5 Mayıs 2017 Cuma

Kore kozmetikleri -peripera peri's ink bb krem




Merhabalar! :)

Kore kozmetiklerini denedizmi? denediyseniz sevdinizmi?

Ben kore kozmetik ürünlerini çok beğeniyorum.Koreli hatun kişilerin bebek gibi ciltlerinin bir sırrı olmalı öyle değilmi.Bb ve cc kremlerin çıkış noktasının Kore olduğu düşünüldüğünde bu işi iyi bilenlerden olduklarına şüphe yok.

Watsons'ta kore markalarının satıldığı küçük bir köşe var,her gittiğimde o köşeye mutlaka bakıyorum.Kore markalarının maskeleri,ufak tefek kalemler,aydınlatıcı sütler ve bb-cc kremlerden oluşuyor.O bölümde dikkatimi çeken dudak mürekkebine bakarken bu bb kremde ilgimi çekti,denemek istedim.Böylelikle bu hafta blog'da neyin yer alacağıda belli olmuş oldu.





Peripera peri's ink bb krem iki farklı tondan oluşuyor.Biri daha pembe alt tonlu iken diğeri sarı alttonlu.Ben pembe alttonlu olanı aldım.

İlk bakışta ambalajıyla hayranlık uyandırıyor.Ufak bir ambalajda,üzerindeki şirin tasarımla biblo gibi göz önünde durmaya aday.
Şişenin ufak sivri uçlu bir çıkışı var.Bu ucun küçük olması ürünü istenilen miktarda almaya yardımcı oluyor.Daha geniş bir uç olsaydı ürünü boca etmeden kullanmak imkansız olurdu çünkü oldukça sıvı yapıda neredeyse ayran kıvamında.






Ürünün bu oldukça sıvı ve akışkan yapısına rağmen minicik bir miktarda kullanmak yeterli oluyor.Şayet alırsanız ilk kullanımda çok az alıp yayın derim çünkü ilk başta bu yetmez diye düşünülsede o ufacık miktar yayılmaya başladığında fazla bile gelebiliyor.

Bu ufacık ambalaj bu sebeple uzun süre kullanılır diye düşünüyorum.Ciltte oldukça mat duran bir bb krem.Yağlı ciltlerin çok seveceğini düşünüyorum çünkü matlaştırma etkisiyle yağlanma ve parlamayı tamamen yok ediyor.

Cildi normal olanlarında sorunsuz kullanabileceği bir ürünken kuru ciltli olanların pek hoşnut kalacağını sanmıyorum.Matlaştırmasının yanı sıra ciltte hafif bir kurulukta oluşturuyor.






Bileğimin iç kısmında fotoğraflamak için ürünü zor tuttum çünkü akıyordu! :) Kalıcılığı çok iyi,sabah sürdüğümde akşam üzerine kadar hiç akmadan duruyordu.Hatta bir ara yüzümde bb krem olduğunu unutup hafifçe ıslak elimde yıkar gibi oldum,hatırlayınca peçeteyle tampon yapar gibi kuruladım yinede çıkmadı.Böylelikle doğal yöntemlerle kalıcılığınıda test etmiş oldum.

Ciltle çok güzel bütünleşip süper ötesi doğal duruyor.Yani cildimin makyajsız halini bilmeyen o bebek gibi cildi benim makyajsız cildim sanabilir :))

Kapatıcılığı orta üzeri seviyede.Çok ciddi izleri ve sivilce lekelerini kapatmada yarı performans sergilesede altına kapatıcı uygulandığı takdirde harikalar yaratması işten bile değil.





Üstteki fotoğraftada duruşunun ne kadar doğal olduğunu ve yeşil damarları orta üzeri civarlarda kapadığını görebilirsiniz.Cildi pürüzsüz,mat,lekesiz ve porselen gibi gösteriyor.

Ben ilk kullanımda parmaklarımla krem sürer gibi sürdüm güzel sonuç verdi.Beauty blender tarzı sünger yada fibre uçlu fırçalarla sürerseniz daha da güzel ve doğal duracağını düşünüyorum.

Fiyatını ufak bir farkla yanlış hatırlıyor olabilirim ama 36 tl civarıydı.

30 Nisan 2017 Pazar

Biolog leke kremi




Güzel bir cildin en büyük düşmanı kuşkusuz lekeler.Yazın çıkan güneş lekeleri,doğumdan sonra ciltte oluşan kahverengi ton farklılıkları,sivilcelerden geri kalan lekeler derken cildin pürüzsüz yapısını bozan farklı türde birçok leke var.

Cildin berrak,tabiri caizse bebek cildi gibi olması için ilk şart sanırım lekesiz olması.Günümüz şartlarında ise lekesiz bir cilde sahip olmak oldukça zor.Mesela ben koruma kremi sürmeden güneşe çıktığımda illaki minik minik güneş lekeleri olur.Doğumdan sonra çok şükür cildimde leke olmadı ama en büyük korkumdu.Sık sık lekelerin tedavisi için krem tavsiyesi isteyenlerle karşılaşıyorum.

