8 Mart 2016 Salı

Gratis kadınlar günü indirimi alışverişi




Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun!

Kadınlar Günü sebebiyle neredeyse her kozmetik market'te indirimler peş peşe geliyor,eskiden bu indirimlere koşa koşa gider gerekli gereksiz ne varsa alırdım.Çok şükür son yıllarda artık sadece ihtiyacım olanları alıp dolapları birsürü kozmetikle doldurmuyorum.Ihtiyaç olmadığında alınan ürünler yüzünden diğer ürünleri doğru düzgün bitiremeyip, ya dolap bekletiyordum yada tarihleri geçiyor ve atıyorum. Bu sene kadınlar günü indiriminde sadece ihtiyacım olan ürünleri aldım.

-Benri aseton:Aslında son zamanlarda asetonsuz oje cikarici kullanıyorum ama indirimin sonlarına doğru yetiştiğim için istediğim ürün kalmamıştı ve Benri'nin oje temizleyicilerinden çok memnun olduğum için aldım. Mango kokulu olmasına ise bayıldım :)fiyati 2.75 TL

-Hask serumlar :Hask'in şampuan ,saç kremi ve serumlarını deneyip çok beğenmiştim.Şuan şampuan ve saç kremi - maske olarak dökülme karşıtı ürünler kullandığım için sadece serumlarından iki tane aldım. Keşke bu serumların büyük boyları olsa.Sanirim fiyati 8 küsür liraydı.Indirimle tanesi 5.25 TL'ye geldi.

-Wet n wild ruj:Markanın birçok ürününü seviyorum ve bu ruju da denemek istiyordum.Fiyatı 10.90 TL.

-Wet n wild oje:Markanın yeni çıkan bu oje serisi ne zamandır aklımdaydı hazır indirimde bulmuşken sevdiğim renklerden birini kaptım.Fiyatı 3.95 TL.

Siz indirimden neler aldınız?

22 yorum:

  1. merhaba arkadaşım muhteşem bir alışveriş olmuş:)
    eminim çok mutlu etmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,sadece ihtiyacım olanları aldığım için guzel bir alışveriş oldu:)

      Sil
  2. Wet n Wild ojesini ilk kez gördüm bakmam lazım bende farlarını çok seviyorum :)) Mango kokulu aseton da çok iyimiş güle güle kullanın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu oje serisi yeni çıktı bende çok merak ettim denemek istedim tesekkurler:)

      Sil
  3. Güle güle kullan gerçekten az ve öz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim nihayet sadece ihtiyacım olanları alıp çıkabilir indirimden:))

      Sil
  4. Mutlulukla kullan hepsini ♥ Benim bu indirimde alacak bir şeyim yoktu.Wet'n Wild rujların yeni renklerini birkaç yerde aradım ancak bulamayınca bu indirimi hasarsız atlattım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim filiz'cigim,wet n wild standı zaten ben gittiğimde de talan edilmişti bu rujlar çok rağbet gordu:)

      Sil
  5. Güle güle kullan Perim ^.^ Ben bişey almadım (gratis,watsonsdan) ama indirimi ucuz atlattığımı sanma çünkü Tekin Acar'dan aldım o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sende Güle güle kullan canim aldıklarını maalesef indirimlere kayitsiz kalamiyoruz:))

      Sil
  6. Hepsini güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  7. Ben de sadece maskara ile atlattım indirimleri. O serumlar bana minik gelmişti ama cok uzun süre yetti . Memnun kalarak kullanmıştım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk denediğimde deneme boy olarak düşünmüştüm ama oldukça uzun süre yetiyor:)

      Sil
    2. Tamda 8 martta gittim heryer talandı o kadar insan içine girmedim dışarı attım kendimi :))

      Sil