2 Ocak 2015 Cuma

Mara kozmetik çanta aksesuarlı eğlenceli kişisel bakım ürünleri




Mara kozmetik 2010 yılından bu yana inovatif kişisel bakım ürünleri geliştiren bir marka.Kadınların hayatını kolaylaştıran,yenilikçi ürünler geliştiren marka son zamanlarda çanta aksesuarlı kişisel bakım ürünleriyle ön plana çıkıyor.

Çantalara kolayca monte edilebilen hem çeşitli renklerde el kremi,el temizleme jeli,lip balm gibi ürünleri olan marka hem eğlenceli hemde hayatı kolaylaştıran tasarımlarıyla bence sık sık görmeye başlayacağımız ürünler çıkardı.



Çanta aksesuarı olan piyasaya sürülen kişisel bakım ürünleri ambalajlarını açtığım ilk anda kokularıyla dikkatimi çekti.Ürünlerde koku-parfüm kısmına sanırım özellikle dikkat edilmiş çünkü hem el kreminde hem kolonya jel'lerde kokular oldukça kalıcı.Kolonya jelin kokusu saatlerce ellerde kalabiliyor.Bu arada fuşya renkli sakızlı kolonya jelin kokusu bildiğimiz Tipitip sakız kokusunda desem :)) ben buna bayıldım,ellerime sıkıp duruyorum :))




Mara kozmetiğin ürünleri şuan Gratis'lerde,Migros'larda satıldığı gibi internet sitelerinden telefonla sipariş verip kapıda ödeme de yapabiliyorsunuz.Çanta aksesuarlı el kreminin fiyatı 12.90 tl,çanta aksesuarlı kolonya jeller yine 12,90 , çanta aksesuarlı lip gloss'lar ise 14,90 tl. Siz mara kozmetik ürünlerini denedinizmi ?



1 yorum:

  1. Bayıldım! Hazır haftasonu gelmisken; hepsine tek tek bakmak istiyorum :)

    YanıtlaSil