29 Mart 2016 Salı

Günün ojesi Kiko velvet satin




Kiko'nun Türkiye'ye gelmesiyle hepimizi bir merak ve heyecan sardı. Kendi adıma konuşmak gerekirse ülkemize yeni giriş yapan kozmetik markaları beni çok heyecanlandırıyor.Denemek istediğim ürünler elimin altında ve ulaşılabilir olunca hemen gidip almak,denemek istiyorum.

Kiko'da son zamanlarda renkli kozmetik adına beni en heyecanlandıran markalardan biri oldu.Ürün yelpazesini geniş olmasi ve alternatiflerinin çok olması ise harika






Bugün blog'da Kiko'nun velvet satin serisinden nefis bir yeşil tonu olan bu ojeyi konuk edeceğiz.Mint yeşiline çalan bu ton en sevdiklerimden biri.Aynı serinin farklı renklerinden de aldım ,gerçi daha doğrusu sipariş ettim desem daha doğru olur çünkü bu ojeyide Kiko Türkiye'ye giriş yapmadan önce yurtdışından getirtmiştim.

Bu oje adından da anlaşılacağı üzere kadife hissi veren mat yapıda bir oje İçinde minicik pırıltıları var ama bu pırıltıları daha çok ojeyi taze sürmüşken ve kurumasını beklerken görebiliyoruz.Oje kuruduğunda bu pırıltılar şayet parlak bir ışık yoksa kendini pek belli etmiyor.





Ojenin kuruma hızı oldukça yüksek,sürdükten sonra çok beklemeye gerek kalmıyor.Kalıcılığı ise ortanın üzerinde diyebilirim.Iki gün bozulmadan,uçlardan açılmadan tırnaklarımdaydı.Silmesem daha da idare eder gibiydi.





Ojenin tek olumsuz yanı iki kat sürmek pek yeterli olmadı hafifçe fırça izi yaptı ve Opak olması için üçüncü bir kat sürmek gerekti.Bunu çok sorun etmedim çünkü bir çok ojede bunu yaşayabiliyoruz zaten.
Genel olarak rengini ve yapısını ,özellikle mat-kadifemsi dokusunu çok sevdiğim bir oje oldu.

19 yorum:

  1. rengine bayıldım ama bana bu renkler yakışmıyor sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Ben ambalajlarını da cok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğrafı büyütüp bir kere daha baktım, çok güzel bir renkmiş kuzum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Mat ojelerin en kötü yanı sürerken biraz özen istemeleri sanırım.Tabi daha rahat sürülenlerde var ancak rengi için bu harika ojeyi edinebilirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim çizgilenme olmaması için biraz daha özenli olmak gerekiyor:)

      Sil
  5. Ah sormayın kiko yu beklerken gozlerimiz yollards ksldi 😅 ama sonunda geldi. Denemek ostedigim tonlarca urunu var ama ne yazikki cevahir bana uzak 😑
    Ojenin rengi cok hos canim zaten boyle soft renkere oldum olasi bayilmisimdir. Gule gule kullan ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim benimde çok sevdiğim renklerden:)

      Sil
    2. Kiko Capacity'de açıldı bu arada :)

      Sil
  6. Yalnız renk bir harikaymış, tam baharlık! İstanbul'a geldiğimde aklımda olsun bu oje, bayıldım! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam bu ayların rengi:)tesekkurler:)

      Sil
  7. duruşuna bayıldım kiko mağazasını ziyaret etmek istiyorum ama bakalım ne zaman yolum düşecek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende henüz gitmedim canim yurtdışından getirttiklerimi deniyorum henüz ama bende bir ara gidip bakacagim:)

      Sil
  8. Pastel renkler Bahar'ı çağrıştırıyor hep <3 güle güle sür

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canım, rengi güzelmiş, sana da çok yakışmış :*

    YanıtlaSil