30 Temmuz 2016 Cumartesi

Kiko perfect gel duo oje ve top coat



Kiko'nun ojerini piyasadaki birçok ojeye kıyasla daha çok seviyorum.Kuruma hızları ve kalıcılıkları benzer fiyattaki ojelerden çok daha iyi performans sergiliyor.Bu gün blog'da ikili pakette sunulan perfect gel duo serisinden fuşya rengini inceleyeceğiz.

Perfect gel duo paketinin içinde bir adet jel yapıda oje ve bir adette top coat bulunuyor.Top coat ojenin kalıcılığını arttıran,dış etkenlerden koruyan ve aynı zamanda ojeye harika kalıcı bir parlaklık veren baz niteliğinde bir ürün.





Paketin dış kısmında ürünün nasıl doğru bir şekilde uygulanacağı adım adım anlatılmış.Önce ojeyi iki kat olarak sürüp yaklaşık 2dk kuruma süresi veriyorsunuz.Gerçi Kiko ojelerin çoğu 2 dk'dan çok daha hızlı bir sürede kuruyor.Bu ojeleri bu kadar çok sevmemin bir diğer sebebide bu kadar hızlı kurumaları.Sonrasında ise top coat'u üzerine bir kat sürüp 3 dk daha kuruma süresi veriyorsunuz ve toplam 5 dk'da parlak ve canlı ojeli tırnaklarınız oluyor.


Ojenin yapısı çok güzel,sürerken fırça izi bırakmıyor bu açıdan sürülmesi son derece basit.Fırça yapısıda kolay sürülmeye müsait şekilde hafif kalınca olduğundan işiniz çok kolaylaşıyor.




Bendeki rengi 674 no'lu fuşya rengi,tam bir yaz rengi olan fuşya ve tonlarını çok seviyorum.Ojenin kendi başına kalıcılığı yaklaşık 2 gün kadar,top coat uygulayarak kullandığınızda ise kalıcılığı neredeyse 5 güne kadar çıkabiliyor.Benim ellerim sürekli suda olmasına rağmen ilk 4 gün uçlardan açılma bile olmadı.Parlaklığınıda yine 4-5 gün arası koruyor.


Ojenin tek kusuru iki katta tam opak hale gelmemesi,alttaki fotoğrafta iki kat uygulanmış halini görüyorsunuz ve eğer dikkatli bakarsanız bazı tırnak uçlarımda hafif hafif beyazlıkları görebilirsiniz.Tabii çok detaycı değilseniz rahatsız etmeyecektir ama mükemmel sonuç isteyenler ya ojeyi daha kalın sürerek yada üç kat uygulayarak bu sorunu aşabilir.Bu arada oje üç kat uygulansada kuruma ve fırça izi bırakma konusunda sorun çıkartmıyor.

Siz bu ikili paketteki oje ve top coat'ları denedizmi?



18 yorum:

  1. bebekli bir anne olarak, hızlı kuruya ojeler hayat kurtarır diyorum. renkte cok sekermiş ;)

    YanıtlaSil
  2. Renk süpermis, kikonun ojelerini bende cok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Kiko ürünlerini çok merak ediyorum. Çok güzeller mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil
  4. denemedim henüz, ama rengine bayıldım, şişesinde duruşu çok hoş, 2 katta opaklık konusuna dikkat etmek gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her oje de 2 katta opak lik sağlanamıyor bende hiç hoşlanmıyorum bu durumdan ama bu oje de en azından 3 kat surulse de kuruma açısından problem olusmuyor:)

      Sil
  5. rengi harikaymış ben hala Kiko'ya gidebilmiş değilim bu arada :-((

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir renkmiş canım sanada çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  7. Allahım pembik pembik renkler çok güzell :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma fuşya rengi benimde favorim

      Sil
  8. Kiko ürünleri güzel ama İtalyanın birçok şehrinde mağazası var bizdeki flormar ayarında fiyatlarla satılıyor Türkiye de çok fahiş fiyatta bir sürü ürün aldım geldim bitince Kiko yerine Loreal almayı tercih ederim

    YanıtlaSil