17 Mart 2016 Perşembe

wet'n wild think pink




Son zamanlarda pembe ve tüm pembe tonlarında rujlara bayılıyorum. Geçtiğimiz Gratis kadınlar günü indiriminde ne zamandır denemek istediğim mega last serisinden think pink rengini stand'da görünce çölde susuz kalmış gibi üzerine atladım.

Indirimin son günlerine doğru mağazaya uğradığım için wet n wild standı talan edilmiş vaziyetteydi bu ruj da tek tük kalan ürünlerden biri olarak ordan bana göz kırpıyordu .






Rujla ilgili yorumlarıma gelecek olursak oldukça  kalın ve yarı mat bir dokusu var. Açıkçası fazla kalın dokulu buldum ruju.Dudaklarda çatlak veya kuruluk varsa bu tarz kalın dokulu rujlar tüm çizgilere dolup kötü görünebiliyor.Şuan dudaklarımda bir sorun olmadığı için sıkıntı yaratmadı.Ancak yine kalın dokulu olması sebebiyle ruj dudaklardan yavaş yavaş kendiliğinden çıkma aşamasına geldiğinde bir tuhaf duruyor,yarısı dudaklarımda yarısı komple çıkmış şekilde

.Ben rengini çok sevdim ve bu aralar hazır bahar aylarında gelmişken pembeleri makyajımda sık sık kullanıyorum.Bu ruju da kullanacağım tabiiki ama sürdüğüm zaman sık sık ne durumda diye kontrol ederek.Çizgilere doldumu,yarı yarıya çıktımı bir bakmak lazım.Rujun güzel tarafı ise dudaklarımdan komple sildiğim halde geriye hoş bir pembelik bırakması oldu.Rengi oldukça kalıcı yanii.Fiyatı indirimle 10.90 TL.Siz wet n wild mega last rujlar hakkında ne düşünüyorsunuz?




18 yorum:

  1. Ruj canavarı olarak rengine bayıldım lakin ben yiyorum :D ciddi ciddi dudakta kalmıyor mideye şutluyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sorma sorma ara bende de vardı o hicbirsey durmazdi dudagimda:))

      Sil
  2. benim dudağımda da durmuyor ruj sanırım ben de yiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çoğumuzun sorunu dudak yemek sanirim:/

      Sil
  3. Bu rujlar normalde 10.90 tl indirim yoktu o gün malesef :) onun disinda ruj rengi guzelmis wetn wildin bu rujlari zaten cok guzel oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wet n wild standinda da indirim görünce bu indirimli fiyati diye dusundum:/ rengi bencede güzel ama yapısı çok kalın dokulu geldi bana pek sevemedim sanki

      Sil
    2. bende wetn wild just peachy rengini aldım indirim vardır diye ama yoktu bi ruj bu kadar mı yakışmaz :) pişman oldum ama yapacak bişey yok :)

      Sil
  4. bu seri güzel olmuş yapıları değişmiş sanki ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mega last önceden nasıldı bilmiyorum ama suan bana çok kalın dokulu geldi. dudakta kalıp gibi duran bir hali var sanki:/

      Sil
  5. Çok güzel bir rengi var <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengini bende çok begeniyorum canim

      Sil
  6. Rujun rengine bayıldım :) Sizede çok yakışmış

    YanıtlaSil
  7. Wet'n Wild rujlar bahsettiğin gibi koyu kıvamlı,zor uygulanan ancak bir o kadar da kalıcı bulduğum rujlar.Yeni renklerinin yapıları çok farklıymış.Bende onlara bakmayı planlıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim kalıcılık konusunda oldukça başarılı hatta ruj tamamen silindiginde bile hafif bir renk bırakıyor geriye

      Sil
  8. rengine bayıldım çok güzel

    YanıtlaSil