10 Kasım 2013 Pazar

Physicians formula mineral wear correcting kit


Dermo eczanem alışverişimde correcting kit 175 tl'den 95 tl'ye düşmüştü.Bu sebeple fiyat olarak çok avantajlı konumdayken ne zmaandır denemek istediğim physicans formula ürünlerine kavuştum:) Kit'in içinde bir tane küçük aydınlatcı,aynı boy kapatıcı,renk eşitleyici ve kapatıcı pudra ve loose pudra var.
 Önce mineral wear correcting powder'dan başlayalım.Ciltteki renk eşitsizliklerini,kızarıklıkları kapatma konusunda başarılı bir ürün.Ufak tefek kızarıklıklarda çok iyi sonuç veriyor ancak ciddi sivilce lekesi vs varsa ilk önce kapatıcısını uygulayıp sonra bu pudraya geçmek daha iyi olacaktır.

İçinde kendi fırçası var ama ben kendi fırçasıyla kullandığımda hiç iyi sonuç vermedi.Ürün iyi dağılmadı bu yüzden Bella pier'in samur kılı fırçasıyla uyguladım ve çıkan sonuca bayıldım.Bu arada samur kılı fırçayı geçtiğimiz yıllarda almıştım şimdiki aklım olsa hayatta gerçek hayvan tüyü fırça almam.Sentetik fırçalarda iyi sonuç veriyor.Hayvanların kozmetiğin hiçbir alanında kullanılmaması gerektiğini düşünüyorum.

Sonrasında ise yine aynı fırçayla loose powder'a geçtim.Cildim sorunsuz olduğu için çok güzel durdu ama yine süylüyorum ciddi lekesi olanlarda o kadarda iyi sonuç vereceğini sanmıyorum.Bendeki kit'in rengi natural beige cildime tam uydu rengi.Bu ürününde kendi fırçası var ama yine fırça kalitesini pek beğenmediğimi söylemeden geçemeyeceğim.

En kaliteli ürün bile kötü fırçayla iyi sonuç vermiyor.Bu yüzden iyi fırçalar edinmekte fayda var ;)

Bu arada ürünler mineral içerikli olduğundan cilde zarar vermiyor,yormuyor.Loose powder maalesefki delikli bir kutuda olduğundan ürünün kullanımı biraz zahmetli.Kutuyu ürün çıksın diye çevirirken pudrayı evin muhtelif köşelerine saçmak an meselesi.Daha kullanışlı bir amlajı olsa ne güzel olur düye düşünmedim değil.


Ürünü tamamen uyguladıktan sonra çıkan sonuç işte bu ta taaamm çok doğal duruyor değilmi.Sanki cildimde hiçbir şey yok gibi ama kızarıklık,iz,vs de yok.Oldukça pürüzsüz bir bitirişi var bu kit'in.Cildim pamuk gibi durdu :)Kit'in içindeki aydınlatıcı ve kapatıcı bir sonraki yazıda sizlerle olacak.Bu arada saç rengim yine değişti ama tam oturmadığında yazmıyorum:)

16 yorum:

  1. Toz ürünlerle pek yıldızım barışmıyor ancak pudranın görünümüne bayıldım tatlım.Makyajında harika olmuş.Diğer ürünlerin yazısını bekliyor olacağım.Öperim :)

    YanıtlaSil
  2. phy.formula kalitesi işte......favori markam benimmm :)

    YanıtlaSil
  3. pudradan daha önce bitirmiştim, ben fondoten sabitleme amaçlı kullanıp memnun kalmıştım :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan..çok güzel durmuş cildinde

    YanıtlaSil
  5. ayh çok beğendim :) iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  6. Set gayet uyguna gelmiş Tr fiyatlarına göre,correcting pudrayı denemeyi çok istiyorum ;) Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kampanya Fiyatı olduğu için neredeyse tek ürün fiyatına geldi:)

      Sil
  7. Ya çok tatlı ürünler yapıyorlar. Özellikle renk seçimleri çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim özellikle allik ta renk seçimleri nefis:)

      Sil
  8. peki bu kullandığınız renk seçeneğini beyaz tenliler için uygun buluyor musunuz? bana biraz koyu geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki renk en aciktan bir ton koyu olanıydi sanırım .renk salas ini inceleyip deneyip öyle karar verin derim

      Sil