14 Aralık 2013 Cumartesi

Instıtut esthederm eau cellulaıre spray



Afrodit event'inde hediye edilen bir üründe Instıtut esthederm'in eau cellulıre spray'iydi.Ürün cilt bakımında kullanılan krem ve diğer ürünlerin etkinliğini arttıran bir spray.Hücresel bir enerji kaynağıda diyebiliriz.Spray'in içeriği hücrelerin kendi içinde bulunan doğal sıvı ile özdeş bir madde.Spray sıkıldığında ciltteki hücrelerin enerji ile dolmasını sağlıyor.Cildi canlandırıp sonrasında uygulanan kremlerin etkinliğini arttırıyor.İçeriğinde su,ATP,karnosin ve mineral tuzlar var.Temizlenmiş cilde püskürtülüyor,istenildiğinde gü içinde makyajın üzerinede sıkılabiliniyor.Ben makyajın üzerine sıvı formlu ürün püskürtmeyi pek doğru bulmuyorum açıkçası,makyajı bulanıklaştırıp doğal görüntüsünü bozduğunu düşünüyorum.Piyasa satış fiyatı 200ml için 99TL civarında,kozmetik alışveriş sitelerinde indirimle 79 tl civarına bulmakta mümkün.


1 yorum:

  1. Sarıkıza ara verdim bunu kullanıyorum şimdilik çok güzel

    YanıtlaSil