27 Mart 2016 Pazar

Günün ojesi note




Note kozmetiğin ojeleri'yle tanışmak için oldukça geç kaldım ve denedikten sonra açıkçası üzüldüm.Yapısıyla ve renk skalasıyla çok hoşuma gittiler.

Note ojelerden ilk olarak denemek için karamel rengini aldım .Genelde sedefli renklerden pek haz etmesemde bu tonda ki bir oje ye sedefli yakıştırdım .Oje'nin yapısını çok beğendim. ikinci katta Opak oluyor ve üçüncü bir kata gereksinim duymuyor .






Oldukça hızlı bir şekilde kurudu,hatta bir elime sürerken diğerinin çoktan kuruduğunu farkettim.Oje'nin kalıcılığı orta seviyelerde ,ikinci gün tırnak uçlarından açılmaya başlıyor.

Bir çok Ojenin ortalama kalıcılık süresinin bir veya iki gün civarı olduğunu düşünürsek sorun edileceğini zannetmiyorum.Fiyati yaklaşık 3TL civarında.Uygun fiyatlı olmasının yanı sıra oje standında ki diğer renkleride çok beğendim ve bir sonraki sefer denemek üzere deyip bu oje'yle çıktım.Siz Note ojeleri ve makyaj malzemelerle ilgili ne düşünüyorsunuz ?





11 yorum:

  1. Note ürünlerini ciddi anlamda çok beğeniyorum. :) Ojeleri de çok güzel, bu rengini görmemiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk tanismam olmasına rağmen ojeleri çok begendim:)

      Sil
  2. Canım nasıl güzel bir renkmiş bu oje. Yeni bir seri galiba, görmedim daha önce. Ben de Note markasını keşfetmeye ojelerinden başladım ve hem renginden sem yapısından memnun kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm sanırım yeni tam emin değilim ama:)yapıları ve kuruma hızlarını çok begendim :)

      Sil
  3. Rengi çok zarifmiş gerçekten; üstüne matlaştırıcıyla denedin mi? O şekilde de çok hoş duracak gibi geldi. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matlastirici uygulamadım ama iyi fikir deneyecegim:)

      Sil
  4. Ojelerini ve diğer ürünlerini severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ojelerini çok begendim diğer ürünlerini de denemeye karar verdim:)

      Sil
  5. Emegine saglik canim guzel bir psylasim olmus ☺ hemen takibe aldim. Benim bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
  6. Rengi çok hoşmuş çokta yakışmış:)

    YanıtlaSil