20 Ağustos 2016 Cumartesi

evmanya.com orta sehpa alışverişi

Evin dekorasyonu ev sahiplerinin kişişliğini yansıtır derler,bende aynı fikirde olanlardanım.Evimiz için aldığımız mobilyaların renginden,tarzlarına kadar her bir detayını özenle düşünüp karar verdik.Sonrasında ise çok içimize sinen,sade ve spor ama detaylarda gizli şıklığıyla bizi yansıtan şekilde dekore ettik.

Sonrasında bebeğimizin doğumuyla beraber yavaş yavaş evin dekorasyonu değişmeye başladı.Özellikle emekleme döneminde evdeki eşyaların çoğunu başka odalara kaldırdık yada verdik.Salonumuzdaki orta sehpamızda verilenler arasındaydı çünkü düşüp başını çarpma riski vardı.Artık emekleme dönemi geçip,yürümeye hatta koşmaya bile başladığı için tekrar orta sehpa arayışına girdik.

Ben bu arayışta yanımda bebeğimle mağaza mağaza gezmek yerine her tarza uygun geniş ürün yelpazesi olan evmanya.com 'a girdim.

Evmanya'yı tercih etme sebebim 24 saatte kargo sözü vermesi,uygun fiyat politikası ve ürün çeşitliliği oldu.Duvar dekorundan,aydınlatmaya,küçük ev aletlerinden,ev tekstiline,ev aksesuarlarından mobilyaya kadar aradağım herşeyi birarada bulabildiğim en iyi ve güvenilir online ev alışverişi sitelerinden biri.Benim ihtiyacım olan orta sehpa olduğu için mobilya bölümünün orta sehpa kısmında oldukça vakit geçirdim diyebilirim.Hoşuma giden birçok model olsada aradığım sehpa hem evimizin dekorasyonuna uygun olmalı hemde kullanışlı bir model olmalı diye düşünüyorum.Tabii en önemlisi evde çocuk olduğu için sivri köşeli olmayan daha yuvarlak hatlı bir orta sehpa arıyordum.





Beğendiğim birçok farklı model arasında aklım en çok bu sehpada kaldı.Biraz daha düşünüp son kararı vereceğim,ama sanırım modelde karar kılacağız gibi görünüyor.Evin ihtiyaçları için gereken ne varsa evmanya.com'da bulduğum için sanırım artık sık sık bu siteye girip bakacağım :)

4 yorum:

  1. o sehpa çok güzelmiş evmanya güzel bir site ama teslimat şartları bana uymuyor hiç..

    YanıtlaSil
  2. sehpa gerçekten çok orjinal doğru seçim :)

    YanıtlaSil
  3. Çocuklardan dolayı orta sehpa kullanmıyor olsam da bunun modelini pek sevdim :) Eve değişik bir hava katacağı kesin!

    YanıtlaSil