1 Kasım 2012 Perşembe

D&P Açık parfüm

Açık parfümlerden ilk denediğim Bargello oldu.Kokular gerçeğine yakındı ve kalıcılığı hiç fena değildi.Bu sefer tavsiye üzerine DP denemeye karar verdim.Açıkçası Bargello'dan daha çok beğendim.Koku gerçeğine nerdeyse birebir denecek kadar yakın.Aradaki farkı hissetmek çok zor.Sıktığım zaman buram buram koku hem üzerime hem sıktığım odaya inanılmaz yayılıyor.Gün boyu kokuyu üzerimde hissediyorum.Bilirsiniz parfümü sıktıktan belli bir süre sonra parfümün kokusuna burnunuz alışır ve bir süre sonra hissetmezsiniz.DP'de sıktığım parfümü saatler sonra bile hafif bir esintide hissediyorum.Fiyatları tabiiki çok uygun,heleki orjinal parfümle kıyaslayınca.Ama sağlık açısından bir zararı varmı yokmu işte onu bilemiyorum.Bu sebeple tenime,saçıma sıkmamaya dikkat ediyorum.Kıyafetlerime denk getirerek sıkıyorum.Sonuçta içeriğini tam olarak bilemediğim için tenime sıkmaya çekiniyorum.Sizde açık parfüm kullanıyormusunuz?

38 yorum:

  1. ben de en son DP aldım kesinlikle kalıcı, açık parfüm almazdım ilk deneyimim oldu ama artık böyle alıcam ..

    YanıtlaSil
  2. Evet kalıcılığı ciddi anlamda çok iyi.

    YanıtlaSil
  3. Her iki markayı da biliyorum bargello iyi güzel ama yağlandırıyor teni.DPyi de pek sevmem.En güzeli MAD
    kullandıkça anlayacaksın,birebir orjinal koku esansları var.Açık parfümd eğil zaten.Daha özel üretiliyor.Google amcaya sor bi eminim sen de memnun kalacaksın ;)

    YanıtlaSil
  4. Cnm ben tenime sıkmadığım için yağlandırma konsunda fikir sahibi değilim.Mad hiç kullanmadım ama bir kenara yazıyorum denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  5. d&p'den ben de zaman zaman açık parfüm alıyorum.
    en son tatilde, parfümümü bavula atmayı unuttuğumdan, vanilya kokusu almıştım.
    hem uygun fiyat hem de kalıcı.
    seviyorum :)

    http://www.kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. @kontes;evet hem uygun fiyatlı olması hem kokuların orjinaline yakın olması çok güzel:)

    YanıtlaSil
  7. ben de dp'den merak ettiğim parfümlerden alıp deneyip en memnun olduğumun orjinalini mi alsam diyorum? nasıl seçiyoruz bu dp'de parfümleri? atıyorum dior addict istiyoruz mu diyoruz? :D çok saçma gibi oldu soru da :) cidden merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Cnm orda parfüm isimlerinin olduğu bir liste ve tester'ları var.İstediğini söyleyip testerı deneyip alıyorsun:)

    YanıtlaSil
  9. d&p den hangi parfümleri kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  10. bu aldığım chanel chance cnm

    YanıtlaSil
  11. bende kullanıyorum açık parfüm fiyat açısından oldukça uygun dp en kalıcıları sanırım ama MAD hiç duymadım buralarda yok sanırım:)

    YanıtlaSil
  12. evet fiyatları çok uygun:) bende hiç kullanmadım mad ama bulup denemek isterim.

    YanıtlaSil
  13. ben de dp'den alıyorum, sabah 7'de 8'de sıktığım parfümün kokusunu akşam bile alıyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Valla ben de aynen korka korka , tene sıkmadan kullanıyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Bnende dp den p11 kullanıyorum çok harika ;)

    YanıtlaSil
  16. @nilay;zararlımı değilmi bilemediğimiz için en iyisi böyle cnm bence.

    @adsız;bencede gayet güzel:)

    YanıtlaSil
  17. dp 1 numara bende çok memnunum

    YanıtlaSil
  18. bende lady million'u dp den doldurtmuştum. içeriğini bilmediğim bende kıyafertime sıkıyorum canım

    YanıtlaSil
  19. @yasemin uzunoğlu;aynen cnm:)

    @pembe fiyonk;bende öyle yapıyorum cnm:)

    YanıtlaSil
  20. Ben de DP den Calvin K.Beauty kullaniyorum ve memnunum. Ben orijinal parfumleri de tenime sıkmıyorum zaten. Gunes lekesi birakiyor...

    YanıtlaSil
  21. Evet cnm duymuştum parfüm güneş lekesi yapar diye,dikkat etmek lazım.

