11 Şubat 2016 Perşembe

Günün ojesi Essence the satin gel oje



Essence ' in öğelerini çok beğeniyorum,gerek geniş uçlu kolay sürülen fırçaları gerekse renk ve yapı saklasin daki çeşitlilik çok güzel .Fiyatiylada kıyaslamak bence bu fiyata süper performansları var.

Gel yapıdaki bu oje ' nin saten yapılı mat bir bitişi var.Bu seride ki tüm renklere bayildim,parlamayan mat yapıdaki ojelerdende favorilerim den.





Ojenin ,daha doğrusu gel yapidaki Thé satın grubuna bağlı olan ojelerin en sevdiğim yönü süper hızlı kurumaları.Bir tırnağa sürüp diğerine geçerken ilk sürdüğüm çoktan kurumuş oluyor

Mat bitişi olması ise klasik parlak ojelerden sıkılmış olanlar için iyi bir alternatif olabilir diye düşünüyorum


Özellikle glitterli oje yle nail art yapmak istediğimde mat yapıdaki ojelerle glitterlar bence çok uyumlu oluyor.
Ojenin kalıcılığı en fazla iki günikimci günün sonunda uçlardan soyulmaya başlıyor.
İki katta tam Opaklığı yakalayamıyor,ilk fotoğrafta ojeyi iki kat sürmüştüm uçlarda dikkatli bakarsanız tırnaklarımın uçlarında beyazlılar hafif hafif göz kırpıyor.Bu yüzden üç kat sürülmesi gerekiyor.


15 yorum:

  1. BU renkler çok zarif duruyor canım, bu ara ben de glitterlere taktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende glitter hiç sevmezdim bu aralar nedense hep elim glitterlı ojelere gidiyor:)

      Sil
  2. çok temiz ve zarif görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende o temiz duruşu çok beğendim:)

      Sil
  3. Ne kadar güzel bir renkmiş canım sana da çok yakışmış. Ben de bu tür renkleri glitter ojeler ile süslemeyi çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sade ve mat renkleri glitterli ojelerle kombinlemeyi seviyorum cnm:)

      Sil
  4. Nasıl kibar durmuş öyle <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cnm benimde hoşuma. Gitti☺

      Sil
  5. Seçtiğiniz renkler benim en sevdiğimden.Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Zarif duran bir renk gerçektende :)

      Sil
  7. Çok güzel bir renkmiş kuzum

    YanıtlaSil