27 Ağustos 2016 Cumartesi

Kozmium premium alışveriş


                       


Kozmetik alışverişi biz kadınların en büyük ihtiyacı ve vazgeçilmezi. Hatta artık sadece kadınların değil bakımlı olmaya önem veren erkeklerinde hayatında yer edindi.

Kozmetik alışverişi demişken artık internet üzerinden online alışveriş yapmak hepimize daha pratik geliyor öyle değilmi?

Bende çoğu zaman kozmetik alışverişlerimi internet üzerinden yapıyorum.Hem vakitten kazançlı oluyorum hemde doğrusunu söylemek gerekirse fiyat konusunda kampanya yapan,indirim uygulayan siteler daha avantajlı oluyor.

Son günlerde kozmetik alışverişi konusunda tavsiye isteyen birçok arkadaşım oldu.Açıkçası her online kozmetik alışverişi sunan siteye güvenmiyorum.Ürünlerin orijinal olması ve alışveriş güvenliği kadar hızlı kargoda benim için çok önemli.

Bu yüzden kozmetik alışverişini internet üzerinden yapmak isteyenler için tavsiye edeceğim en iyi yerlerin başında Kozmium.com geliyor.

Kozmium ürünlerin orijinalliği konusunda çok güveniyorum.Kozmium aslında bir eczane! Sakarya'nın en büyük eczanesi olan 'Merkez Eczanesi' iştirakiyle 2014 yılında kurulmuş. 'Merkez Eczanesi' ise 1948 yılında kurulup üç kuşaktır işletilen bir eczane olması dolayısıyla ürünler konusunda güvenilirlik sağlıyor.

Ürünlerin çeşitliliği ise harika,1000'i aşkın markanın 9000'i aşan ürünleriyle aradığınız herşeyi rahatlıkla bulabiliyorsunuz . Saç bakımına çok önem veriyorum ve özellikle kozmium'un saç bakım ürünlerindeki çeşitliliğini çok beğeniyorum.

Organix,Phyto,John frieda,Klorane,Bioxin,Otacı,Zigavus,Farkına,Ducray,Prozinc,Bioderma,Egos,Moos,Vichy,Sebamed,Hamadi,Revigen,Restorex,Foltene,Bionike,Rectiwa,Priorin,Tresan,selsun,Nature's,Organicum,Topicrem,Naturway,Rosense,Eeose,Folixir,La Roche Posay,Cumlaude,Dermadolin,Baybit,Bitki derman,Capicade,Capila,Caudalie gibi piyasadaki en kaliteli ve en çok tercih edilen markalarını bulabilirsiniz.


   



Benim en sevdiğim saç bakım markalarından biri olan Organix'te şu sıralar bazi ürünlerde %30 indirim var ben bu indirimi değerlendirmeyi düşünüyorum.  Tabii sadece Organix'te değil başka markalarda da bu tarz indirim fırsatlarını yakalamak mümkün. 

Şampuandan,saç serumlarına,saç kremlerinden,bakım maskelerine ve hatta bit-sirke ürünlerine varana kadar genis bir yelpazede saç bakımı ürünlerini biraraya getiren kozmium benim son zamanlarda online alışverişte favorim oldu.



3 yorum:

  1. elinize sağlık:) Bizim de karma ciltlere yönelik bir yazımız var göz atarsanız seviniriz http://adabikozmetik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Daha önce ben de alışveriş yapmıştım çeşidi bol bir site :)

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar çılgınca anne Bebek alışverişi yaptığım için, aklımda olsun pericim ^.^

    YanıtlaSil