23 Mart 2016 Çarşamba

Gunun ojesi Wet'n wild wild shine tickled pink





Wet'n wild ' ın yeni seri ojelerinden wild shine çıktığından beri oldukça ilgimi çekiyordu .Gratis kadınlar günü indiriminde tickled pink rengini alarak denemek istedim.Bu aralar pembe ve tonlarına karşı bir zaafım var .Sanırım Pembe olan tüm kozmetikler ilgi alanıma giriyor.

Tickled pink ise pembe rengini yoğun olarak veren güzel bir oje İkinci katta Opak olan ve rengini tam olarak yansıtan bu Ojenin kuruma hızı orta üzerinde diyebilirim.Ben süper hızlı kuruyan ojeleri sevdiğim ve pratik bulduğum için bu yönünden bakacak olursak benim açımdan dezavantaj ama yinede rengini çok sevdiğim için çok hızlı kurumasada önemsemedim.

Ojenin adından da anlaşılacağı üzere parlaklık verme konusunda bir iddiası varki bence bu iddiasını gerçekleştiriyor.Üzerine herhangi bir top coat sürmeye gerek kalmadan güzel bir parlaklık veriyor.

Oje tırnaklarımda kaldığı müddetçe parlaklığı da ilk sürdüğüm de olduğu gibi aynı şekilde duruyordu.

Ojenin kalıcılığı ortalama her ojede olduğu gibi iki gün civarı.Ikinci günün sonunda yavaş yavaş tırnak uçlarından açılmaya başlıyor.Genel olarak rengini ve yapısını beğendiğim bir oje oldu,siz wild shine serisi hakkinda ne düşünüyorsunuz ? 




18 yorum:

  1. Ohhhh rengi tam baharlikmis bende cok begendim :)) Artik yakinimda Wetn Wild satan bir yerde buldum, en azindan arabayla gidilebiliyor, bende alirim mutlaka ilk firsatta ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim rengi tam baharlik-yazlik :)

      Sil
  2. hiç denemedim daha bu seriyi ama güzel durmuş.. ben de pembe sevmem deyip deyip gidip alıyorum bu renkleri :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen sevmem dediğimiz renklere çekiliyoruz,bende de oluyor:))

      Sil
  3. Bundan önceki ojelerini pek beğenmemiştim bu markanın, o yüzden bu seriye de pek bakmadım. Bir tek ten rengi olan ojesi ilgimi çekti ama sanırım onu da pas geçeceğim... renk ellerine çok yakışmış, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan önceki büyük sisede olan ojelerini serinin adını maalesef hatırlamıyorum ama çok güzeldi canim,teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Bu seri benim de ilgimi çekmişti çok güzel renkler var,bu renk de çok tatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renkler harika,tesekkurler :)

      Sil
  5. Bende bu seriyi hic denemedim keske alsaymısım yaz icin ideal!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renk tam yaz aylarına yakışır cinsten:)

      Sil
  6. bu rengi pek sevmem ama ürün serisi güzel olabilir, teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende eskiden bu tonda pembeleri çok begenmezdim ama şimdilerde çok beğeniyorum :)ben teşekkür ederim

      Sil
  7. Bu renk ojeleri çok seviyorum ama bende ki sorun 2 kat dahi sürsem tırnak uçlarımı belli etmesi oluyor :(( birde şu ojeler 4 gün filan gitse ne güzel olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılık konusunda aynı fikirdeyim keşke hemen acilmasa:)

      Sil
  8. tatlış bir pembe, tam baharın rengi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembenin en sevdiğim tonlarindan biri:)

      Sil
  9. Bebek pembesi, tam bir şeker <3

    YanıtlaSil
  10. Bu renk sevilmez mi <333 seri yaptım bunlardan çok tatlı bu rengi:)

    YanıtlaSil