17 Nisan 2016 Pazar

Buldum alayım alışverişim




Herkese merhaba,geçtiğimiz hafta buldumalayım .com ' dan yaptığım kozmetik ve parfüm alışverişim bugün blog'da bizlerle olacak.buldumalayım.com makyaj,kozmetik,çanta,cep telefonu aksesuarları ve parfüm de oldukça geniş seçenekleriyle alışveriş imkanı sunan bir site.


Özellikle parfüm yelpazesinin geniş olması ise benim gibi parfüm delileri için siteyi daha da cazip kılıyor.Ayrıca erkek ürünleri içinde ayrı bir bölümü var,bende bu bölümden yararlanıp eşime de parfüm aldım.

Alışverişimde aldığım ilk parça ne zamandır aklımda olan Calvin klein'in efsane parfümü Secret obsession.Kimilerinin bayıldığı kimilerinin ise asla dediği bu aşk nefret ilişkisi yaşatan parfüm benim en sevdiklerimden.Fiyatı 133,61 tl'den 123,59 tl'ye düşmüştü.





Aldığım ikinci parça ise yine parfüm oldu ama bu sefer kendim için değil eşim için aldım .Sitede hem bayan hemde erkek parfümleri var.Kadınlar için olduğu kadar erkeklerde düşünülmüş.Eşime de yine kendime seçtiğim gibi Calvin Klein'in Klasikleşmiş ckin2u parfümünü aldım. Fiyatı 86.33 tl'den 79,86 tl'ye düşmüştü.






Aldığım diğer ürünler içeriğini sevdiğim ve saçlarıma iyi gelen Organix ürünlerinden oldu.Uzatıcı ve dolgunlaştırıcı etkisi olan biotin&collagen şampuanı aldım fiyatı  42,32 tl ,yine Organix ' in biotin&collagen serisinden dolgunlaştırıcı ve onarıcı yağı'da aldım onun fiyatı ise 43,97tl'ye geldi.




Nashi ' nin saç bakım ürünlerini çok sevmiştim, sitede dolaşırken saç ürünlerinin yanı sıra  cilt bakım kremleri de olduğunu  görünce denemek istedim ve anti aging özellikli bu nemlendiriciyi de sepete attım,fiyatı 105,14 tl.




Yaz ayları ve tatil yaklaştığı için her yaz favorim olan güneş yağım Hawaiian tropic 'te sepette yerini aldı.Fiyatı 44,08 tl.



Sitede çok beğendiğim çantalar ve telefon aksesuarları da oldu ama şuan ihtiyacım olmadığı için kendimi frenlendim.Geniş bir ürün yelpazesi olan site siparişlerimi hızlıca kargoladı ve ürünler iki gün sonra bana ulaştı.

Cazip fiyatları ve hızlı kargo ile buldumalayım.com çok memnun kaldığım bir online alışveriş sitesi oldu


10 yorum:

  1. Parfümler güzel olmuş cidden; ama Organix ürünleri için Watson's-Gratis indirimlerini bekliyorum; epey avantajlı oluyor :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanlarında organix ürünlerini pek bulamıyorum, kalanlardan istediğim seri olmuyor genelde o yüzden bulmuşken aldım, teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  2. güle güle kullan siteyi ben de duydum ...

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir alışveris olmuş canım güle güle kullan.Site adı da ne güzelmiş öyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canim bende çok begendim ismini:)

      Sil
  4. Çok güzel bir alışveriş olmuş canım, özellikle parfüm seçimlerin harika..Güzel günlerde kullan dilerim. :)

    YanıtlaSil
  5. Hiç duymadığım bir site girip hemen bakacağım sağol canım:))

    YanıtlaSil