Geçtiğimiz haftalarda Biolog denemem için bu kremi gönderince tamda yaz aylarına girip yeni lekelerle tanışmaya ramak kala ''tam zamanında'' dedim.Malum bu yazda kışa sağ çıkarsak kışın kahverengi minik noktalar burnumun ve yanaklarımın üzerinden bana el sallıyor olacaklar.Cildim beyaz olduğu için normalden daha çok çıkıyorlar maalesef.

Bende tam zamanında yetişen bu kremi hali hazırda yüzümde konaklayan lekelerime uygulayıp deneyip sizler için yorumlamak istedim.




Krem sabah ve akşam günde iki kere kullanılıyor.Kremden az miktarda alıp hafif masajla cilde yedirilmesi öneriliyor.Bu arada tam bu kısımda söylemem gereken önemli bir nokta var unutmadan yazıyım yoksa kaş yapayım derken göz çıkarabilirsiniz.Leke kremlerini kullanırken gündüz sürdüğünüzde eğer cildiniz güneş görecekse mutlaka yüksek koruma faktörlü bir güneş koruyucu sürün.Lekeleri tedavi eden kremin içeriğindeki kimyasal bileşenler güneşle temasta tam ters etki oluşturup daha fazla leke yapabiliyor.Bu kremde böyle bir kullanım önerisi yok ama başka leke kremlerinde bunu bizzat yaşadığım için şimdi bu tarz ürünlerde temkinli yaklaşıyorum.Sizede tavsiye ederim...


Biolog Avrupa ve Türkiye'de son yıllarda en çok tercih edilen leke kremi,sivilce,güneş ve doğum lekeleri,yaşlılık lekeleri konusunda oldukça iddialı olup bunların yanı sıra ciltteki ton eşitisizliklerini de giderip pamuk gibi hatta bebek gibi bir cilde sahip olmanızı sağlarım iddiasında bulunuyor.

  Genelde leke kremleri lekelerin rengini açmakla kalırken Biolog,içeriğindeki bitkisel formülden dolayı ciltteki renk pigmentlerini onarıyor.


Biolog'un kendi sitesinde kremi kullananların 'öncesi-sonrası' fotoğraflarına bakarsanız oldukça etkili bir krem olduğunu göreceksiniz.





Benim yorumlarıma gelecek olursak

-Sivilcelerden kalan lekelerde çok hızlı sonuç veriyor.Yaklaşık 10-15 gün arası bir sürede bir kaç tane koyu renkli sivilce lekemi neredeyse sildi.

-Güneş lekerinde 15 gün gibi bir sürede tamamen silinme olmadı ama renkleri büyük oranda açıldı ve belirginliği azaldı.Daha uzun süre kullanmaya devam edince daha da açılacağını düşünüyorum.

-Ciltteki ton eşitsizliklerine çok hızlı sonuç veriyor.Kremi sürdükten hemen sonra bile cildimde cc krem varmış gibi berrak,duru bir görüntü oluyor.

Kremi nereden temin ederim derseniz tüm seçkin eczanelerde bulabilirisniz.

22 Nisan 2017 Cumartesi

Elizabeth Arden lip balm




Herkese merhaba, Elizabeth arden 8 hour serisinin üçlü kofresindeki  lip balm bu gün mercek altında! 

Bu seriyle alakalı diğer yazılarımda bahsettiğim üzere tedavi edici özelliği ön planda olan 8 hour serisi klasik 8 hour kremi ve el kremiyle benim çok beğendiğim ürünler oldu.Bu seriyi özellikle cildi hassas,kuruyup pullanan ve yıpranmaya müsait yapıda olanların çok seveceğini düşünüyorum.

Lip balm'ı da aynı kremleri gibi yoğun nemlendirme özellikli.Bu nemlendirme özelliği hem soğuk havada çatlayan dudaklar için birebir hemde güneş altında hassaslaşan dudaklara.

Çok hafif kendine has bir kokusu var,rahatsız edici değil.Lip balm kendi kategorisindeki her üründe olduğu gibi dudaklarda bir parça ağırlık hissi bırakıyor ama hangisi bırakmıyorki zaten?

Ayrıca bu kadar çabuk dudaklarımdaki çatlakları ve kurulukları tedavi eden başka bir lip balm henüz görmediğimden  o ağırlık hissini hiç sorun etmedim.

Yapı olarak aynı minik kavanoz ambalajlardaki Blistex'ler gibi hafif yoğun macunumsu.

Nemlendirme,tedavi etme ve koruma olarak üç ayrı etkisiyle harika bir ürün.



