekilsiz görünüme o kadar önayak olmuş oluyoruz.Bu işlemin en güzel tarafı fönlü gibi duran saçlar için artık düzleştirici yada uzun uzun sıcak föne ihtiyaç duymamak.Bu sayede saçları ısıdan gelen zararlara karşı korumuş oluyoruz.Ben brezilya fönünü ve saçımdaki etkisini çok sevdim.Sanırım 6 ay sonra yine tekrarlayabilirim.




11 Mayıs 2014 Pazar

Gratis'in sürpriz hediyeleri ve indirim alışverişi


Geçtiğimiz günlerde en sevdiğim ''kozmetik alışveriş marketim'' Gratis'ten sürpriz bir paket aldım.İnsan sık sık ziyaret edip,sevdiği ürünleri bulduğu yerden hediyeler gelince bir başka seviniyormuş :) Gratis'in sürpriz paketinden Benri kuru şampuan ve yine Benri renkli saç sprey'i çıktı.Henüz iki ürünüde denememiş olduğum için çok sevindim,Benri'yi disk pamuklarından tanıyorum.Makyaj temizlemek için en çok kullandığım disk pamuklar oluyor.Yakın zamanda kuru şampuan ve renkli saç sprey'inide deneyip blogda yer vereceğim.Gratis'e hediyeleri için teşekkür ederim :)


Bu arada bu hediye paketinin geldiği gün Gratis'in anneler günü indirimide başlamıştı.İndirim alışverişlerinde genelde kendimi kaybettiğim ve hiç ihtiyacım olmadığı halde saçma alışverişler yaptığım doğrudur ama bu sefer sık ihtiyaç alışverişi yaptım.Fön tarağı,nivea deodorantlar,rexona roll on,the balm frat boy allık,the balm far fırçası alıp Gratis'ten hızlı adımlarla çıktım.İndirimde bir çok ürün %50 yarı fiyatınaydı eğer biraz daha içerde kalsam yine sepeti dolduracaktım.Aslında allığa hiiiç ihtiyacım yoktu ama frat boy'u denemek istediğim için aldım.Yakında kendisi blog'da olacak ;)

6 Mayıs 2014 Salı

Cyrene



Geçtiğimiz günlerde Cyrene ile yaptığımız çekilişle 3 izleyicime Cyrene makyaj temizleme suyu hediye etmiştik.Cyrene bazı ürünlerinden bana da denemem için gönderdi,öncelikle kendilerine teşekkür ediyorum :) Ürünlerin yarısını şuan için denedim,diğer yarısını(saç maskesi,shea butter) daha sonra deneyeceğim.



Cyrene yüz ve makyaj temizleme suyu, iki farlı tipte cilt için üretilmiş (hassas ve kuru-yağlı ve karma) makyaj temizleme üstün performans gösteren bir sıvı.Hassas ciltlerinde rahatlıkla kullanabileceği bir ürün çünkü hiçbir kızarıklık yada kaşıntı yapmadan makyajı çok güzel temizliyor.


İçerisinde paraben,esans,renklendirici,etil alkol ve renklendirici bulunmaması ile tam not alıp,cilt dostu bir ürün olduğunu gösteriyor.Makyajı temizlerken cildimi rahatlattığını ve yumuşattığını hissettim.İçerisinde yeşil çay özleri ve provitamin b5 katkısıyla kızarıklıkların oluşmasını engelliyor.


Deneyip en çok memnun kaldığım ise Glycolactik eksfolyan oldu.Hatta bu deneme boyu ürün bittikten sonra tam boyunu almayını düşünüyorum.Eksfolyan'ın içeriğinde glikolik asit+laktik asit var.Ekfolyan yani soyucu etkisiyle ciltteki ölü derici hızlı bir şekilde atıp cildin daha canlı ve parlak görünmesini sağlıyor.Cildi yapılandırıcı ve sıkılaştırıcı kollajen dokunun üretimini tetiklemesi ise en güzeli.Bu arada ciltteki ton farklılıklarını ortadan kaldırıp hatta ufak tefek açık renkli güneş lekelerinide siliyor işte bu yüzden bu ürüne bayıldım.Günlük olarak kullanılması güneşin zararlı etkilerine karşı cildi koruyor.İlk 3 kullanımdan sonra ciltteki aydınlanmayı zaten gözünüzle görecek derecede fark edeceksiniz.Ben Cyrene'i çok beğendim,kullananlar varsa yorumlarınızı merak ediyorum :)

5 Mayıs 2014 Pazartesi

Amerika'nın ünlü SPA markası Bliss’in efsane sıkılaştırıcısıyla 28 günde yaza hazırlanın!


