19 Aralık 2016 Pazartesi

Madame Coco yeşil elmalı duş jeli




Herkese merhaba! Geçen hafta Madame Coco'dan gelen sürpriz paketten ve o paketten çıkan mis gibi gül kokulu kolonya'dan bahsetmiştim. 

Bu hafta ise yine o paketten çıkan ama bu sefer mis gibi elma kokan,yeşil elma'lı duş jelinden bahsedeceğim. 

Madame Coco piyasaya sürdüğü birçok kozmetik ürünüyle beğenimizi kazandı. Benim için ise çıkardığı kozmetik ürünlerde duş jellerinin yeri bir başka.Kokuları harika olduğu için birçoğunu denemiştim.Bu yeşil elmalı duş jeli ise hem buram buram elma kokusuyla banyo keyfini ikiye katlıyor hemde cildimi kurutmadan yumuşacık bir temizlik sağlıyor.




Cildim kış aylarına doğru kurumaya ve pullanmaya meyilli olduğu için her duş jeli yada sabunu rahatlıkla kullanamıyorum. Kokusunu çok beğenip kullandığım ama banyodan sonra inanılmaz bir kaşıntı ve pullanma yapan duş jelleri bana göre değil. Bu yüzden Madame Coco duş jellerinin kokusuna bayılsamda aklımda ufak bir "acaba"ile kullanmaya başladım.Sonuç korktuğum gibi olmayınca çok sevinerek bu nefis kokulu duş jelini kullanmaya devam ettim.Hem mis kokusu hemde uygun fiyatlarıyla sizde Madame Coco duş jellerine göz atmak isterseniz tıktık 

6 yorum:

  1. Duş jeli ve parfümlerde elma kokusuna bayılıyorum.Güle güle kullan canım ❤

    YanıtlaSil
  2. yeşil elma kokuyorsa süperdir :-))

    YanıtlaSil
  3. Yeşil elma kokusuna bayılırım! Bu da aklımda olsun, seveceğime eminim! Güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil
  4. Ben yeşil elmalı olan herşeyi çok severim. Nitekim bunu da çok sevdim

    YanıtlaSil
  5. yeşil elmanın kendisine bayılıyorum zaten, bunuda mutlaka almalıyım,
    şu an kullandığım bu duş jeli, bu ürünün içeriğindede bir çok bitkisel ürün var isterseniz bir göz atın
    http://www.indirimvekalite.com/kozmetik-saglik-bakim-k-21/vucut-bakimi-k-10149/bayan-dus-jeli-k-10173/moschino-funny-shower-gel-200-ml-dus-jeli-u-110972.html#.WH3QFdSLSzc

    YanıtlaSil