10 Ekim 2014 Cuma

Schwarzkopf BC bonacure repair rescue ile saçlara acil kurtarma!


BC bonacure repair rescue serisi kimyasal ve mekanik işlemlerden aşırı derecede zarar görmüş,yanmış saçlar için acil kurtarma sağlayan bir seri.Serinin bir çok farklı ürünü var onarıcı kür,acil onarım sağlayan kokteyl serumlar,yine onarımı hızlı gerçekleştiren şampuan ve maskeler.Benim saçlarım son zamanlarda oldukça fazla işlemden geçti.Brezilya fönü,saç rengi açma ve sonrasında tekrar rengi koyultma derken saçlarımın boyu ve uçları neredeyse yanmış gibiydi.Bu acil kurtarma ürünlerinden sadece üçüyle onarım sürecine başladım.Gerçi çokta umudum yoktu açıkçası,sonuçta yanmış saçların tek çaresi kestirmek diye düşünüyordum ama yinede denemekten ne çıkar dedim.İyikide denemişim diyorum şuanda çünkü kestirmeye gerek kalmadan saçlarımı tek yıkamada bile o yanmış halinden çok farklı bir duruma getirdiler.Ben serumlarını ve acil kurtmarma kokteyllerini kullanmadım,kullansam sanırım şuan saçım hiç işlem görmemiş haline tamamen geri dönerdi.Sadece şampuan,maske ve sıvı saç kremiyle bir süredir banyo bakımımı yapmama rağmen saçlarımdaki yanık kısımlar çok iyi hale geldi.Kestirmeye gerek kalmadı :)



250 ml'lik ambalajında derin onarım ve tedavi edici şampuanın fiyatı 50 tl,ilk yıkamada bile aslında hiç saç kremine yada maskeye pekte ihtiyaç kalmıyor çünkü durulama aşamasında saçlar yumuşacık akmaya başlıyor.Ancak tedavinin devamı gibi düşündüğüm için durulama sonrasında maskesiyle devam ettim maskeyi bir süre saçımda bekletip(saç boy ve uçlarında) duruladıktan sonra ise bebek saçı yumuşacık bir hale geldiler.En başta sıvı saç kremi elimde hazır olmasa hiç kullanmama gerek bile yoktu ama elimde olduğu için yinede kullandım,bildiğimiz sıvı saç kremlerinden ancak içeriğinde yoğun onarım sağlayan maddeler var.Özellikle ürünlerin içeriğinde keratin olması saçın yeniden yapılanmasında büyük rol oynuyor.Bu arada saçları çok ciddi oranda yıpranmış ve yanmış olanlar bence bu serinin yoğun onarım kürleriyle başlasınlar derim.



Derin onarıcı kür maskesi 85 tl civarında,üründen çok az bir miktarı saçlara dağıtıp yedirmek yeterli geldiği için gramajı uzun süre yeter diye düşünüyorum.Sıvı saç kremi ise yaklaşık 50 tl civarında.Online kozmetik satış sitelerinde daha uygun fiyatlarıyla bulmakta mümkün.


12 yorum:

  1. paylaştığın için teşekkürler bazı zamanlar benim de fönden fazla yıpranıyor o dönemlerde kullanmak için ideal deneyebilirim.

    YanıtlaSil
  2. Yipranmis saçlara ugrasmak çok zor,bu seri çok işe yariyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lşquid keratin hiç denedin mi bilmiyorum ama bir denemeni isterim resmen yanan saçın ilacı diyebilirim... Hele maskesi mmükemmel bir şey..

      Sil
  3. Denemedim hic bu seriyi, bende degisiklik olsun diye Wella nin bir sac yagini ismarladim, özellikle simdi kis aylarinda elektriklenmis gibi oluyor saclar nem verecek ürünler kullanmak lazim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dene derim çok memnun kalacağına eminim;)

      Sil
  4. Çok çok güzel çok çok harika bir ürün ama ben de yeni bir keşfimden bahsetmek isterim, benim de saçlarım boyadan yandı kurudu. Çok uğraştım. En sonunda Katkısız Keratin yükleyerek mutlu sona erdim, mutlaka katkısız keratin yükleme yapın zaten doğal bir yükleme olması hoşuma gitti.. herkese tavsiye ederim ben cok cok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkısız keratin yüklemesi ne demek acaba?

      Sil
  5. Bnde kullniorm bu urun super iyi gelio saclara

    YanıtlaSil
  6. Bende alacağım bu ürünleri de internet de uygun set halinde gördüm ama orjinal mi karar veremedim kuaför de bakım kürü 115 şampuan 65 tl dedi nette üç ürün seti 80 civarı.siz kuaförden mi aldınız

    YanıtlaSil
  7. merhbalar benim asıl sorum kokusunun kalıcılığı normalde saçımda şampuan kokusu kalamaz ama dışarıdaki kokuyu hemen emer sizce koku yönündende iyi midir?

    YanıtlaSil
  8. merhaba kokusunun kalıcığı hakkında ne düşünüyorsunuz benim saçımda hiç koku tutmuyor ve dışarının kokusunu çabuk sindiriyor

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bu urunlere kuafor dısında orjınal olarak nerde ulasırız

    YanıtlaSil