8 Ocak 2015 Perşembe

Hunca delight therapy sıkılaştırıcı serum


Hunca ' nin delight therapy sıkılaştırıcı serumu ilk başta kokusuyla çok temiz ve ferah bir his veriyor:) yogun nemlendirme sağlayan yapisiyla ilk etapta cildi nemlendirip sonrasında lifting etkisiyle cildi sıkılaştırıp daha diri ve sıkı bir görünüm vermeye yardımcı oluyor.


Oldukça hafif yapılı ve su bazlı bir ürün olduğu için tüm cilt tiplerinin rahatlikla kullanabilecegini düşünüyorum. Cildi sıkılaştırıp,derin kırışıklıkların görünümünü hafifletirken içeriğindeki aynisefa özü ile yara izlerini iyileştirme etkisi ile çok yönlü bir bakım sunuyor.cildimdeki ufak tefek kızarıklıklar oldukça etkili oldu,kullanimi takip eden gün içinde kızarıklıklar kendiliğinden kayboldu.
Sabah ve akşam temizlenmiş cilde pat pat hareketleriyle tampon yaparak uygulanan bir ürün.bu arada cildin de sivilce sorunu olanlara da içeriğindeki papatya özü ile  tedavi sağlayan bir ürün. Ben ürünü oldukça hafif yapılı ve cildi özellikle bu soğuk günlerde güzel nemlendirip besleyen bir ürün olarak gördüm. Sıkılaştırma konusunda ise daha uzun vadeli bir kullanim gerektiğini düşünüyorum bu yüzden bu konuda bir yorumda bulunamayacagim.Hunca ürünlerini internet sitelerinden yada kataloglarından Siparis verebiliyorsunuz.

3 yorum:

  1. Kokusu var mı canım? Narlı ürünlerin kokusu çok güzel oluyor genelde. Serumları son 1 senedir düzenli kullanıyorum, bunu da merak ettim. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm çok güzel nar kokusu var:)

      Sil
  2. Bende tam böyle bir ürün arıyordum çok sağol:))

    YanıtlaSil