1 Şubat 2016 Pazartesi

Günün ojesi wet n wild disturbia

                                            


Geçtiğimiz hafta gratis'e gittiğimde koyu mor oje arıyordum,wet n wild standında bana göz kırpan disturbia'yı denemek istedim.İyikide denemişim çünkü çok beğendim!

Wet n wild'ın bir çok ürününü denememe rağmen ojeleriyle sanırım ikinci buluşmamız oluyor.Marka Türkiye pazarına girdiğinde denediğim bir ojesi olmuştu ve oldukça beğenmiştim ama nedense birdaha denemeyip başka ojeleri kullandım.

                                              


Ojenin ilk ve en önemli artısı bana göre ikinci katta tamamen opak renk elde etmesi.Çok sevdiğim birçok ojede opaklığı yakalamak için maalesef üçüncü katı bile geçmek zorunda kalıyorum ve üçüncü katta macunlaşıp kurumak bilmeyen oje neredeyse yok gibi.

Ojeyi sürdükten sonra daha 1dk bile olmadan kuruyor! en sevdiğim diğer bir artısı da bu hızlı kuruma özelliği oldu.Malum anne olunca eller sürekli kullanılmak durumunda ve oje kurumadan bebeği kucağa almak,emziğini vermek gibi en basit şeyleri yapmak bile imkansız.Bu yüzden hızlı kuruyan ojeler en sevdiklerim :) 


                                              


Üçüncü en sevdiğim özelliği ise geniş uçlu fırça yapısı oldu.Fırçanın ucu geniş olduğunda ojeyi daha kolay ve bulaştırmadan sürüyorum.İnce uçlu firçalarda birde fırça çizgisi-izi yapma durumu oluyor.Geniş uçlu fırçaların kullanımı ve verdiği sonuç bence mükemmel.

Kalıcılığı açıkçası herhangi bir oje kadar 2.gün uçlardan açılmalar başlıyor.Benim için çok sorun değil zaten gün aşırı yada aynı günün akşamı zaten siliyorum.

Fiyatına göre oldukça kaliteli bulduğum bir marka wet n wild,ojelerinde de bence çok başarılı.Bu arada yüzük parmağımda Essence 3d glitter ojelerden var.

                                               






                                                                    

4 yorum:

  1. Mor rengin en sevdiğim tonu.Sana da çok yakışmış ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende böyle patlıcan moru çok severim cnm tesekkurler 😊

      Sil
  2. Çok güzelmiş tatlım rengi,

    YanıtlaSil