19 Nisan 2017 Çarşamba

Sebamed baby ürünleri




Bugün her zamankinden farklı olarak bebek bakım ürünlerinden bahsedeceğim sizlere.Eminim kozmetik ürünler ve makyaj kadar bebek bakım ürünü arayan,kullananların yorumlarını merak eden anneler de var.

Ara sıra bloga oğlumun bakımı için neler kullanıyorum yazmayı planlıyorum.Tabii hoşunuza giderse bebek bakımı için ayrı bir bölümde açabilirim?


Oğlum doğduğundan beri cildi tıpkı benim gibi hassas.Içeriği sıkıntılı olan,bol köpüren duş jeli ve şampuan kullanırsak anında kaşıntı ve kızarma başlıyor.Hatta bu cilt hassasiyeti soğuk havada,rüzgarda ve tabiiki güneşli bir günde zirve yapıyor.Bu yüzden bakım ürünlerini ve şampuanlarını seçerken dikkatli olmaya gayret ediyorum.

Cildi için doğru ürünleri yani hassasiyet oluşturmayacak olanları kullansak bile azıcık soğuk havada yanakları kızarır,pul pul dökülmeye başlar.Son günlerde cildi hassas olanların çok sevdiği Sebamed ürünlerini kullanmaya başladık.Ben Sebamed'i cildi hassas olup,her banyodan sonra deli gibi kaşınanların en sevdiği duş jellerinden tanıyorum.  
Cildi en hassas olanlar bile bu duş jelinin hiç kaşındırmadığını söylerlerdi.

Ürünlerde boya ve paraben yok.Cildin Ph seviyesini bozmayan bu sebeple hassas ciltlere uyumlu ürünler.Yumuşacık yapıları ve çok hafif mis gibi kokuları var.



Yüz bakımı için özel geliştirilmiş,nem tutucu yapıda olan kremi oğlumun kızarmış,pullanmış yanaklarını en hızlı tedavi eden krem diyebilirim.Dışarı çıkmadan önce sürüyorum,özellikle soğuk havada koruyuculuğu yüksek bir krem.Eve döndüğümüzde cildinde hiçbir sıkıntı olmuyor.Hafif yağlı gibi ama sürüldükten sonra yağlı his bırakmıyor.Ciltte beyaz beyaz lekeler de oluşturmuyor.Çok sevdiğim bir krem oldu.

Pişik kremi için mucizevi bir ürün diyemem zaten oluşmuş pişiği tedavi etmek değil önlemek amaçlı üretilmiş.Pişiği önleme konusunda ise başarılı.

Vücudu için kullandığım losyon ise su bazlı  akışkan,yağlı his bırakmayan yapıda.Çok hızlı emiliyor ve kurumuş cildi bile hemen tedavi edip onarıyor.Geriye bıraktığı o mis gibi bebek kokusu ise en sevdiğim.Şu ana kadar kullandığım Sebamed bebek ürünlerini çok beğendim.Siz bebekleriniz için hangi markaları kullanıyorsunuz?

9 Nisan 2017 Pazar

Elle dergisi astroloji bölümü

Herkese merhaba!

Astroloji'ye inanırmısınız?Kimimiz işlerini ve neredeyse hayatını tamamen gezegen etkilerine göre planlamayı tercih edecek derecede önemsiyor.Kimimiz ise ara sıra denk gelirse, bu ay bana neler getiriyormuş acaba diye şöyle bir göz atıyor.

Yakın çevremde gördüğüm " ben inanmam öyle şeylere" diyenler bile çoğu zaman televizyonda çıkan yorumlara şöyle bir göz ucuyla,ama aslında büyük bir dikkatle! bakar:)) gazetelerde,dergilerde çıkan burç yorumlarını itinayla okur yetmez eşinin burcunuda okur :))

İnsan doğası gereği meraklı,hele söz konusu geleceğiyse o merakı ikiyle çarpın.Terfimi ne zaman alacağım?,ne zaman evleneceğim?,çocuğum ne zaman olacak? ve daha niceleriyle sürüp giden sorular hiç bırakmaz bizlerin yakasını.


Çoğumuz burç yorumlarında bir iki satır içimizi ferahlatan bişey okursak bir umutlanma hissi gelir hemen.Belkide Astrolojiye ilgi duyanların çoğunun da asıl hedefi o umut duygusunu taze tutabilmek.Bilemiyorum tabii bu benim düşüncem.


Geçen gün bir arkadaşım anlattı, akrabası gazetedeki burç yorumlarını okurken "bu hafta bizim kız gergin olacakmış aman laf söylemeyeyim  de kavga çıkmasın" demiş.Hem çok güldüm hemde üzüldüm kadıncağıza,heralde sinirli bi tip kızı .

