25 Mart 2016 Cuma

Mart ayı bitenler




Mart ayında bitirdiğim ürünler çok fazla olmadı,zaten birçok farklı ürünü birarada kullandığım için genelde çok nadir ürün bitiriyorum.Bu ay kullandığım ürünlerde daha istikrarlı olup araya yeni kozmetikler dahil etmediğim için toplamda dört parçanın dibini gördüm.


-Revox At kuruğu saç maskesi

Son yıllarda kullandığım en iyi maskelerden diyebilirim.Saçımdaki ciddi dökülme sorununu minimize edip,saçlarımı oldukça güçlendirdi.Hatta kullandığım süre boyunca hem saçın boyalı hemde nasıl bu kadar parlak ve sağlıklı sorularını sık sık duydum.Saçımı normal uzama hızından daha hızlı uzattığını da hissettim.Dönemsel olarak kullanacağım ürünlerden biri.


-Lesoleil şampuan

Saçlarımdaki dökülme ve cansızlık için revox maskeyle birlikte son iki aydır düzenli kullandım ve çok memnun kaldım.Lesoleil bitince Revox'un şampuanına geçiyorum,dönüşümlü olarak iki üründen de çok memnunum.Hem fiyat olarak oldukça uygun hemde saçlarıma ciddi anlamda faydalı geldiği için sevdiğim bir şampuan oldu.

-Cellex-c serum

Cilt bakımında C vitamininin faydalarını gördüğümden beri Cellex-c bittikçe aldığım nadir ürünlerden biri.C vitamininin emilimini en yüksek şekilde sağlayan patentli bir serum ve benim cildime çok iyi.Kullanmaya başladıktan sonra cildimde belirgin bir parlaklık ve canlılık oldu.

-Obagi zo skin göz çevresi kremi

Obagi'nin ürünlerini çok seviyorum bu göz çevresi kremide kuru göz çevreme çok iyi geldi,gündüz DDF gece obagi'yi kullanıyordum.Bittiğinde tekrar alacağım demiştim ama zo skin serisi geçtiğimiz ay itibariyle kaldırıp yenilendiğinden aynı kremi bulamadım.

10 yorum:

  1. Fiyatlarınıda belirtir misiniz bende almak istiyorum bunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lesoleil 10 küsür tl,revox ambalajında boyutuna göre 60 ile 80 tl arasında değişiyor,cellex 370tl,obagi suan kaldırıldı seri yenilediği için zaten piyasada yok:)

      Sil
  2. az ama öz:) insanın elinde çeşit çeşit ürün olunca sabit olarak bir ürünü de kullanmayınca benim de bitenlerim bazen böyle oluyor=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim aynı görevi gören birkaç ürün olunca maalesef bitmek bilmiyorlar :)

      Sil
  3. saç maskesini çok merak ediyorum sevindim güzel çıkmasına :)

    YanıtlaSil
  4. Cellex ve Obagi en merak ettiğim ürünlerden (sayende). Ben de alışveriş listeme ekledim bunları; ürünler bittikçe bakacağım. Gerçi göz çevresi kremi kaldırılmış diyorsun ama, muadili vardır değil mi?Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serinin yerine yeni bir seri geliyormuş henüz piyasaya sürülmedi sanırım ama obagi nin tüm serilerine bayiliyorum basakcim bana çok iyi geliyorlar

      Sil
  5. Obagiyi merak etmiştim oysa ://

    YanıtlaSil