3 Mart 2016 Perşembe

Günün ojesi kiko



Kendisi gelmeden şanı Türkiye'ye gelen Kiko bugün ojeleri'yle blog'da yer alacak.Bu ojeleri birkaç gün önce denedim ve hemen instagram hesabımda paylaştım.Bu arada beni instagramdan takip etmek isterseniz kullanici adim :kozmetikperisi .Kiko'yu denemek isteyenler şuan yurtdışından ürünleri getirtiyor yada instagramda satışını yapanlardan alıyor. Bende yurtdışından getirttim ama Kiko'yu denemek isteyenler için güzel bir haberim var,çok yakinda Kiko Türkiye pazarına giriş yapıyor.

Kiko ürünleri yurtdışında bizim flormar yada golden rose ayarinda bir marka.Fiyatlarıda oldukça uygun tabi Türkiye'ye geldiğinde de aynı uygun fiyat politikası baki kalacakmı yoksa Dolar endeksli olarak fiyatlar bir miktar yükselecekmi merak ediyorum.




Kiko'nun oje renkleri skalası oldukça geniş,glitterli ve hologramlı oje renkleri ise harika.Ben bugün blog'da iki farklı rengine yer veriyorum.İlki nefis bir lacivert olan 57 numara,süper hızlı kuruyan bir oje kalıcılığı ise oldukça güzel iki gün hiç bozulmadan tırnaklarımdaydı ikinci günün sonunda ben sildim.Silmesem daha da kalırdı gibime geliyor çünkü uçlardan açılma bile yapmadı.
Oje de tek beğenmediğim yön iki katta Opak olmaması ve şişedeki rengi vermesi için üç kat sürmek durumunda kalmam oldu.

Diğer bir renk olan  52 numara ise Simli ve ışıl ışıl bir oje.Diğer markaların Simli ve glitterli ojeleri'yle kıyaslayınca yine süper bir kuruma hızı var.Simli-glitterli ojelerde temizleme aşamasında yaşanan zorluk sıfır diyebilirim.Asetonsuz oje temizleyici kullanmama rağmen bir seferde tırnaklarımdan kolayca çıktı. Kalıcılığı diğer oje gibi iki gün tirnaklarimdan milim oynamadı.Iki katta rengini tam veriyor.Genel olarak değerlendirince kiko ojeleri çok beğendim .

17 yorum:

  1. 1-2 oje denemiştim kikodan harika bence umarım en kısa zamanda gelir TR'ye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen harika cnm dört gözle bekliyoruz:)

      Sil
  2. soğuk renkli ojeleri kullanmayı bir türlü sevemedim ben ama sende harika durmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden bende sevmezdim ama denedikce daha çok beğeniyorum cnm:)

      Sil
  3. En kısa zamanda Türkiye'ye gelir umarım:)
    ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  4. Simli ojeye bayıldım kuzum, güle güle kullan Kiko'larını :)

    YanıtlaSil
  5. evet kariyerdeki ilanlarını görünce sevinmiştim bende =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım 1-2 ay içinde açılıyor cnm:)Türkiye'ye geliyor olmasına bende çok seviniyorum:)

      Sil
  6. Türkiyeye gelecek demek istanbula gelecek demek. İzmir, gavur ve üvey evlat:)
    Çok güzelmiş bu arada:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye öyle yapılıyor anlamıyorum halbuki büyük şehirlerin tamamina dağıtım olmalı bence

      Sil
  7. Kiko'nun Türkiyeye girmesini sabırsızlıkla bekliyorum :) Ojelerin renkleri de harika ♥

    YanıtlaSil
  8. Bende de üç tane var ve hepsi de gayet başarılı.Bu mavilerin rengi de harikaymış.Gelsede alsak ;)

    YanıtlaSil