Yani diyeceğim o ki bu Astroloji aslında öyle yada böyle bir şekilde hayatımızın içinde.Benim ne derece inandığımı sorarsanız fala inanma falsız kalma modundayım.Ara sıra açar burcumu ve yükselen burcumu okurum.Sevdiğim bir iki yer var zaten oralardan bakarım.







Birde ay içinde dolunay zamanlarına bakarım denk gelirse.Gezegenlerin hayatımıza etkisi varmı bilemiyorum ama dolunay zamanları uykusuzluk ve gerginlik oluyor bende.Hani tesadüf desem bir olur iki olur ama bu kaçıncı.Ne zaman uyuyamıyorsam açıp bakıyorum Bingo! yine dolunay.


Son günlerde severek okuduğum,hatta vaktim varsa çayımı kahvemide alıp uzun uzun vakit geçirdiğim Elle dergisinde astroloji bölümü çok güzel. Pınar Atmaca'nın hazırladığı  günlük burç yorumlarını ve hatta aylık,yıllık olarakta hazırlanmış yorumları şöyle bir gözden geçiriyorum.Bazende burçların özelliklerine bakıyorum.Ne demişler falan inanma falsız kalma.


Derginin her bir sayfası ve sayısı şahane olduğu gibi burç yorumları köşeside oldukça ilgi çekici ,göz attınızmı bilmiyorum ama benim hoşuma gidiyor.Burç yorumları köşeside oldukça ayrıntılı ve detaylı yazıldığı için beğeniyorum.Astrolojiye ilgi duyanların yada burçların özellikleri neymiş bir bakayım deyip merak edenlerin göz atmasını tavsiye ederim.

27 Mart 2017 Pazartesi

LR makyaj ve kozmetik ürünleri





Herkese merhaba,bu aralar sık sık LR markasını duyuyorsunuzdur.Bende çok sık olumlu yorumlarını duymama rağmen henüz Lr ile tanışmamış,ürünlerini denememiştim.LR markasına dair şuana kadar hep olumlu yorumlar gördüm.Markanın ürünleri Dermatest onaylı vede sağlık Bakanlığı izinli.

Geçtimiz günlerde Özlem Cacım hanım denemem için bana LR ürünlerinden oluşan bir paket gönderdi.Pakette yüz temizleme köpüğü,bb krem,pudra ve krem testeri vardı.

Ürünleri hemen denemeye başladım,sizler için yorumladım.





Paketteki ürünler içinde en merak ettiğim bb krem'di.Şu sıralar cildim bb ve cc kremlerle çok iyi anlaşıyor.LR Colours bb krem ciltle çok güzel bütünleşiyor.Çok doğal bir duruşu,homojen bir görünümü var.Kapatıcılığı orta seviyede.

Çok sorunlu,sivilceli ciltler için kapatma seviyesi yetersiz kalacağından altına kapatıcı uygulamakta fayda var.Ancak ufak tefek sorunları olan ciltlerde süper sonuç veriyor.Yüzü temizleyip yıkadıktan sonra bile yumuşacık bir his bırakması ise şahane.

fiyatı 28.39 tl




LR Racine yüz temizleme köpüğü ise yumuşacık yapısıyla cildi temizleyip,kirlerden arındırıyor.Makyajıda güzel temizliyor ama ben öncesinde alışkanlık gereği misel su ile makyajımı temizleyip ardından yıkıyorum.

Cildimde hassasiyet olmasına rağmen kaşıntı,kızarıklık yapmadı.Bu yüzden hassas ciltlerin de kullanımına uygun bir köpük.

fiyatı 13.00tl




LR  Colours pudranın ise kapatıcılığı oldukça yoğun.Ciltteki kızarıklık,sivilce tarzı lekeleri çok güzel kapatıp gizliyor.Yarı mat yapıdaki bu pudranın kadifemsi bir bitişi var.

Yağlı ve normal ciltlerde çok güzel sonuç vereceğini düşünüyorum.Kuru ciltlerde ise biraz sıkıntı olabilir.Mat yada mata yakın yapıdaki ürünlerde kuru cilt her zaman problem çıkarıyor maalesef.

Fiyatı 26.60 tl



 LR ürünleri sandığımdan daha güzelmiş.Sizde LR ürünlerini denemek ve satın almak isterseniz Özlem hanıma 

instagram:lr_kadincakararinca

Facebooktan tıktık

İletişim için Özlem Cacım :0505 4882879

blogu:ozlemcacim








16 Mart 2017 Perşembe

Watsons macademia



Herkese merhaba! 

Bugün ne zamandır denemek istediğim Watsons saç maskesini deneyip sizler için yorumladım.  Birçok farklı çeşidi olmasına rağmen ben Macadamia özlü olanı seçtim.Saçlarım bu aralar oldukça kuru,macadamia yağı ise benim saçlarımı çok güzel yumuşatıyor.Bu arada macademia yağının saçıma ne kadar iyi geldiğini Hask'ın serumu sayesinde öğrendim ;) 

Bu maske kuru ve hasarlı-yıpranmış saçlar için öneriliyor.Şu sıralar ihtiyacım olanda biraz bakım ve onarım olduğu için denemenin tam sırası dedim.





