30 Ocak 2013 Çarşamba

sudo crem



Sudo krem'i ilk olarak Demet akalın'ın twitter'da ''bu krem'le lekelerimden kurtuldum''yazması üzerine tanıştık.Ama bu bir satış,pazarlama hilesi olabilirdi.Krem'in gerçekten cilt lekelerini geçirip geçirmediğini anlamanın tek yolu denemekti.Bir çok eczane'ye ''sudo krem varmı''diye girip ''yok'' cevabını aldım ama yılmadım.Nihayetinde büyük ve dermokozmetik ürünlerin de satıldığı bir eczanede krem'i buldum.Sudo krem aslında bir bebek ve anne bakım kremi.Bebeklerde pişiği,anne'de emzirmeden kaynaklanan sorunları ortadan kaldırıyor.Ancak ürünün cilt lekelerinin rengini açmak ve silmek gibi bir özelliği daha keşfedilince aynı bephantene'de olduğu gibi kozmetik amaçlıda kullanılmaya başlanmış.Ürünü ilk önce kolumdaki ütü'den kaynaklanan küçük yanık izinde denedim.Yaklaşık on gün kadar bir süre içinde yanık izinin renginin açılmasıyla ürüne güven duymaya başladım.Cildimde sıktığım siyah nokta ve sivilce izlerinden sonra oluşan leke ve kızarıklık içinde üründen çok kısa sürede fayda sağladımYaklaşık bir iki saat gibi bir süre içinde kızarıklık tamamen kayboldu.Var olan ve yeni çıkmaya başlayan sivilcelerde ise ürünü akşam sürüp sabah kalktığımda sivilcenin çıkmadan kayboldu.




Oldukça katı ve koyu kıvamlı bir krem.İlk sürdüğünüzde casper misali bembeyaz geziyorsunuz.Ben bu sebeple akşam dışarı çıkmayacağım zaman evde sürdüm.Ürünü sürdükten sonra ise iyice yedirip dağıtırsanız o bembeyaz görüntüyü hafifletebilirsiniz.Krem ciltte olan güneş lekesi gibi uzun süreli ve yerleşmiş lekeleri tam olarak silmiyor ama rengini uzunca sayılan bir sürede açıyor.Benim kullanım sonrası deneyimime göre ise yanık izi ve sivilce izlerinde çok hızlı sonuç veriyor.Ancak başka bir kaynakta okuduğuma göre doğum lekesi gibi yıllanmış lekelerin rengini de açıyor.Krem çok kıvamlı bir ürün olduğu için çok uzun süre kullanabilirsiniz.




25 yorum:

  1. süpermiş, bir daha leke için ihtiyaç olduğu anda hemen buna sarılıcam. expigment çok belalı bir krem.

    YanıtlaSil
  2. expigment hiç denemedim ama sudo crem'i hiçde fena bulmadım tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  3. harika bir kremmiş bencede,çatlaklar içinde bir çözüm olsa keşke,çatlaklarıda yok eder mi bu krem acaba?:)

    YanıtlaSil
  4. çatlaklarla ilgili bir etkisini hiç duymadım cnm

    YanıtlaSil
  5. aslında göz altına ve üzerine aydınlık yapması içinde sürülür dimi? :))
    ee kaça bu güzellik bakalım:))

    YanıtlaSil
  6. demet akalından duymuştum ben de bu kremi :) gerçekten merak ediyordum işe yarar mı diye.çok iyi oldu bu yazıyı okumam.en kısa zamanda alacağım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. @mavii;Cnm onu bilemiyorum işte,göz çevresindeki deri çok ince olduğu için normalden daha hassas bir uzmana danışmadan sürme bence ne olur ne olmaz:)26 tl civarına aldım diye hatırlıyorum:)

    @rica ederim:)

    YanıtlaSil
  8. Denemek lazım...elimde küçük bir yanık lekesi var ama yeni değil...ona etki ederse tamamdır.

    seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. benimkine etki etti,sanada faydası olur umarım:)

    YanıtlaSil
  10. Ayy ben de çok denemek istiyorum bunu ama benim yüzümde kalanlar daha çok minik minik güneş lekeleri, çil gibi... Ama onlara da pek etkisi yok galiba... :/ Ben yine caaanım expigmentime devam edeyim bari! :)
    Ama yanıklar için evde bulundurulası bir ürün gibi geldi bana! Ya da yeni çıkan sivilceler için! :)

    YanıtlaSil
  11. Ben bu kremi baya arayıp bulamayınca başka bir pişik kremi aldım,bölgesel olarak kullandım etkili olduğunu düşünüyorum ama tesadüfen bir doktora sorduğumda hiç birşey olmaz kullanabilirsiniz ama öyle sürekli kullanmayın çünkü pişik kreminin içinde ki çinko cildi yeniliyormuş ama fazlası da cilde zarar dedi yani her gün kullanmak yerine hafta da 2 ya da 3 kusurlu bölgelere sürün dedi :)

    YanıtlaSil
  12. Bende kullanmıştım ama işe yaramadı az bir süre kullandım galiba. Yeniden deneyeyim. Ayrıca kremi mothercare mağazalarında da bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  13. peki bunu maske olarak falan bütün yüzemi sürüyorsun yoksa sadece lekeli bölgeleremi??

    YanıtlaSil
  14. @tannesi;cnm ben güneş lekelerinde çok faydasını görmedim açıkçası :)ama dediğin gibi evde bulundurulası ürünlerden biri kesik yarasını,yanık izini ,sivilceyi vb.hızlı tedavi ediyor:)

    @elidaa;herşeyin fazlsı zarar doğru bir cümle sanırım:)

    @emili;ben kullandığım süre boyunca yaklaşık bir hafta-on gün arası her gün sürdüm cnm,eczanede bulamazsam mothercare'e de bakarım saol cnm:)

    @audrey;cnm ben sorunlu yerlere sürdüm.

    YanıtlaSil
  15. 2 aydır kullanıyorum ben de, diğer pahalı kremlerimi bir kenara koydurttu. Sivilceler ve gözaltı için de süper. Tüm yorgunluk izlerini alıp, beyazlatıyor. Çok az hergün nemlendirici olarak kullanıyorum. Ayrıca kalça bölgesi için de tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim cnm bir çok kremi bir yana koydurttu :)

      Sil
  16. Merhabalar gündüz kremi duyan varmı aranız da ben kullanmaya yeni başladım cildimizdeki lekelerden bizi tamamen kurtarıyor bir kaç kullannan kişilerle konuştum ve olumlu sonuç aldıklarını söyledir inşallah bende alırım sizlerinde bakmanızı isterim bi açıkcası haberlere filan konu olmuş

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar ben ablamın tavsiyesi üzerine denedim ve gerçekten bence çok güzel bir krem :) kısa zamanda güzel sonuçlar aldım hepinize tavsiye ederim ben sadece kusurlu yerlere sürdüm bence sizde öyle yapın. İyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  18. Cocukluktan kalma pisik izinede faydasi olurmu cvp lutfenn

    YanıtlaSil
  19. Cocukluktan kalma pisik izinede faydasi olurmu cvp lutfenn

    YanıtlaSil