6 Haziran 2017 Salı

'Mutlubi' içimizi açan bahçeler





Özel günlerin en anlamlı ve akla ilk gelen hediyesiz kuşkusuz çiçekler.Bazen sadece aklımdasın demek için,bazen bir tebrik ve kutlama için bazense sevgimizi göstermenin en zarif yolu olarak çiçekleri tercih ederiz.

''Mutlubi'' Orkide'den Teraryuma kadar pek çok özel tasarım çiçeklerle,özel günlerin en güzel çiçeklerini sunuyor bizlere...





Siteyi incelediğinizde hem göze hemde duygulara hitap eden çok farklı seçeneklerle karşılaşacaksınız.Özellikle çok sevdiğim teraryumların farklı hikayelerle çeşitlendirilmiş olması benim çok hoşuma gitti.


Son zamanlarda en sevilen ve tercih edilen çiçek olan  teraryumları ve canlı bahçeleri ben çok seviyorum.Evin en güzel köşesinde huzuru ikiye katlayan bir hava yaratıyor.Ufacık bir kutu içinde minicik ama sevgi dolu bir an dondurulup öylece bekletiliyor gibi...

Mutlubi'den gelen alttaki fotoğrafta da gördüğünüz güzellik şimdi evimin baş köşesinde,her kahvemin yanında arkadaşlık ediyor bana.







Siteyi incelerseniz hepsinin özenle,sevgiyle en önemlisi sevginizi yansıtabileceğiniz şekilde hazırlanmış olduğunu göreceksiniz.

Siparişlerinizi kargodan kaynaklı bir gecikme olmaması için İstanbul içine kendi araçları ile teslimat yapıyorlar.

www.mutlubi.com da canlı bahçe,teraryum,geometrik teraryum ve çeşitli malzemelere ulaşabilirsiniz.


Üstelik size özel %15 indirim kodumuzda var :kozmetikperisi

2017 sonuna kadar geçerli






5 yorum:

  1. çok güzel ve huzur verici bir obje ev için :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok şeker görünüyorlar :)

    YanıtlaSil