30 Nisan 2017 Pazar

Biolog leke kremi




Güzel bir cildin en büyük düşmanı kuşkusuz lekeler.Yazın çıkan güneş lekeleri,doğumdan sonra ciltte oluşan kahverengi ton farklılıkları,sivilcelerden geri kalan lekeler derken cildin pürüzsüz yapısını bozan farklı türde birçok leke var.

Cildin berrak,tabiri caizse bebek cildi gibi olması için ilk şart sanırım lekesiz olması.Günümüz şartlarında ise lekesiz bir cilde sahip olmak oldukça zor.Mesela ben koruma kremi sürmeden güneşe çıktığımda illaki minik minik güneş lekeleri olur.Doğumdan sonra çok şükür cildimde leke olmadı ama en büyük korkumdu.Sık sık lekelerin tedavisi için krem tavsiyesi isteyenlerle karşılaşıyorum.

Geçtiğimiz haftalarda Biolog denemem için bu kremi gönderince tamda yaz aylarına girip yeni lekelerle tanışmaya ramak kala ''tam zamanında'' dedim.Malum bu yazda kışa sağ çıkarsak kışın kahverengi minik noktalar burnumun ve yanaklarımın üzerinden bana el sallıyor olacaklar.Cildim beyaz olduğu için normalden daha çok çıkıyorlar maalesef.

Bende tam zamanında yetişen bu kremi hali hazırda yüzümde konaklayan lekelerime uygulayıp deneyip sizler için yorumlamak istedim.




Krem sabah ve akşam günde iki kere kullanılıyor.Kremden az miktarda alıp hafif masajla cilde yedirilmesi öneriliyor.Bu arada tam bu kısımda söylemem gereken önemli bir nokta var unutmadan yazıyım yoksa kaş yapayım derken göz çıkarabilirsiniz.Leke kremlerini kullanırken gündüz sürdüğünüzde eğer cildiniz güneş görecekse mutlaka yüksek koruma faktörlü bir güneş koruyucu sürün.Lekeleri tedavi eden kremin içeriğindeki kimyasal bileşenler güneşle temasta tam ters etki oluşturup daha fazla leke yapabiliyor.Bu kremde böyle bir kullanım önerisi yok ama başka leke kremlerinde bunu bizzat yaşadığım için şimdi bu tarz ürünlerde temkinli yaklaşıyorum.Sizede tavsiye ederim...


Biolog Avrupa ve Türkiye'de son yıllarda en çok tercih edilen leke kremi,sivilce,güneş ve doğum lekeleri,yaşlılık lekeleri konusunda oldukça iddialı olup bunların yanı sıra ciltteki ton eşitisizliklerini de giderip pamuk gibi hatta bebek gibi bir cilde sahip olmanızı sağlarım iddiasında bulunuyor.

  Genelde leke kremleri lekelerin rengini açmakla kalırken Biolog,içeriğindeki bitkisel formülden dolayı ciltteki renk pigmentlerini onarıyor.


Biolog'un kendi sitesinde kremi kullananların 'öncesi-sonrası' fotoğraflarına bakarsanız oldukça etkili bir krem olduğunu göreceksiniz.





Benim yorumlarıma gelecek olursak

-Sivilcelerden kalan lekelerde çok hızlı sonuç veriyor.Yaklaşık 10-15 gün arası bir sürede bir kaç tane koyu renkli sivilce lekemi neredeyse sildi.

-Güneş lekerinde 15 gün gibi bir sürede tamamen silinme olmadı ama renkleri büyük oranda açıldı ve belirginliği azaldı.Daha uzun süre kullanmaya devam edince daha da açılacağını düşünüyorum.

-Ciltteki ton eşitsizliklerine çok hızlı sonuç veriyor.Kremi sürdükten hemen sonra bile cildimde cc krem varmış gibi berrak,duru bir görüntü oluyor.

Kremi nereden temin ederim derseniz tüm seçkin eczanelerde bulabilirisniz.