Koocaman bir kavanozda tam 500 ml'lik ambalajında evladiyelik bir maske.Sizden sonra gelecek nesillere bile bırakabilirsiniz, o derece fazla yani.Kavanozun kapağını ilk açtığım andan itibaren nefis,mis gibi bir kokusu var.Bu koku saçlarıma maskeyi yapıp kuruttuktan sonrada ertesi gün bile burnuma hafif hafif geldi.

Saçları yıkadıktan sonra tüm saça sürüp 5-10 dk arası bekletmek gerekiyor.Sonrasında duruluyorsunuz.

Sevdim

-Saçlarımı gerçekten de yumuşacık yaptı.Hatta şu sıralar saç kremi veya maske olmadan düğüm düğüm olmaya başlaya saçlarımı bile yumuşacık yapıp tararken hiç zorluk çıkmamasına sebep olduki bunu çok sevdim.Zira sırf saçımı tarayıp ,uzadığı için düğümlenen uçları açmak adına yaklaşık bir 15 dk harcıyordumki bu süreyi 3 dk 'ya indirdi.

-Bu aralar saçlarım çok kurudu ve yıprandı.Bu yıpranmadan kaynaklanan kuruluk ve dolayısıyla oluşan kötü görüntüyü en aza indirgedi.Saçlar yumuşayınca otomatikman fönsüzken bile daha hoş görünüyorlar.

-Fiyatı çok uygun.500 ml'lik ambalaj yaklaşık 15 tl gibi bir fiyata satılıyor.Muadillerinin daha az gramajla 45 tl civarı olduğu düşünülürse baya uyguna geliyor.




                                                                            Sevmedim


-Her ne kadar saçlarımı yumuşatıp,iyi gelsede durulayıp kuruladıktan sonra ağırlaşma yaptı.Saçları ağırlaştıran ürünleri pek sevmiyorum.

-Saçlarımı çok iyi durulamama rağmen sanki hala saçımda biraz kalmış gibi hafif bir tutukluk hissettim.


Genel olarak hiçte fena olmayan bir maske ama şu saçları ağırlaştırma konusu benim için biraz sıkıntılı.Zaten ince telli saçlarım var birde ağırlaşıp birbirine yapışınca hiç olmuyor.Yine alırmısın derseniz pek sanmıyorum .

11 Mart 2017 Cumartesi

Yves rocher gençlik iksiri




Herkese merhaba! 

Son günlerde makyajdan daha çok cilt bakımına önem vermeye başladım.Renkli makyaj stand'ları hala çok ilgimi çekiyor ve ihtiyacım bile olmadığı halde makyaj malzemesi almaktan kendimi geri tutamıyor olsamda artık cilt bakım ürünleri 'kozmetik' önceliklerimde bir numarada!

Yaş 30 olunca cildimin eskisi gibi her ürünü,yeni yeni keşifleri kolay tolere edemediğini ve ufukta beliren ince ince çizgileri görünce biraz panikliyorum sanırım.Bu yüzden artık cilt bakımına daha dikkat edip,yeni bir ürün arayışında ise cildimi fazla yormayan mümkünse bitkisel içeriğe daha yakın ürünleri tercih ediyorum.



Son günlerde Yves rocher Gençlik iksiri'ni çok duyar,görür oldum.Kullananların oldukça memnun olduğu bu serum 7 bitki özüyle ciltteki kırışıklıkları açıyor,eski dolgunluğunu geri kazandırıyor ve cilde esnekliğin yanı sıra ışıltı da katıyor.Cilde adeta bir detoks etkisi yapıyor.

Daha ilk kullanımdan bile etkisini gözle görülür derecede hissettirdiğini okuduğum bu serum çok ilgimi çekti.İçeriğinde Afloya yaprağı,elma oligosidleri,yeşil pirinç,tara çekirdeği ve pancar gibi bitkisel bir karışım olması ise çok hoşuma gitti.






Bu yaşlanma karşıtı serum sayesinde cilt tonu eşitlenip,yorgunluk izleri siliniyor ve bence en önemlisi kırışıklıklar gözle görülür derecede azalıyor.Ben ilk fırsatta Yves rocher'a gidip bir tane almayı ve kullanmaya hemen başlamayı düşünüyorum.Etkileri bu kadar güzel ve ürün hakkındaki yorumlarda hep olumlu olunca şu sıralar aradığım serumun gençlik iksiri olduğuna karar verdim.
9-26 Mart arasında Yves rocher'da gençlik iksiri kampayası devam ediyor 149,90 tl yerine 129,90 'a satılıyor.Benim gibi almayı düşünenler bu fırsattan yararlanabilir.