Her sene olduğu gibi yaz aylarının yaklaşmasıyla, portakal kabuğu görünümünden kurtulma derdi yine gündemimizin en üst sırasına oturdu.

Ne yapacağız? Doğru besleneceğiz, bol su içeceğiz, spor ve masajla dolaşımı hızlandırıp portakal kabuğu görünümünden kurtulmaya çalışacağız.

Yeterli mi?

Tabii ki hayır!

Vücudumuzu kusursuz hale getirmek için her yolu denememize rağmen maalesef çoğu zaman istediğimiz sonuca ulaşamıyoruz. Beslenme alışkanlıklarımız, hayat tarzımızda yapacağımız çeşitli değişikliklerin yanı sıra aslında doğru ürünü kullanmamız da gerçekten çok önemli. Ancak bu şekilde pürüzlü ve portakal kabuğu görünümlü cilde, onarıma başlaması için gerekli donanımı sağlayabiliriz.



Kısaca Kış aylarında unutup yaz yaklaşınca yeniden hatırladığımız ‘selülitlerden kurtulma yöntemleri’ baharın gelmesiyle yine gündemde: Doğru besleneceğiz, bol su içeceğiz, spor ve masajla dolaşımı hızlandırıp portakal kabuğu görüntüsünden kurtulacağız! Geçtiğimiz yıllarda tüm bunları deneyip hayalinizdeki vücuda kavuşamadıysanız, New York’un dünyaca ünlü Bliss Spa’sının özel “Fatgirl” serisiyle tanışma vaktiniz gelmiş Kış aylarında unutup yaz yaklaşınca yeniden hatırladığımız ‘selülitlerden kurtulma yöntemleri’ baharın gelmesiyle yine gündemde: Doğru besleneceğiz, bol su içeceğiz, spor ve masajla dolaşımı hızlandırıp portakal kabuğu görüntüsünden kurtulacağız! Geçtiğimiz yıllarda tüm bunları deneyip hayalinizdeki vücuda kavuşamadıysanız, New York’un dünyaca ünlü Bliss Spa’sının özel “Fatgirl” serisiyle tanışma vaktiniz gelmişyaz aylarının yaklaşmasıyla gelen bikini sezonunun bir kabusa dönüşmesini istemiyorsanız bu yazımızı mutlaka okuyun çünkü Kış aylarında unutup yaz yaklaşınca yeniden hatırladığımız ‘selülitlerden kurtulma yöntemleri’ baharın gelmesiyle yine gündemde: Doğru besleneceğiz, bol su içeceğiz, spor ve masajla dolaşımı hızlandırıp portakal kabuğu görüntüsünden kurtulacağız! Geçtiğimiz yıllarda tüm bunları deneyip hayalinizdeki vücuda kavuşamadıysanız, New York’un dünyaca ünlü Bliss Spa’sının özel “Fatgirl” serisiyle tanışma vaktiniz gelmişefsane sıkılaştırıcı ürün nihayet Türkiye’de!

Amerika’nın en iddialı markalarından bliss’in, ünlü sıkılaştırıcı ürünü fatgirlslim, bu yaz sizi bu dertten kurtarmak için eczanelerde yerini aldı.

Geçtiğimiz yıllarda farklı yöntemler deneyip hayalinizdeki vücuda kavuşamadıysanız, New York’un dünyaca ünlü Bliss Spa’sından doğan “fatgirl”serisi ile tanışma vaktiniz artık gelmiş demektir.

Basında da sıkça yer aldığı gibi birçok ünlü model, televizyon, sinema yıldızı, dünyaca ünlü popstar gündüz ve gece kreminden oluşan bu özel seriyi kullanmayı tercih ediyor.

