2 Temmuz 2012 Pazartesi

Obagi nu-derm güneş koruyucu


Geçtiğimiz aylara kadar obagi'nin ne kadar profesyonel bir marka olduğundan haberim yoktu.Taaki annem Ömür tekeli'ye cildiyle ilgili bir işlem sormaya gidene kadar.Ömür tekeli estetisyen,ilk gördüğümde cildinin güzelliğine vuruldum.Kullandığı ürünleri hemen sordum:)Kendisi obagi kullanıyormuş.Çünü ürünlerin içeriğindeki etken maddeler çok yüksek.Yani cilde faydası çok.Kendisi cildini güneşten korumak için her gün bu kremi fondötenle karıştırı sürdüğünü söyledi.Bizde aldık.spf 50 koruma faktörü var.Cildi güneşin zararlı etkilerine karşı koruyup,güneş lekesi vs olmasını engelliyor.


Krem oldukça kıvamlı bir yapıda,sürünce yüzde beyazlık oluşuyor biraz.Hatta iyice dağıtmassanız yer yer beyazlıklar kalabiliyor.Bu yüzden kremi az miktarda kullanıp iyice cilde yedirmek gerek.Fiyatını tam hatırlamıyorum ama biraz pahalı bir üründü.Gerçi en büyük yatırımı cilde yapmak gerek mantığından yola çıkarsak bu tarz ürünlere verilen parayı çok görmemek lazım değilmi? :)

6 yorum:

  1. a ben de ılk defa duydum markayı canım ama denemek ısterım dogrusu.
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle kullanmanızı tavsıye ederim. ürün yüzünüzde beyazlık bırakmaz. biraz daha az kullanmanızı ve dağıtmak için çaba sarfetmemenizi öneririm. çünkü yüzünüzdeki ölü deri ile birlikte pul pul dökülmeye sebep olur.güle güle kullanın. günde 3 kez surmeyi de ihmal etmeyin.

    YanıtlaSil
  3. teşk.ederim:)ama günde 3 kez süremiyorum.Malum makyajlı halde dışarı çıkınca güneş kremini tazeleme imkanıda olmuyor.Makyajsız çıktığım günler ancak tazeleyebiliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. eğer yoğun fondotenli makyaj yapıyorsanız makyajınızdan önce sürün ya da avucunuzda ikisini karıştırıp, uygulayın. Makyajınız da daha kalıcı olacaktır. :)

    YanıtlaSil
  5. Bu önerini dermatolog'da söylemişti cnm,sendende duyunca uygulamaya karar verdim:)

    YanıtlaSil