24 Ekim 2016 Pazartesi

Rimmel london kate ruj




Herkese merhaba,geçen hafta Watsons'a gittiğimde Rimmel london kate moss nude serisi rujlarda indirim olduğunu görünce aslında hiç ihtiyacım olmamasına rağmen neler var diye göz atmak istedim.

Ilk çıktığı günden bugüne,her rengiyle çok sevilen bu serinin rujları indirimde 9.90 tl fiyatla sunuluyordu.

Bende olmayan 45 nolu ruju standta görünce hiç denemeden aldım. Zaten rujların tester'larını kullanmamayı tercih ediyorum çünkü rujlardan bulaşabilecek hastalıklar oldukça fazla.




45 nolu Kate moss nude serisi ruj pembe alt tonlu bir nude.Oldukça doğal duran,yumuşacık bir ruj.

Rengi her tonda makyajla uyum yakalasada, ben daha çok koyu tonlarda göz makyajını tercih ettiğimde kullanıyorum.

Yapısı çok yumuşak ve dudakları nemlendiriyor,dudaklarım kuru ve çizgi çizgi olduğunda bile kullanabileceğim kadar nem veriyor.



Kalıcılığı ise standart seviyede,yani gün boyu dudakta sabit kalan rujlardan değil. Birşeyler yiyip içtiğim anda silinmeye başlıyor ama fiyatının uygunluğunu da göz önünde bulundurursak pekte sorun edilecek bir durum olduğunu sanmıyorum. 

Nude makyajlardan ve dudaklarda silik,doğal tonlardan hoşlananların seveceğini düşünüyorum. 


7 yorum:

  1. O serinin en tatlı rengi bu bence de, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan hoş bir renk

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir nude ton =)

    YanıtlaSil
  4. Bu seriden benim tercihimde 45 numara olmuştu.Gerçi ben sonradan kendime pek yakıştıramayıp elden çıkardım ve en koyu tonunu aldım ♥

    YanıtlaSil
  5. Ben de 48 numarayı almıştım bu çok pembe geldi gözüme

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş rengi canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Bu renk gerçekten çok güzel, ben de severek kullanıyorum :))

    YanıtlaSil