    YanıtlaSil
  22. chanel chance delisiyim.. ancak bunu keşfettiğimden beri orjinalini dolapta bekletip DP'den aldığımı kullanıyorum :)çok daha kalıcı..ancak başlarda tenime sıktım ve ciddi alerji yaptı..cildim zaten çok hassas..şimdi şöyle havaya 2-3 fıs sıkıp altından geçiyorum yetiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardon acaba DP'de satılan chanel chance hangisi biliyormusunuz 3 renk var acaba yeşil olanmı sarı olanmı

      Sil
    2. Sari olan yani klasik chance d&p deki

      Sil
  23. Alerjimi yaptııı :( iyiki kıyafetlere sıkıyorum ,ama kalıcılığı cidden çok iyi.

    YanıtlaSil
  24. Dp be bangellA yı kullanıyorum bende gayette ıyıleR ozellıklE baNgellA iyi....

    YanıtlaSil
  25. Selam en iyi kokulu hangisidir d&p

    YanıtlaSil
  26. dp nın parfumlerı okadarda kalıcı değil abartmayalım en fazla3 saat gıdıyorlar

    YanıtlaSil
  27. ben parfumevi.com.tr den alıyorum, gayet de memnunum.

    YanıtlaSil
  28. şampuan kokan blendax yada panten gibi kokan parfüm arıyorum bilgisi olan varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varrr d&p den almıştım duştan çıkmış gibi kokuosun 2 dk snra daha da anlıcaksın adı da donna sergio sanırım

      Sil
  29. Seri no su 1309321 bu parfümün adını bilen varmı

    YanıtlaSil
  30. deney ve gözlemci14 Haziran 2014 12:52

    Bu yabancı ünlü parfümler ülkemize uyduruk içerikle giriyorlar ve çoğu bizim ülkede dolum yapıyor dagles yok sevil gibi tanınmış parfümerilerde bunlardan alıyor, herşey kanuna uygun ancak basit ve az içerikleri var kokuların. Parfüm üreticileri bilir. Chanel5 kokusu mesela parfüm markası olarak pahalı, koku olarak elde edilmesi ise çok ucuzdur, hatta kimi sabun ve temizlik malzemelerinde aynı oranda kullanılır kokuların hammaddesi, bu büyülenmişçesine parfüm marka saplantısı çok kötü bişey.

    Yazlık hafif kokan parfüm arayan kendince klas koktuğunu düşünen insanlar ancak kokunun burna geldiği dakikayı yaşıyorlar, üstlerinde koku kalmıyor halbuki ancak kendilerini kandırıyorlar, bana göstererek bir parfümeride çalışan arkadaş bi deney gösterdi, daha emniyet kiliti bile açılmamış bi parfümü kadına koklattı, ne kadar özel bir parfüm değil mi dedi, gerçekten çok hafif hoş bir koku dedi aldı parfümü. Arkadaşlar kral çıplak aynı testi banada yapmıştı, hiçbir kokusu yok demiştim. Burda da diyorum 200tl lik o ünlü parfüm üreticileri tamamen imitasyon koku satarken orjinal marka satıyorlar. Marka satılıyor ama kokuya rağbet yok. Anlayan anlar.

    Çok tutulan ve kolonya gibi herkesin koktuğu parfümdür kendisi, basit içeriği nedeniyle açık parfümler aynısını üretmekle kalmıyor daha yoğun kokulu ve orjinalini üretiyor kokunun, ancak marka olarak çakma oluyor tabi, yani diğer çoğu markalı parfümlerde dahil açık parfümlerin imitasyonu gibiler.Çok tutulan ve kolonya gibi herkesin koktuğu parfümdür kendisi, basit içeriği nedeniyle açık parfümler aynısını üretmekle kalmıyor daha yoğun kokulu ve orjinalini üretiyor kokunun, ancak marka olarak çakma oluyor tabi, yani diğer çoğu markalı parfümlerde dahil açık parfümlerin imitasyonu gibiler.

    Kalite parfümün ağır olması değil, yoğun olmasından geçer bu ikisi karıştırılmamalı ki, parfüm satıcıları bile kelimelere hakim değiller, yaptıkları işin sanatını ve öüzünü bilmiyorlar, kendileri senelerini parfüm markası uzmanı olarak geçirmiş ama koku uzmanı değiller, yani bir bilim adamı vardır birde teknolojiyi satan tüccar.. Hafif bir kokunun kalitelisi yoğun esans kullanılmış ve kalıcı özellikte olandır. Hafif parfümlerde özellikle çok hile yapılıyor, millet bu gerçekleri bilemediği anlayamadığı için, bunu anlamak için tek yapacakları nişantaşı ve mısır çarşısı gibi yerlerden saf doğal esans satın almalarıdır.

    YanıtlaSil
  31. Canım bende d&p parfümlere bayılıyorum A12,L11 benim favorilerim:))

    YanıtlaSil
  32. DP de yeşil chanel yok mu acaba :(

    YanıtlaSil
  33. Kaliciligi eskidenmis. Zira yillar sonra tekrardan dp den alayim dedim. 1 saat bile durmuyor, ustelik 5 ayri koku denedim ama hepsi oyle. Sanirim eyfel, bargoma vs cikinca dp kaliteyi dusurmus. Cok uzucu. Verdigim 40tl ya acidim. Haram olsun������

    YanıtlaSil