Aslında bu çok da şaşırtıcı değil çünkü bliss’in dünyada çok tercih edilen bir marka olmasının yanı sıra, bu serinin klinik çalışmalarla da kanıtlanmış çok fazla etkisi bulunuyor.



Örneğin; yapılan araştırmalarda kullanıcıların

• %87'si sıkılaştırıcı etkiyi,
• %85'i inceltici etkiyi,
• %73'ü portakal kabuğu görünümünde azalmayı gözlemledi.*

İşte bliss efsanesinin sırrı!

Efsane bliss fatgirlslim-vücut toparlama ve sıkılaştırmaya yardımcı gündüz kremi, kapsüle edilmiş patentli Qusome© kafein teknolojisi ile portakal kabuğu görünümünü azaltmayı desteklerken, cildi sıkılaştırmaya da yardımcı oluyor.



Ayrıca bliss’in bu serisinde bir de fatgirlsleep-vücut toparlama ve sıkılaştırmaya yardımcı gece kremi bulunuyor. Serinin gündüz kreminin tamamlayıcısı olan bu gece kremi, kapsüle edilmiş formülü ile siz uyurken 6 saat boyunca vücuda etki ediyor ve portakal kabuğu görünümlü bölgeleri pürüzsüzleştirmeye yardımcı oluyor. Gece kreminin içeriğinde gündüz kreminden farklı olarak yatıştırıcı özelliği olan lavanta ve lotus çiçeği özü bulunuyor. Bu özler uyku esnasında etki göstererek vücudun kendini yenileme sürecine destek oluyor, böylece “sıkı” bir uyku çekmenizi sağlıyor!



Kullanımı ise çok basit. Her sabah fatgirlslim’i 20-30 saniye boyunca portakal kabuğu görünümlü bölgelere masaj hareketleri ile uygulayabilir ve hemen emildiği için ardından hızla giyinebilirsiniz. Akşamları da yatmadan önce fatgirlsleep’i yine aynı şekilde uygulamanız yeterli!

Üstelik kısa bir süre için eczanelerden 1 adet fatgirlslim ve 1 adet fatgirlsleep aldığınızda, hediye olarak masaj aparatına da anında sahip oluyorsunuz.

Bu aparatın özel tasarlanmış yüzeyi ile masaj yaptığınızda, bu muhteşem iki ürününün cilt tarafından daha iyi emilmesini sağlayabilirsiniz. Problemli bölgeye aşağıdan yukarıya ve dışarıdan içeriye hareketlerle, hafifçe bastırarak ve bileğinizi sağa sola doğru bükerek uygulamanız gerekiyor.

Ayrıca bu aparatı sadece kremlerinizle değil, duş esnasında da kullanabiliyorsunuz.

Daha etkili bir çözüm için bu bakım serisi ile birlikte düzenli egzersiz yapmayı ve sağlıklı bir beslenmeyi de unutmamalısınız.

Bu efsane seriyi ve bliss markasının diğer tüm ürünlerini Türkiye’de sadece yetkili eczanelerde bulabilirsiniz.    

Yetkili eczanelere ulaşmak ve daha detaylı bilgi için

 www.blissturkiye.com sitesini ziyaret ediniz.      

* Bağımsız laboratuvarlar tarafından yürütülen test sonucudur. Etkileri 28 günü kapsayan klinik çalışmalarla kanıtlanmıştır.
Bir boomads advertorial içeriğidir.

4 Mayıs 2014 Pazar

Dev yaz çekilişi sonucu

 Bir aydır süren dev yaz çekilişimiz bu gün itibariyle sonuçlandı,kazanan ''muntaha arzu kahraman'' kendisini tebrik ediyorum :)


 Üstteki katılım ile muntaha arzu kahraman çekilişin kazananı oldu.Üç gün içerisinde bana iletişim bilgilerini yolladığı takdirde hediyeleri adresine postalanacak ancak üç gün içinde iletişim kuramazsak hediyeler yedek kazanana geçecek.


