11 Nisan 2016 Pazartesi

Günün ojesi Kiko



Merhabalar ,bugün günün ojesi olarak Kiko'nun coral tonlardaki 48 no'lu ojesi bizlerle olacak.Beyaz tenlilerde çiğ duran ama bronzlaşınca çok hoş bir görüntü yakalayan bir oje.Esmerlere ve buğday tenlilere ise çok yakışıyor bu tonlar.Yaz aylarında tırnaklarda klasik renkler görmek yerine daha canlı bir görünümü tercih edenler için bence harika bir ton.



Kiko'nun ojelerini genel olarak çok beğendim çünkü çok hızlı kuruyan bir yapıları var.Bu oje de kuruma hızı çok iyiydi.Kalıcılığı ise yine diğer ojelerinde olduğu gibi ortalamanın bit tık üzerinde oldu.Ellerim sürekli suyla temas halinde olmasına rağmen iki gün uçlardan açılmadan tırnaklarımda kaldı.




15 yorum:

  1. ay harika ben de gitmek istiyorum en kısa zamanda Kiko'ya :-))

    YanıtlaSil
  2. Tam yaz ve bronz ten ojesi gerçekten :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın çok seviyorum bu tonları, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bu renkler aklıma hemen yaz mevsimini getirip mutluluk veriyor.Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyle canim teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Tam yaz rengi <3 beyaz tenlilerde çiğ duran demeyelim de parlak duran diyelim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bildiğin çiğ duruyor canim ondan öyle dedim :))

      Sil
  5. Ah ya Kiko beni cagiriyor 😂😂 güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
  6. Cıvıl cıvıl tam yazlık:))

    YanıtlaSil
  7. Harika bir renk ! İzmir'e de biraz Kiko fırlatabilir misiniz :))

    YanıtlaSil