10 Mayıs 2016 Salı

Madamruj.com dan gelen tanışma paketi




Herkese merhaba! Madamruj.com online kozmetik alışverişinde hem güvenli hemde indirimli fiyatlarıyla en kaliteli ürünleri bizlerle buluşturan dolu dolu bir site.Geçtiğimiz gün banada bir tanışma paketi gönderdiler, bende paketi birlikte inceleyelim istedim.





Paketten ilk çıkan  son günlerin çok sevilen makyaj temizleyicilerinden Garnier argan yağlı çift fazlı makyaj temizleme suyu oldu.

Daha önce Garnier'in bir ürünü cildimde hafif kızarıklık yapmıştı bu yüzden markaya temkinli yaklaşsamda bu ürünü argan yağlı olduğu için denemeyi düşünüyordum zaten.





Paketteki ikinci ürün ise en sevdiğim kuru şampuan olan batiste,birçok farklı markanın ürününü denememe rağmen batiste kuru şampuan da bence açık ara önde.





Paketteki son ürün ise Desert Essence ' tan dudaklara Shè yağı ve ginkgo biloba ile bakim yapan lip rescue.Bu ürünü ilk defa deneyecegim ,benim gibi yaz kış dudakları kuruyan biri için uygun bir ürün olduğunu düşünüyorum


14 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Peri hanım :) Mis günlerde kullan ^^ Desert Essence lipbalm en sevdiğimdir <3 Bakalım sen sevecekmisin :****

    YanıtlaSil
  3. Son günlerde ilgimi çeken bir site çok duyuyorum adını ilk fırsatta inceleyeceğim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir site cnm ben çok begendim:)

      Sil
  4. Madamruj çok hoşuma gitti benim, yakın zamanda sipariş vereceğim sanırım. Güzel indirimleri yakalamak mümkün 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sitede çok güzel ve indirimli ürünler var bende çok begendim:)

      Sil
  5. Güle güle kullan tatlım.Garnier'ın argan yağlı misel suyunu çok sevdim.Batiste ile tanışmak içinse Haziran'da yurt dışına çıkacak olan bir yakınımı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni denemeye başlayacağım garnier i cnm çok merak ediyorum:)batiste eminim denediğimde çok begeneceksin:)

      Sil
  6. güle güle kullan dessert essence balmı ben de merak edip duruyorum yorumunu bekliyorum..

    YanıtlaSil
  7. İlk kez duydum ve bir ara bakınacağım sanırım :)
    Güzel günlerde kullan.
    Sağlıcakla...

    YanıtlaSil