15 Şubat 2017 Çarşamba

Sivilce kurutan harika bir maske tarifi







Herkese merhaba! Sivilceler bazen dönemsel ,bazense uzun müddet yüzümüzde konaklayıp hem estetik hemde psikolojik rahatsızlık veriyorlar.

Sivilceler için uygun cilt bakım ürünleri var ve düzenli kullanıldığında işe yaradıkları doğru. Birde yoğun aknesi olanlar için çeşitli tedavi yöntemleri var,bunlardan da sonuç almak mümkün. Ancak ara sıra çıkan,dönemsel olarak çenede yanaklarda beliren sivilceler için ayrı bir cilt bakım seti almaya gerek yok.Zaten zaman zaman gelip yokladıkları için ayrıca masraf etmek bence çok gerekli değil. Tabii baştada söylediğim gibi akne sorununu sürekli yaşayan bu konudan muzdarip olanlar dermatologla görüşüp ayrı bir cilt bakim rutinini takip etsinler derim.




İste süper hızlı sivilce kurutan maske tarifimiz:
-Doğal bal
-karbonat
Ölçüler 3 tatlı kaşığı bala 1 tatlı kaşığı karbonat.
Bu iki malzemeyi birbiriyle iyice karıştırıp beyazımsı boz bir renk alınca karıştırmayı bırakıyoruz.Fondöten fırçası gibi bir fırçayla  (yoksa yıkayıp iyice temizlediğiniz ellerinizle) sivilcelerin üzerine kalın bir şekilde sürüp yaklaşık 20dk kadar bırakıyorsunuz. Sonrasında ılık suyla yıkayıp duruladığımız da sivilcenin oldukça küçülmüş ve sönmüş olduğunu fark ediceksiniz.Ertesi gün bir daha uyguladığınızda sivilceden eser kalmıyor.Tabii yıkadıktan sonra yüzünüzü havluyla değil(sivilceye sebep olan bakteriler tekrar nüks etmesin diye) kağıt havlu yada peçeteyle kuruluyorsunuz.
Tabii daha küçük ebatları olan bir sivilceyse ilk uygulamada bile sivilcenin sönüp kaybolduğunu görmeniz mümkün. Bana çok pratik gelen,sadece iki malzemeye ihtiyaç duyan güzel ve etkili bir maske.Bu arada bu tarifi tüm yuzune yayıp bekletirseniz cildinize inanılmaz güzel bir parlaklık ve canlılık verecek.

7 Şubat 2017 Salı

İsopharma whoo epilasyon ürünleri





Herkese merhaba,aranızda epilasyon yaptıranlar varmı? ben bir süredir lazer epilasyon yaptırıyorum ve şuan için sonuçlardan oldukça memnunum.İstenmeyen tüylerimin giderek azaldığını gördükçe dahada memnun olmaya devam ediyorum.

Epilasyon kalıcı sonuçlar vermesi açısından çok güzel olsada aslına bakarsak biraz ağrılı ve acı veren bir işlem.Özellikle daha hassas olan bölgelerde epilasyon için yapılan her atış sanki yakıyor gibi hissettirip yerimden zıplatıyor.Hal böyle olunca epilasyon yaptırmakta eziyete dönüşüyor.

Bunun için uyuşturucu kremlerden ve epilasyondan sonraki tahriş için aloevera jelinden faydalanıyorum.







İsopharma'nın whoo Aloevera jeli epilasyondan sonra oluşan yoğun kızarıklık ve hassasiyeti yatıştırıp cildin daha çabuk toparlanmasını sağlıyor.Benim cildim hem hassas hemde kuru olduğu için epilasyondan sonra inanılmaz bir kızarıklık oluşuyor.Epilasyondan hemen sonra kortizonlu bir krem sürüyorlar ama ertesi günde hafif hafif yanmaya devam ediyor.Jel içeriğindeki E vitamini ve aloevera'nın sayısız faydalarını barındırdığı için hem yanma hissini yok etmede hemde kızarıklığını almada çok iyi geliyor.






Tabii her aloevera jeli gibi sürdükten sonra hafif bir yapışkan his bırakıyor ama cildime epilasyondan sonra en iyi gelen şey olduğu için bu yapışkan hissi pek önemsemiyorum.

Uyuşturucu kremler ise epilasyondan yaklaşık yarım saat yada 40 dk öncesinde sürülmüş ve bekletilmiş olması gerekiyor.Yaklaşık 30 dk uyuşturma süresi var.Bu yüzden epilasyon yaptırılacak bölgeye epilasyon randevunuzdan hemen önce sürüp yola çıkmak ve uyuşturma süresini geciktirmemek gerekiyor.Oldukça işe yarayan ve epilasyon atışları sırasında acıyı neredeyse hiç hissetmemenizi sağlayan bir krem.

