16 Şubat 2016 Salı

Farmasi el ve ayak peeling tuzu



Farmasi el ve ayak peeling tuzu sertleşmiş cildi ölü hücrelerden arındırıp daha taze ve canlı bir cilt yüzeyi oluşturuyor.İçeriğindeki deniz tuzu,jojoba yağı ve tatlı badem yağıyla cildi nemlendiriyor.

Nemli el ve ayak yüzeyine üründen ihtiyaç duyulduğu kadar sürülüp nazikçe ovuşturuluyor ve ardından suyla durulanıp kurulanıyor.Peeling'te sonra ayrıca bir nemlendirmeye gerek yok çünkü içeriğindeki doğal ve besleyici yağlarla güzel bir nemlendirme sağlıyor.

Peeling ve nemlendirme işleminin ardından ellerde yağlı his kalmaması ise ayrıca güzel.



Ürünün çok hafif ve temiz bir kokusu var,koku hassasiyeti olanların da dahil olmak üzere bu kokuyu seveceğini ve rahatsız olmayacağını düşünüyorum.Ürünün bana göre tek dezavantajı kavanoz tip ambalajda sunuluyor olması.

Her kullanımda parmaklarımızı kavanoza daldırmak durumunda kalıyoruz ki hijyen açısından pekte sağlıklı bir durum değil,keşke tüpte sunulsaydı :)

Peeling bir kaç kullanımdan sonra ciltteki ölü hücreleri hafifçe ciltten temizleyip daha yumuşak ve canlı bir cilt zemini hazırlıyor.Cilt ölü hücrelerden arınınca sürülen krem veya yapılan bakım cilt tarafından daha iyi emilip yapılan işlem daha etkin bir bakım haline geliyor bu yüzden peeling'i hafta 1 veya 2 defa kullanmak ürünün etkisini arttırmak için daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.


13 yorum:

  1. Bu ürünü bir kez deneyip yapı ve kokusunu sevmiştim.En kısa sürede tekrar uygulama yapayım ;)

    YanıtlaSil
  2. The Bath and Bodyworks markasının ürününü kullanıyordum ama bu ürün sanırım daha uygun fiyatı bunu deneyeceğim mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyat olarak çok daha uygun ama kalite ve performans olarak bbw ile yarisir;)

      Sil
  3. nasıl seviyorum bunu neredeyse hergün kullanıyorum ellerime daha yarısı bile bitmedi :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hem el hem ayaklarima kullanıyorum cnm birde elim bol sanırım çoktan yariladim:))

      Sil
  4. evde var, henüz kullanmadım. Koşa koşa gidip kullanasım geldi ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm deneyin çok seviceksin eminim:)

      Sil
  5. Ya benim bunu denemem lazım, el için pek peeling kullanmıyorum ama ayak peelinglerini seviyorum. Bu arada tüp ambalajlı peeling kullanmıştım ve pütürlü-katı olması nedeni ile tüpü sıkıp peelingi çıkarmak tam bir işkenceydi. Kavanozda olması bana şu an daha pratik geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm bu peeling in ince bir dokusu var Tüpte bile olsa kolay sıkılır bence ama kavanozdan olmasi çok pratik olmus:)

      Sil
  6. Nedense hiç farmasi ürünü satana rastlamadım ve bir tek ürününü denemedim merak ettim şimdi bunu:))

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir ürüne benziyor deneyebilirim paylaşımın için teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle kullanmaya devam etmeni önerebileğim bir farmasi ürünü...

    YanıtlaSil