27 yorum:

  1. son zamanlarda çok fazla duyar oldum bu ürünü

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık canım. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş. Bende cilt tonu eşitsizliği için kullanabilirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. İlk yorumum yanlış yere gidince bir de buradan sesimi duyurayım dedim.Sivilce lekeleri üzerinde etkili olması harika bir şeymiş.Sırf bunun için bile denenebilir bence !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet filizcim sivilce lekelerini aktif performansı olmasını sevdim:)sevgiler...

      Sil
  4. Cilt tonu eşitsizliği kısmı epey dikkatimi çekti. Ayrıca lekelerinden muzdarip başka bir arkadaşım var, ona da önerebilirim. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. markayı hiç duymadım ama merak ettim yani..

    YanıtlaSil
  6. hiç kullanmadığım bir marka. Yaz gelince aynı sorunu ben de yaşıyorum, çiller minik lekeler hemen çıkıveriyor. Denk gelirsem deneyeceğim. Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  7. Sivilce lekelerinden muzdaripim bu yüzden bu yazın oldukça dikkatimi çekti. Denk gelirsem alıp deneyeyim . Güzel bir yazı olmuş. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Bu konuda merak ettiğim bişey var,ben hergün makyaj yapan biriyim,güneş kremi+leke kremi+fondöten üstüste sürünce bi etkisi kalırmı ürünün? Yada daha kötü sonuçlarla karşılaşırmıyım? Günümüzde çoğu insan makyaj yapıyor,bununla ilgilide bilgilendirme yapılsa bu firmalar tarafından çok iyi olur,sizin öneriniz nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zor yerden sordunuz:)) düşününce cilt bakımında leke kreminin etki edebilmesi için ciltle direk teması lazım diye düşünüyorum yani güneş kreminden önce leke kremi gelmesi daha mantıklı olur ama 3ayrı ürünün aynı zamanda uygulanmasıyla oluşan etkileşim sağlıklı olurmu emin değilim.aslında firmaya mail atıp sorsanız eminim bu sorunuzun en doğru cevabı ni ogrenirsiniz:)

      Sil
  9. Yüzdeki benler içinde etkili bir ürünmüdür?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben lerde çok etkili olacağını sanmıyorum,daha çok lekelerde ise yarıyor en azından bende oyle oldu :)

      Sil
  10. Kremi uygulamaya başladığımızda yüzde soyulma veya sivilce yapıyor mu?

    YanıtlaSil
  11. Bende bi kaç gündür ismini çok duyar oldum gerçekten faydalı olur mu? Benim çok yağlı bi cildim var ve çok problemli anında işe yaracaksa bende düşünmeden alırım.
    saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende faydalı oldu ancak kozmetik ürünler herkeste aynı etkiyi oluşturmuyor bana iyi gelen size gelmeyebilir bunu denemeden bilemeyiz:)

      Sil
  12. Sorum olacak bende lekerim cok eski yaklasık 10 13 seneliktir acaba etki yaparmı bu durumda ve nekadar kullanman gerekir ve bagımlı kalmak zorundamısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biologun internet sitesinden onlara ulaşıp sorarsanız Daha sağlıklı bir cevap alacağınızı düşünüyorum:) sevgiler

      Sil
  13. Siparis verdim bende iki kutu insallah ise yarar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) kullandıktan sonra yorumlarınızı bekliyorum :)

      Sil
  14. Ben 1 haftadir kullaniyorum yuzumde kasintili kizarikliklar cikti. Endiselendim baya biraksam mi devam etsem mi diye. Firma ilk basta boyle bir reaksiyon vermesi normal devam edin diyor ama emin olamadim :(

    YanıtlaSil
  15. Benimde güneşe bağlı olarak kahverengi lekelerim çıktı ve tıpkı ben gibi duruyor ama her defasında da artıyor. Ben önce belli belirsiz sonra koyulasiyor. Acaba bu krem ise yarar mı

    YanıtlaSil
  16. Ben sivilcelerim için istiyorum sivilceleri de geçirir mi

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar hiç gerek yok bu kreme ve bu kadar para vermeye. Sivilceleriniz mi var ? Lekeleriniz mi var? Alın bi Sudocrem düzenli kullanın tamamdır ����

    YanıtlaSil