2 Mayıs 2016 Pazartesi

Günün ojesi revlon




Herkese merhaba! Revlon'un makyaj ürünleri kadar ojelerini de çok seviyorum.Pembe ve nude tonda ki ojeler herzaman kullandığım ve hep elimin altında bulundurduğum tonlar oluyor.

Bugün Revlon ' un color stay gel envy serisinden 002 all or nothing rengi bizlerle.





Ojenin fırçası standart yapıda ,buna rağmen sürülmesi çok zorlamıyor .Tırnakları problemleri kapatan bir yapısı var,Opaklığı bu renkte çok iyi  değil iki kat uygulanmış halinde tırnak uçlarındaki beyazları hafif hafif gösteriyor .Ancak aynı serinin başka renklerinde bu problem olmadı o yüzden bu seriyi çok severim ama bu renkte tırnak uçlarındaki beyazları nedense gösterdi.

Kalıcılığı oldukça iyi,bütün gün sudan çıkmayan ellerime rağmen bozulmadan bir kaç gün dayanıyor .Baz yada koruyucu uygulayarak kalıcılığı 5 güne çıkarabilirsiniz .




Bu arada Revlon ojelerdende formaldehit ve toluene gibi zararlı kimyasallar bulunmaması ise Ojenin diğer bir artısı.Ojeyi ve diger Revlon urunlerini Watsons'larda bulabilirsiniz.

12 yorum:

  1. Aslında renk yoğun görünüyor fakat dalgalanma da yapmış cidden. Bende sedefli mercan rengi var ama kalıcılığı o renkte pek başarılı bulmadım; ikinci gün tırnak uçlarım görünmeye başladı. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dalgalanma yapmasa çok sevmiştim :)açık renkler daha uzun süre kalıyor sanki yada uçlardan hafif hafif acılara pek belli etmiyor cnm belkide :)

      Sil
  2. ne güzel durmuş temiz temiz harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk olarak evet cnm temiz bir duruşu var:)

      Sil
  3. Ben de bu tip öğeleri sürerken biraz zorlanıyorum percim, yoğunluk ve düzgün dürülmezse dalgalanıyor. Sonra bütün gün içimden dalgalandım da duruldum, koştum ardından yoruldum diye şarkı söylüyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa okurken koptum ama:)) aynen düzgün sürmedim böyle oldu bana göre değil teferruatli ojeler sur çık cinsinden ürünler lazım bana:)

      Sil
    2. :))) televole gençliğiyiz biz, her duruma göre bir şarkı var. Bazen de çok sıkıcıyım ama. Tuna nehrini her gördüğümde, Tuna nehriiii akmam diyoooor diye de şarkı söyleyebilirim. O derece :)))

      Sil
  4. Baya beğendim size de cok yakısmıs <3

    YanıtlaSil
  5. Canım ben bu seriyi gerek fırçası gerekse yapısıyla klasik seriye göre daha başarılı buldum.Bir kaç rengini edineceğim sanırım.Sende güle güle kullan.Çok yakışmış ellerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm fırça yapısı çok güzel teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Bu renk ojelere bayılıyorum. Berrak, ferah :) mis.

    YanıtlaSil