 Yedek kazanan ise üstteki katılımile ''ayşe dalçık''


Kozmetik perisi dev yaz çekilişi



Bu aralar izleyicilerim için çekiliş yapamadım,blog'la da çok ilgilenemedim.Bu sebeple hazır yaz aylarına girerken dev bir çekilişle arayı kapatalım dedim.Öncelikle çekilişteki hediyeler neler tek tek göz atalım :)

1-VİCHY Makyaj temizleme sütü
2-SYOSS Saça parlaklık veren krem-serum
3-BABE Aloe jel
4-LA ROCHE POSAY Termal su
5-THE BODY SHOP Dudak parlatıcısı
6-PASTEL Renkli rimel
7-BARGELLO Parfüm
8-SHE Parfüm
9-ÇANTA İÇİ DÜZENLEYİCİ
10-TIRNAK TÖRPÜSÜ
11-SAMPLE ÜRÜNLER(NUXE,BİODERMA,FEMİNSOFT)


Toplam 11 parçadan oluşan bu hediye çekilişine katılmak için yalnızca 3 şart var.
1-İzleyicim olmanız
2-çekiliş haberini fotoğrafıyla birlikte paylaşmanız.(blogu olanların blogunda paylaşması zorunlu,olmayanlar facebook'ta paylaşım yapabilir.)Paylaşım yaptığınız sayfanın linkini bu yazının yorumlarına email adresinizle yazmanız.
3-İnstagram'dan kozmetikperisi olarak yazıp takibe almanız.

Çekiliş 30 gün süre ile devam edecek.Çekiliş sonucu yapılacak kura ile belirlenecek ve kazanana hediyeler kargo ödemesi tarafımdan yapılarak gönderilecektir.Katılım sadece Türkiye ile sınırlıdır,şimdiden bol şans :)

2 Mayıs 2014 Cuma

Rimmel london scandal eyes rimel




Rimmel london sevdiğim ve birçok ürününü denemekten keyif aldığım bir marka.Geçtiğimiz günlerde rimelimin bitmesiyle yeni birşeyler denemek istedim ve elim rimmel london'ın scandaleyes rimeline gitti.Bu rimel kirpikleri fazlaca uzatıp dolgunluk vereceğini vaad ediyor.Çok tombik bir ambalajı ve dolgun bir fırçası var.İlk aldığımda açıkçası beklentim,kirpiklerime takma kirpik efekti vereceğiydi.



Ancak ilk denememde gördümki öyle büyük beklentilere girmeye hiç gerek yokmuş.Çünkü bir çok rimelin vaad ettiği o ''takma kirpik''görüntülü kirpikler oluşturacağı sözünün içi boş kalıyor.Hatta geçtiğimiz yıllarda bir markanın reklam ve afişlerinde modele uygulanan makyajda takma kirpiğide aşmış derecede uzun ve dolgun kirpikler vardı ve rimelin vaad ettiği ise her kullananda bu etkiyi yaratacağıydı ancak ABD'de bir kadın o rimeli deneyip aynı etkiyi görmeyince marka'ya bir tazminat davası açmış ve tüketiciyi yanıltan reklamdan markaya ceza aldırıp kendiside hayli güzel bir tazminat bedeli almıştı.Biz Türkiye'de bazı reklamlar için markalara dava açsak bir çok kadın tazminat zengini olur :))



Gelelim Scandaleyes rimel'e.Üstteki fotoğrafta kirpiklerim rimelsiz,alttaki fotoğrafta ise tek kat rimel uygulanmış hali var.Açıkçası öyle ahım şahım bir etki yaratmadı.Gayet sıradan hafifçe uzatan,hiç dolgunluk vermeyen bir ürün oldu.Bende bir kat daha uygulayıp birde öyle göreyim emin olmak için dedim.


Üstteki fotoğraf tek kat uygulanmış hali.

İkinci katı uygulayınca biraz daha uzattı ve kirpiklerimi belirginleştirdi ama bu seferde hepsini birbirine yapıştırdı.Bu yüzden bu rimeli pek beğendim diyemem.Rimmel london'ın bir çok güzel ürünü var ama bu scandaleyes olmamış.Gerçi benim kirpiklerim zaten çok uzun değil bu sebeple kirpikleri uzun ve gür olanlarda çok daha iyi sonuç verecektir buna eminim ama benim gibi kısa ve seyrek kirpiği olanlarda çok iyi bir etki vermiyor.