18 Mart 2016 Cuma

Günün ojesi



Kiko ürünlerini denemeye başladığımdan beri sanırım en çok ojelerini sevdim diyebilirim.Dİğer ürünleride çok güzel ama ojelerinin yapısı ve kolayca tırnaklardan çıkıp gitmemesi bence en güzel yönlerinden biri.


Bu gün blog'da 7 numaralı ojesi var.Bahar ve yaz aylarına çok yakışacağını düşündüğüm bir renk.Ojenin en büyük artısı süper hızlı kuruması oldu.Sürerken anında kurumaya başlıyor.Ben hızlı kuruyan pratik ojeleri çok seviyorum malum bebekli hayata geçiş yapınca ojenin kurumasını beklemek bile ekstra bir zaman gerektiyor.Heleki oje kurumadan bebek ağlarsa! :))



Fırça izi bırakmadan iki katta rengini tam verip opak bir hal aldı.Diğer kiko ojede olduğu gibi(lacivert) üç kat sürmeme gerek kalmadı.


Ojenin oldukça kalıcı bir yapısı var,bahsettiğim gibi hemen çıkıp gitmiyor.İkinci günün sonunda ben sildim ojeleri silmesem daha dururdu çünkü tırnak uçlarından açılmaya başlamamıştı bile.Genel anlamda ben Kiko ojeleri çok beğendim,biran önce Türkiye'ye gelsede diğer tüm renklerini denesem diye sabırsızlanıyorum:)










20 yorum:

  1. rengi harikaymış kiko gelse de alsak rahat rahat...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim artık gelsin de diğer renklerinede bakalim:)

      Sil
  2. Tam yazlık bir ojeymiş bayıldım! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın Bu renkleri çok seviyorum :)teşekkür ederim 😊

      Sil
  3. Yakında mağazası açılacak heyecanla bekliyorum o_O
    Bende çok benzer rengi avon'n yeni serisinden aldım. Tam pantone rengi gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz dört gözle bekliyoruz :) Avon'a da bakiyim merak ettim:)

      Sil
  4. Ah bir gelse buraya da renk harika gerçekten:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok beğendiğim bir renk oldu :)

      Sil
  5. Bayıldım rengine canım, çok yakışmış sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayildim canim tesekkurler :)

      Sil
  6. Italyaya gidip kikoya girip hic bisey almadan cikmayi basaran ben turkiyede kendini alisveriste hic tutamayan ama esas yerinde cok kozmetigim var diye baska seylere yonelen ben aaah aaah:(( takipteyim beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa nasıl yaptin böyle birsey:))neyseki Türkiye'ye aciliyor;)

      Sil
  7. Ayy rengi çok güzel Pembe sürdüğümde bazen bir iki tırnağıma bu tonlarda kullanıyorum çok yakışıyor yanyana .gelirse bende alıcam mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembeyle uyumuda eminim çok güzel olur:)

      Sil
  8. Çağrıcım rengi ne kadar güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok begendim canim tesekkurler :)

      Sil
  9. Çok seviyorum bu tonları <3

    YanıtlaSil