9 Nisan 2017 Pazar

Elle dergisi astroloji bölümü

Herkese merhaba!

Astroloji'ye inanırmısınız?Kimimiz işlerini ve neredeyse hayatını tamamen gezegen etkilerine göre planlamayı tercih edecek derecede önemsiyor.Kimimiz ise ara sıra denk gelirse, bu ay bana neler getiriyormuş acaba diye şöyle bir göz atıyor.

Yakın çevremde gördüğüm " ben inanmam öyle şeylere" diyenler bile çoğu zaman televizyonda çıkan yorumlara şöyle bir göz ucuyla,ama aslında büyük bir dikkatle! bakar:)) gazetelerde,dergilerde çıkan burç yorumlarını itinayla okur yetmez eşinin burcunuda okur :))

İnsan doğası gereği meraklı,hele söz konusu geleceğiyse o merakı ikiyle çarpın.Terfimi ne zaman alacağım?,ne zaman evleneceğim?,çocuğum ne zaman olacak? ve daha niceleriyle sürüp giden sorular hiç bırakmaz bizlerin yakasını.


Çoğumuz burç yorumlarında bir iki satır içimizi ferahlatan bişey okursak bir umutlanma hissi gelir hemen.Belkide Astrolojiye ilgi duyanların çoğunun da asıl hedefi o umut duygusunu taze tutabilmek.Bilemiyorum tabii bu benim düşüncem.


Geçen gün bir arkadaşım anlattı, akrabası gazetedeki burç yorumlarını okurken "bu hafta bizim kız gergin olacakmış aman laf söylemeyeyim  de kavga çıkmasın" demiş.Hem çok güldüm hemde üzüldüm kadıncağıza,heralde sinirli bi tip kızı .

Yani diyeceğim o ki bu Astroloji aslında öyle yada böyle bir şekilde hayatımızın içinde.Benim ne derece inandığımı sorarsanız fala inanma falsız kalma modundayım.Ara sıra açar burcumu ve yükselen burcumu okurum.Sevdiğim bir iki yer var zaten oralardan bakarım.







Birde ay içinde dolunay zamanlarına bakarım denk gelirse.Gezegenlerin hayatımıza etkisi varmı bilemiyorum ama dolunay zamanları uykusuzluk ve gerginlik oluyor bende.Hani tesadüf desem bir olur iki olur ama bu kaçıncı.Ne zaman uyuyamıyorsam açıp bakıyorum Bingo! yine dolunay.


Son günlerde severek okuduğum,hatta vaktim varsa çayımı kahvemide alıp uzun uzun vakit geçirdiğim Elle dergisinde astroloji bölümü çok güzel. Pınar Atmaca'nın hazırladığı  günlük burç yorumlarını ve hatta aylık,yıllık olarakta hazırlanmış yorumları şöyle bir gözden geçiriyorum.Bazende burçların özelliklerine bakıyorum.Ne demişler falan inanma falsız kalma.


Derginin her bir sayfası ve sayısı şahane olduğu gibi burç yorumları köşeside oldukça ilgi çekici ,göz attınızmı bilmiyorum ama benim hoşuma gidiyor.Burç yorumları köşeside oldukça ayrıntılı ve detaylı yazıldığı için beğeniyorum.Astrolojiye ilgi duyanların yada burçların özellikleri neymiş bir bakayım deyip merak edenlerin göz atmasını tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder