19 Haziran 2014 Perşembe

Clinique nemlendirici maske



Clinique yılların değişmeyen cilt bakımı ve renkli kozmetik  markası olarak bir çok kişinin favorisi.Ben de bir dönem tüm cilt bakım ürünlerimi Clinique'den seçiyordum,zamanla yeni ürünler deneme isteğimden olsa gerek yavaş yavaş başka markalara geçtim ancak uzun zamandır hiç değiştirmeden kullandığım hatta cilt bakımı rutini haline gelen bir Clinique maskesi varki oda nemlendirici maske.Cildi hassas,kızarmaya ve nemsizlikten gerilmeye müsait ciltlerde hem yazın sıcak ve denizden,hemde kışın soğuk havadan oluşan kuruluk ve pullanmaya karşı birebir.Nemsiz cilt her daim sorun yaratıyor.Benim cildimde yanaklarım oldukça kuruyken t bölgem yağlı yani kurudan karmaya dönük bir cildim var.Yaz ve kış aylarında dönem dönem hep pullanıp kurumaya müsait hale geliyor,bende bu dönemlerde haftada bir kez mutlaka nem maskesi uyguluyorum.




Ürün renksiz,parfümsüz,kokusuz yapısıyla hipoalerjenik ve en hassas ciltler için bile kullanıma müsait.Yumuşacık hafif kaygan ve yağlımsı bir yapısı var.Cildin tamamına(göz çevresi hariç) iyice sürüp yarım saat kadar bekletiyorum,bu süre içinde cildim maskenin neredeyse tamamını emiyor!cildimde sadece parlak bir tabaka kaldığında ılık suyla yıkıyorum ve sanki tonlarca nemlendirici sürmüşüm gibi yumuşak ve nemli ama hiçte yağlı yağlı parlamayan cildim kendine geliyor.Ürünün ambalajında ani bir rahatlama ve toparlanma için sadece 5 dk bekletip yıkayın diyor,vakti olmayanlar için iyi bir alternatif.Diğer kullanım yöntemiyse 20 dk bekletip yıkamak ama be yarım saat bekletmeyi daha uygun buluyorum çünkü cildimde ne kadar çok kalsa o kadar iyi bir sonuç çıkıyor yıkayınca.



  1. Normalde Clinique'nin klasik 3 adımlı bakım sistemi sonrası öneriliyor ancak ben cildimin kuru olduğu dönemlerde cildimi dahada kurutmayacak bir yüz yıkama jelinin ardından uyguluyorum,maskenin etkisinde bir azalma olmuyor.Ürünü ihtiyaç duyulduğu zamanlarda düzenli kullanmak çok önemli,yani bir kere yapıp bir sonraki uygulamayı 3 hafta sonraya ertelerseniz çokta faydasını göremezsiniz diye düşünüyorum.En az haftada bir uygulamayla ciltteki rahatlama ve nem oranındaki artış bariz olarak görülüyor.

3 yorum:

  1. Clinique markasına alternatif olarak dermalogica'yı öneririm. Maskeleri çok başarılı.

    http://nildanindunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Clinique´in bu ürününden hic haberim yoktu :D Cok severim nem maskesini, bende yillardir Avene´inkini kullaniyorum. Clinique parfüm vs olmadigi icin seviyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Deluxe boyunu kullanmış ve ben de memnun kalmıştım canım.

    YanıtlaSil