Sizin epilasyon öncesi ve sonrasında kullandığınız ürünler varmı?


6 Şubat 2017 Pazartesi

Loreal super lıner extra black




Merhabalar,sizde eye liner sürerken zorlananlardanmısınız? Yıllardır eye liner kullansamda hep elim titrer, o çizgiyi bir türlü güzel çekemem.Tabii bunca zamanın tecrübesiyle artık eye liner'ı düzgün çekmenin %50 sinin eye liner seçimi olduğunuda anladım.Kullanılan fırça yapısı otomatikman eye liner çekmeyi kolaylaştırıyor yada tam tersi zorlaştırıyor.Mesela ben kalem şeklindeki eye liner'ı daha pratik bulsamda istediğim ince çizgiyi çekmekte zorlanıp her seferinde istediğimden daha kalın bir çizgi çekmek durumunda kalıyorum.


Fırça şeklinde olanlarda ise çizgiyi düzgün çekmem zorlaşıyor.Geçen haftalarda Watsons'a gittiğimde Loreal'in bu keçe uçlu hafif kalın eye liner'ını gördüm.Bununla uygulamak daha güzel olur gibime geldi ve denemek istedim.Daha ilk denememde bile doğru tahmin ettiğimi anladım.







Hafifçe kalın olan fırça değil sanki gazlı kalem ucu gibi olan bu eyeliner düz tutulduğunda kalın bir çizgi çekmeyi kolaylaştırırken yan tutulduğunda ise ince bir çizgiyi hiç zorlanmadan çekmenizi sağlıyor.

Bundan sonra eye liner seçiminde bu tarz fırçalardan şaşmam.Uygulamayı ve zor gibi görünen eye liner çekmeyi hem zaman hemde düzgün sürmek açısından çok kolaylaştırdı.Tüm gün hiç akmadan sabit şekilde kalıyor.

İsminden de anlaşıldığı üzere simsiyah bir eye liner isteyenlerin çok beğeneceğini düşünüyorum.Watsons'tan yaklaşık 40 tl civarı bir fiyata aldım.Ufak bir küsuratı olabilir net hatırlamıyorum.




2 Şubat 2017 Perşembe

N2C




Herkese merhaba,nasılsınız?

Geçtimiz haftalarda saç bakımına önem verdiğimi bilen N2C'den sürpriz bir kargo aldım.Pakette şampuan,saç bakım kremi ve tırnak kremi vardı.Ürünleri kullandım, haklarında iyice fikir sahibi olup yorumlarını yapabileceğim kadar denediğimi düşündüğüm noktada ise artık yazıp paylaşma vaktimin geldiğini düşündüm.

Nanomaks arge ekibi Direktörü Sezen Demirtaş ve ekibi 1.5 yıldır gönüllü denekler üzerinde yaptığı çalışmalarla çeşitli bitki özleri aktif hale getirilerek N2C kozmetik ürünleri hazırlayıp piyasaya sürmüşler.Ürünler doğal içereklere sahip olduğu için daha bir merakla ve istekle denediğimi söyleyebilirim.

N2C Şampuan yine doğal içerikli olup bundan dolayı fazla köpürmeyen saçı kirden ve saçı yıpratan dış etkenlerden temizliyor.Fazlaca köpüren kimyasal içerikli şampuanlara alışkın olduğumuz için ilk başta şaşırtabilir ama doğal ürünlerin köpürme konusunda aktif olmadığını bilenler ürünün içeriğine dahada güveneceklerdir.





Serinin ikinci ürünü olan saç bakım kremine aslında hazırlık yapmak ve temiz bir saç derisi oluşturmak için şampuan kısmını ön aşama gibi görebiliriz.İkinci kısım ise saç bakım kremi.Bakım kremi deyince aklıma ilk başta duşta saça sürdüğümüz ve sonrasında duruladığımız krem gelmişti ama kullanım talimatını okuyunca bunun öyle olmadığını anladım.

Saçta dökülme yaşanan bölgeye yada benim gibi bakım olsun diye tüm saç derisine sürüp masaj yapıp en az 3 saat bekletip sonrasında yıkanan bir bakım kremi bu.Kremin en önemli etkisi saçta dökülme problemine etkili ve kalıcı sonuçlar sağlaması.Saç derisinde yaşla birlikte azalan kolajen döngüsünü hızlandırıp,zayıflamış saç tellerini onarıp güçlendiriyor.Kadınlar gibi erkelerinde kullanabildiği bir ürün.Bende dökülme sorunu olmamasına rağmen saçlarımı besleyip güçlendirmek için bakım olması amacıyla saçıma sürüp 3 saat kadar bekletip yıkıyorum.Saçlarımdaki ilk etkisi verdiği parlaklık ve yumuşaklık oldu.Oldukça etkili olduğunu düşündüğüm bir bakım kremi.

