27 Ocak 2015 Salı

Yves rocher kayısılı peeling


Yves rocher geçtiğimiz haftalarda bir çok üründe %50 indirim yaparak markayı seven ve düzenli alışveriş yapanları sevindirdi.Benim şimdiye kadar Yves rocher'dan sürekli kullanacak kadar sevdiğim bir ürün olmadığından bu indirimde denemek istediğim bir kaç parça ürün alarak indirimi değerlendirdim.

İlk denemek istediğim Yves rocher'un kayısılı peeling oldu.Bu peeling ambalajından çıkar çıkmaz baş döndüren bir kayısı kokusuna sahip :) Kayısılı peeling,kayısı çekirdeği tanecikleri içeren bir ürün ayrıca hassas ciltlerin kullanımınada uygun.Genelde cildi hassas olanlar peeling gibi ürünlerle kabus yaşarlar ama yves rocher'ın kayısılı peeling'i çok hafif bir yapıda olduğu için hassas ciltlerin bile rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum.



Peeling koyu kıvamlı ve kremsi bir yapıda,içeriğindeki peeling granülleri oldukça dozajında bırakılmış.Granüller orta sertlikte ben çok sert granüllü peeling kullanamıyorum,cildimi hemen tahriş ediyor.Bu peeling'in sertlik derecesi benim için yeterli geldi.Ancak çok sorunlu ve yağlı cildi olanlar için biraz hafif kaçabilecek bir peeling.

Peeling'in düzenli kullanımıyla sivilce oluşumu engellenir ve siyah noktalar temizlenir ayrıca ciltteki ölü hücreler atıldığı için cilt daha parlak ve sağlıklı hale gelir.Cildi sorunlar,özellikle yukarda saydığım sivilce-siyah nokta problemine çözüm arayanlar daha sert ve temizleyici niteliği daha fazla olan bir peeling kullanmalılar.

Yves rocher kayısılı peeling'i bence daha çok hassas ve az sorunlu ciltlerin ihtiyacına yönelik üretilmiş bir ürün,peeling yaparken aynı zamanda cildi yoğun şekilde nemlendirme özelliği var ki en çokta bu hoşuma gitti.Genelde peeling gibi cildi yoran işlemlerden sonra cildim oldukça hassas,kurumuş ve tahriş olmuş olurdu ancak bu peelingle bu sorunları yaşamamam bence ayrıca bir artısı oldu ürünün.Ürünün satış fiyatı 14.90 TL gibi oldukça uygun fiyatlı bir ürün,indirimde fiyatı 11.90 a düşmüştü.



13 yorum:

  1. Peeling yaparken cildin yorulmaması çok öenmli, uygun fiyatlı oluşu ise diğer bir artı ;)

    YanıtlaSil
  2. Methini çok duydum malesef ki Isparta Yves ürünleri yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet üzerinden alışveriş yapabilirsin,yves rocher in kendi sayfasında online alışveriş var:)

      Sil
    2. Tamam canım internetten bi araştırayım <3

      Sil
  3. Benim de cildim hassas ve bu ürün bende sivilcelenme yaptı, cilt yüzeyimi küçük küçük çizdi, hassas cildi olanlar dikkat etsin. Ama ablam çok memnun örneğin, onun cildi karma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde cildimde hassastır ama hiç irritasyona sebep olmadı. Tabi her kozmetik her bu yedek aynı etkiyi vermeyebilir

      Sil
  4. Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  5. bu el kreminin markası kötü ve daha iyileri buypasada sizde gelip satın alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum yaptığınız ürünün el kremi değil peeling olduğunu bile bilmeden kozmetik satışı yapmanız ne ironik.

      Sil
  6. Benim cildim karma cilt. Sivilce sadece ara sıra, burun ve çene bölgemde çıkıyor. Bu peeling işe yarar mı?

    YanıtlaSil
  7. Bu peeling karma-yağlı cilde uygun mu?

    YanıtlaSil
  8. Fiyari ne bu urunun acil cevap

    YanıtlaSil