11 Mart 2017 Cumartesi

Yves rocher gençlik iksiri




Herkese merhaba! 

Son günlerde makyajdan daha çok cilt bakımına önem vermeye başladım.Renkli makyaj stand'ları hala çok ilgimi çekiyor ve ihtiyacım bile olmadığı halde makyaj malzemesi almaktan kendimi geri tutamıyor olsamda artık cilt bakım ürünleri 'kozmetik' önceliklerimde bir numarada!

Yaş 30 olunca cildimin eskisi gibi her ürünü,yeni yeni keşifleri kolay tolere edemediğini ve ufukta beliren ince ince çizgileri görünce biraz panikliyorum sanırım.Bu yüzden artık cilt bakımına daha dikkat edip,yeni bir ürün arayışında ise cildimi fazla yormayan mümkünse bitkisel içeriğe daha yakın ürünleri tercih ediyorum.



Son günlerde Yves rocher Gençlik iksiri'ni çok duyar,görür oldum.Kullananların oldukça memnun olduğu bu serum 7 bitki özüyle ciltteki kırışıklıkları açıyor,eski dolgunluğunu geri kazandırıyor ve cilde esnekliğin yanı sıra ışıltı da katıyor.Cilde adeta bir detoks etkisi yapıyor.

Daha ilk kullanımdan bile etkisini gözle görülür derecede hissettirdiğini okuduğum bu serum çok ilgimi çekti.İçeriğinde Afloya yaprağı,elma oligosidleri,yeşil pirinç,tara çekirdeği ve pancar gibi bitkisel bir karışım olması ise çok hoşuma gitti.






Bu yaşlanma karşıtı serum sayesinde cilt tonu eşitlenip,yorgunluk izleri siliniyor ve bence en önemlisi kırışıklıklar gözle görülür derecede azalıyor.Ben ilk fırsatta Yves rocher'a gidip bir tane almayı ve kullanmaya hemen başlamayı düşünüyorum.Etkileri bu kadar güzel ve ürün hakkındaki yorumlarda hep olumlu olunca şu sıralar aradığım serumun gençlik iksiri olduğuna karar verdim.
9-26 Mart arasında Yves rocher'da gençlik iksiri kampayası devam ediyor 149,90 tl yerine 129,90 'a satılıyor.Benim gibi almayı düşünenler bu fırsattan yararlanabilir.


1 yorum:

  1. Ben bu ürünü 2-3 sene önce alıp kullanmış ve bayılmıştım! Araya denenmesi gereken bir çok ürün girdiğinden ne zamandır almaya elim gitmiyor; ama en favori yüz serumlarımdandır! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil