1 Aralık 2016 Perşembe

Ekim ayı bitenler



Herkese merhaba,gecikmiş bir bitenler yazısı bugün blog'da yerini aldı.

Bioderma sensibio h2o:Kullandığım misel makyaj temizleme suları içinde en sevdiğim h2o'un bu 1 kg'lık ambalajı Biodermanın h2o misel suyu için düzenlediği yaş günü kahvaltısında hediye edilmişti.Zaten severek kullandığım bir makyaj temizleyici olduğu için bir kenara koyup elimdeki ürünleri bitidikten sonra kullanmaya başladım. 1kg olduğu için çok uzun süre kullandım.Cildimde ve göz makyajında çok etkili bir temizlik sağlarken yanma ve kaşınma gibi hassasiyetlere sebep olmuyor.Bu sebeple bittikçe aldığım ürünlerden.Ara sıra yeni ürünleri denemeyi sevdiğim için ara versemde elimin altında bulunur mutlaka.

Lilafix keratinli saç bakım serumu:Lilafix'in bu serumunu çok beğendim. Saçlarıma ciddi bir yumuşaklık ve parlaklık veriyor.Ilk defa denediğim ve çok memnun kaldığım bir serum oldu.

Bepanthol losyon:Bu losyonda kozmetikler arasında bana göre demirbaş ürünlerden biri.Bittikçe alıyorum çünkü en kuru ciltlerde bile çok yoğun bir nem verme kapatisesi var ama yağlı his bırakmıyor. Hem vücut hem eller için hemde bebeğime kullanıyorum. 

Hask saç serumları:Hask serumları çok seviyorum,ama küçük boy oldukları için uzun saçlılar da çok çabuk tüketiliyor. Saçlara verdiği yumuşaklık çok iyi.Elektriklenme sorunu içinde bir numara diyebilirim.Keşke büyük boyu çıksa. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder