7 Aralık 2016 Çarşamba

Madame Coco gül kokulu kolonya



Herkese merhaba! Geçen hafta Madame Coco'dan gelen sürpriz kargoyla oldukça sevindim.Madame Coco'dan genellikle evim için alışveriş yapıp,sık sık yeni gelen neler var diye takip ederim.

Uzun bir zamandır kozmetik sektöründe de üretim yapan Madame Coco vücut spreyleri,losyonlar,duş jelleri,şampuanlar,oda kokuları,çanta kokuları ve hatta makyaj çantaları ile birbirinden güzel ürünler üretiyor.

Bana gelen kargo paketi daha ambalajı bile açmadan dışarıya harika kokular yayıyordu.Bende hiç vakit kaybetmeden bu güzel kokuların cazibesine kapılıp ambalajı yırtarcasına açtım.O harika kokuların baş kahramanı fotoğrafta gördüğünüz Gül kokulu kolonyaydı.Hani iyi bir gül suyu nasıl kokar,aynı o hissi veren mis gibi bir koku.Her kolonya gibi kalıcılığı çok yüksek olmasada gün içinde tazelenen,hoş bir koku bırakan yapısı var.Ben zaman zaman misafirlere ikram edip,çokça aklıma geldikçe kendim kullanıyorum. Tabi bu tarz güzel kokulu kolonyaları banyoda lavabo yanında, tuvaletten sonra kullanmak için veya gelen misafirler kullansın diye bırakılabilir. Hem şişe tasarımı şık hem mis gibi kokuyor daha ne olsun.Şu anda Madame Coco'da 49.75 tl'den 19.90 tl'ye düşen indirimli fiyatıyla satın alabilirsiniz.Sizde bu kolonyayı merak ediyorsanız şuradan bakabilirsiniz. 

7 yorum:

  1. Madame Coco vücut spreylerini kullanıyorum bende severek kolonyasına bakmamıştım :) Gittiğimde mutlaka bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vücut spreylerini bende cok begeniyorum:)kolonyalarida harika:)

      Sil
  2. sıvı sabunları ve duş jelleri güzel uğradıkça alıyorum ben de..

    YanıtlaSil
  3. Ben gül kokusu hastasiyim. Bunu deneyebilirim. Mutlulukla kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Gül kokusunu ben de çok severim! Bu kolonyanın şişesi de bir harikaymış! Mağazaya uğrayınca aklımda olsun, güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil
  5. Gül kokusu dendiğinde gözlerimden kalpler çıkıyor adeta:)

    YanıtlaSil