Tabii dökülme sorunum şu sıralar çok yoğun olmadığından objektif bir yorum yapmam mümkün değil ama denediğim ve genel manada memnun kaldığım bir ürün oldu.






Tırnak bakım kremi ise etkisini en çabuk gördüğüm ürün oldu diyebilirim.Tırnaklarım zayıf ve çabuk kırılan yapıdalar.İlk kullanımda bile tırnaklarımdaki sertleştirici etkisini anında gördüm ve oldukça şaşırdım.

Bu krem zayıf ve deforme olmuş tırnakları güçlendirmek amacıyla üretilmiş.Keratinle yoğunlaştırılmış,bitki hammadeleriyle yaklaşık 3 yıldan fazla bir sürede özel laboratuvar teknikleriyle geliştirilmiş.





Ürünlerin içeriğinde bitki özleri ve yağlar olduğunu söylemiştim.Hangi bitkiler derseniz;Zeytinyağı,Aynı safa çiçeği yağı,çay ağacı,buğday yağı,gül yağı,kekik yağı,papatya yağı,jojoba,acıbadem,adaçayı,aloe vera,keratin bulunuyor.
Ürünler internette bazı kozmetik satış sitelerinde ve yetkili eczanelerde satılıyor.Satış noktalarını görmek için firmanın internet sitesi N2C resmi web sitesine girebilirsiniz.Ürünler Ankara üniv. Teknopark'ta üretiliyor.
Şampuan 20tl
Saç kremi 130tl
Tırnak kremi 90tl








30 Ocak 2017 Pazartesi

Maybelline the eraser eye kapatıcı





Herkese merhaba ,uzun zamandır çok beğendiğim için Maybelline affinitone kapatıcı kullanıyordum.Elimdeki 32517. affiniton bitince bu sefer farklı birşeyler denemek istedim.Maybellin anti-age eraser eye kapatıcısını ne zamandır merak edip,affiniton'u çok beğendiğimden almıyordum.Bu sefer eraser eye alıp,denemek istedim.

Maybelline bence fiyatına göre oldukça kaliteli ürünler yapıyor.En baştan söyliyim eraser eye'ı bir iki ufak kusur haricinde beğendim.

Üst kısmı pamuksu bir fırçayla kaplı,altından döndürünce o kısıma ürün gönderiyor.Bu tarz ürünler pek hijyenik gelmiyor ama Maybelline o fırça kısmının antibakteriyel olduğunu belirttiği için çok sorun etmedim.

-Fırçalı ürünler sanki başka bir aparata gerek kalmadan ürünü onunla sürüp rahatça dağıtabilirmişiz gibi bir algı oluşturuyor ama maalesef bu üründe de sadece o aplikatör kısmıyla ürünü homojen şekilde dağıtmak çok mümkün değil.Ben sürdükten sonra parmaklarımda ufak ufak dokunup dağıtmayı tercih ediyorum.Daha iyi duruyor.






-Çok sorunlu olmayan gözaltları için yeterli ve başarılı bir ürün.Bende koyu mor halkalar olmadığı için gözaltıma hafif bir aydınlık vermek,uykusuz ve yorgun günlerde hafif koyulukları kapatmak için kullanıyorum.

-Yapısı oldukça ince,the balm'ın minik kavanozdaki kapatıcısı gibi yoğun kıvamlı ve çizgilere hafif hafif dolan bir ürün değil.Tam tersine incecik,su gibi akan ve pratik uygulanan bir kapatıcı.

-Gözaltları kuru olanlar belki beğenmeyebilirler çünkü biraz kurutma yapıyor.Benim cildimde soğuk havalarda kurumaya müsait olduğu için gözaltıma yoğun nem veren bir ürün sürdükten sonra kullanıyorum.Bu şekilde bir sıkıntı olmuyor.




-Kapatıcı özelliği orta seviyelerde.Sadece gözaltı için değil, sorunlu bölgeler ve sivilce izleri için kullanıldığında çok yeterli olmayabilir.

Genel olarak toparladığımda ben çok sorunlu gözaltlarım olmadığı için ürünün kapatma seviyesini yeterli buldum.Koyu halkalar olan gözaltları için bir tık eksik kalır diye düşünüyorum.Bu hafif yapılı ve ince bir ürün olduğu için çizgilere dolmuyor yada gözaltında maske gibi durmuyor.Bu bir avantaj ama aynı ürünü sivilce ve leke kapatma içinde kullanmak isterseniz yetersiz kalıyor.Benim ihtiyaçlarıma olumlu cevap veren bir kapatıcı oldu.Yine alırmıyım derseniz evet alırım.Hem affinitone hem eraser eye ikiside uygun fiyata iyi iş gören bir ürüne sahip olmak isteyenler için son derece güzel kapatıcılar.

Gratis'ten 26tl fiyatla aldım.

-