3 Şubat 2015 Salı

Gliss oıl elixir maske ve sıvı saç kremi


Schwarzkopf Gliss serisi bir çok farklı ürün çeşidiyle hepimizin denediği markalardan biridir diye düşünüyorum.Eğer hala denemeyen varsa da mutlaka denesin derim ;) Gliss'in oil elixir sıvı saç kremi ''yağ bazlı''bir alt yapıyla saçları tararken koparak dökülmeden kurtaran iyi ürünlerden biri.Özellikle fiyatlarının uygunluğu ile kıyaslarsak aslında ürünler çok kaliteli.

Ultimate oil elixir serisinin içinde sıvılaştırılmış keratin bulunuyor.Saçı yeniden yapılandırarak,yıpranmış ve çok kuru saçlar için onarıcı niteliğinde de diyebiliriz.


Yıpranmış ve çok kuru saçlarda banyodan sonra taranma problemi yaşayan saçlar için sıvı saç kremi kullanmak genelde daha iyi sonuç veriyor.Bu ürünün durulanmadan saçta kalması ise gün boyu saçı daha nemli tutmak açısından benim saçlarıma iyi geliyor.

Aynı serinin saç bakım maskesi ise şu sıralar severek kullandığım banyo ürünlerimden.Sadece 1 dakika saçta bekletilip durulanmasıyla pratik bir maske,çok yoğun bir nemlendirmesi var ve bu maskeyi kullandığım günler banyodan sonra tarama kısmında aslında sıvı saç kremine ihtiyacım olmuyor.O kadar güzel bir yumuşaklık veriyorki zaten saç taranırken pek zorluk çıkarmıyor,ayrıca saçlarda elektriklenme gibi problemler varsa bu maske saçı yumuşatıp yatıştırdığı için elektriklenme sorunuda yaşamıyorsunuz.





Maskenin içinde de keratin ve Schwarzkopf'un besleyici yağ iksiri olduğu için en kötü durumdaki saçlar için aslında kurtarıcı ürünlerden diyebilirim.Son zamanlarda çok işlem görmüş,kurumuş ve yıpranmış saçların en sık karşılaştığı sorunlar olan koparak dökülme,taranırken kırılma,kuruluk,cansızlık ve mat saçlar için tam ihtiyaca yönelik bir seri.

Bu seriyi fiyat ve performans olarak çok beğensemde bir eksiside var aslında oda saçı bir miktar ağırlaştırması.Bu kadar yoğun ve yağ bazlı içeriğe sahip olan ürünlerde çok sık yaşanan bir sorun bu ağırlaşma hissi.Saçı besleyip korumaya ihtiyaç duyulan zamanlarda yoğun içeriklere yönelmek saçı iyileştiriyor ama bir miktar ağırlaşma da oluyor maalesef.İyi etkileriyle kıyaslayınca sırf verdiği ağırlık hissinden dolayı bu seriden vazgeçmemek gerek diye düşünüyorum.



Ben dönem dönem kullanıp sonra yine başka ürünler denemeye başlıyorum ama Gliss'in ultimate oil elixir serisi sık sık tekrardan kullandığım ürünlerden.Saçı yıpranmış,kuru ve mat olanların çok seveceğini düşünüyorum ancak saçı iyi durumda olup deneyenlerde ertesi güne saçta yağlanma gibi etkiler olabilir nede olsa yağ içeriyor.



22 yorum:

  1. Gliss ürünlerini severek kullanıyorum sıvı saç kremi ve şampuanını kullanıyordum maskesini de deneyeceğim saçlarım çok yıprandı keratin bakımı yaptırıyorum kuaföre bu da destekleyici etkide olabilir. Teşekkürler paylaşım için.
    Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yipranmis saçlar için oldukça etkili olduğundan tavsiye ederim;)

      Sil
    2. o zaman alınacaklar listesine ekledim teşekkürler :)

      Sil
  2. Ben de kullanmıştım bir ara cnm, memnun kaldım ama dedğn gibi saçta bir ağırluk yapıyor..
    Bloğunu yeni keşfettim, takipteyim,bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ağırlık hisside olmasa herşeyiyle harika bir ürün olacak:)

      Sil
    2. Evet ağırlık hisside olmasa herşeyiyle harika bir ürün olacak:)

      Sil
  3. Canım ben de kullanmıştım bu seriyi, sana katılıyorum genel olarak Gliss'in ürünleri saçları yumuşacık yapıyorlar ancak kremsi yapılarından dolayı da ağırlaştırıyorlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim o ağırlık hissi maalesefki var ama saçı oldukça iyi beslemesinden dolayı ağırlık hissini görmezden geliyorum;)

      Sil
  4. Gliss'in saç maskelerini her ne kadar seviyorsam şampuanlarını sevmiyorum çünkü saçı iki günde yağlandırıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda gliss ' in birçok serisindeki ürünler çabuk yaglanma yapıyor. Çünkü yogun besleyici ozellikteler ama saç cinsi yağlı ysa bu sorun dahada artıyor :/

      Sil
  5. Ben genelde Glisss ürünlerini yazın kullanıyorum ama bu serisini hiç denememiştim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok sevdiğim bir seri ara ara hep kullanirim:)

      Sil
  6. Gliss'in şampuanlarını ve saç kremlerini pek beğenmiyorum, 2-3 çeşidini denedim hiçbirinden memnun kalmadım. Ama sıvı saç kremleri ve saç bakım yağlarını seviyorum. Bunu denememiştim, özellikle spreyini deneyeceğim ilk başta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuan ve Saç kremleri biraz yaglanma yapıyor o yüzden bende çok kullanmıyorum ama maske ve sıvı sac kremleri çok iyi;)

      Sil
  7. cnm maskelerini henüz kullanmadım ama şampuan ve saç kremlerinden vazgeçemiyorum glissin :) saçlarımı yumuşacık yapıyor krem kullanmasam bile üstelik benim saçlarımda boya var yani yıpranmaya müsait..

    YanıtlaSil
  8. gliss ürünlerini denemedim ama bu serinin iyi oldugunu birkaç yazıda daha okudum. ben de hc hair care saç maskesini kullanıyorum. onu da denemenizi tavsiye ederim..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Bu ikili ve şampuanı benim kurtarıcım olmuştu. Boyalı saçlarıma çok iyi gelmişti. Şu an bu kadar yoğun bakıma ihtiyacım yok saçlarımı kısalttığım için ama uzayınca yine kullanırım :)

    YanıtlaSil
  10. bende durulanmayan sıvı saç kremini kullanıyorum o da sırf sıvılaştırılmış keratin içerdiği için. çünkü benım saçalrım çok kuru ve cansız görünüyor sırf bu yüzden gittin keratinin hasını buldum :) ordan bakım setini aldım liquid keratin bakım seti diye geçiyor adını merak ediyorsanız onuda söylemiş olayım.ama glis dediğim gibi pratıklık sağlamak açısından sıvı saç kremı gayet ıyı

    YanıtlaSil
  11. Elektriklenme sorununu gerçekten çözüyorsa şans verilebilir bir maskedir :)

    YanıtlaSil
  12. temas ettiği yerlerin çamaşır suyu gibi beyazladigini söylüyorlar bu doğrusu sizce kullanmak için aldım da çok tereddüt ediyorum

    YanıtlaSil
  13. Bende yeni başlamama rağmen ilk haftada bile etkisini gösterdi

    YanıtlaSil