31 Mart 2016 Perşembe

Rossman alışverişi




Herkese merhaba! :) bu gün blog'da Rossman'da yaptığım mini alışveriş yer alıyor.Tam anlamıyla sadece ''ihtiyaçtan'' olan bu alışverişte sık sık kullandığım İsana duş jelleri,rexona deodorantlar ve çok merak edip denemek istediğim Catrice kapatıcı paleti yer alıyor.






Bir Rossman markası olan İsana'yı oldukça beğeniyorum.Bu duş jellerini alma sebebim ise en hassas ve sabun içeren ürünlere karşı zaman zaman reaksiyon verip kızaran ve kaşındıran ciltleri bile rahatsız etmeden banyo keyfini yaşatıyor olması.

Süt içeren ve çok hafif yapıda olan bu duş jelleri bittikçe aldığım ve stok yaptığım ürünler arasında.Hassas ciltlerde hiç sorun çıkarmıyor .





Rexona deodorantlar ise yaz-kış favorim.Ter kokusuna karşı bence en etkili deodorant'ların başında geliyor.Özellikle shower fresh'in kokusuna bayılıyorum.Sexy bouquet'i denememiştim bu sefer alışverişime onuda denemek için dahil ettim.

Rexona'larda fiyat 5.90 TL civarına düşmüştü, normalde sanırım 9 TL civarı küçük bir indirim vardı.






Catrice all round concealer ise son zamanlarda birçok blogger arkadaşımda görüp,olumlu yorumlarını okuyup merak ettiğim bir üründü.Oldukça uygun fiyatlı olup söylendiğinie göre güzel performans veren bu paleti görünce denemek istedim.Kullanmaya başladıktan sonra all round concealer paletin yorumları blog'da yerini alacak.

20 yorum:

  1. Bu palete çok övgü ile de yaklaşan var hiç bepenmedğini de söyleyenler var. Deneyimini merak ediyorum.
    Isana duş jellerini bende uğradıkça alıyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende paleti çok merak ediyorum denedikten sonra blog da yer verecegim:)

      Sil
  2. Duş sütü ilgimi çekti özellikle, ben de böyle duş ürünlerini seviyorum. Rossmann'a gittiğimde mutlaka bakacağım. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu duş jeli ni çok seviyorum çok hafif ve kaşıntı kızarma yapmıyor malum hassas ciltleri en büyük sorunları bunlar:/ Teşekkürler, sevgiler:)

      Sil
  3. Yorumlarini bekliyor olacağım canim. En son bu paleti gorkem karmanin videosunda membun kalmadigini soylerken gormustum 😕 bakalim senincildinle uyumu nasil olacak ☺rexona deodarantlara da mutlaka bakacağım.Hepsini gule gule kullan. Benim için faydali bir paylasim oldu 😘 benim blogumada beklerim 🙆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu paleti çok begenende var hiç begenmeyende, benim cildimde nasıl duracak bende merak ediyorum:)tesekkurler tabiiki:)

      Sil
  4. Rexona benim vazgeçilmezim :)) çok seviyorum her aldığım da farklı deniyorum güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum Rexona yi gerçekten çok etkili:)

      Sil
  5. güle güle kullan deodorant olarak isana yı da deneyebilirsin çok başarılı bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda gördüm, alsammi dedim ama rexonadan vazgecemedim:))bir dahakine deneyecegim:)

      Sil
  6. Hepsini güle güle kullan canım.Catrice'in bu paletini henüz göremedim ancak allık paletlerinden bulabildim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allik paletini de göz atmak istedim ama yoktu maalesef:/

      Sil
  7. Catrice kapatıcı paletini son zamanlarda o kadar çok duydum ki, dayanamayıp ben de alacağım sonunda. :)
    Blogunuzu takibe aldım
    http://madamevanille.blogspot.com.tr/
    Ben de beklerim, sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok merak ediyordum nihayet deneme şansım oldu, tabii ugrayacagim sevgiler:)

      Sil
  8. Palet yorumlarını bekliyorum canım :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii cnm denedikten sonra yazacağım, teşekkür ederim :)

      Sil
  9. İyi günlerde kullan ben de o duş jellerine bayılıyorum.

    YanıtlaSil