27 Aralık 2016 Salı

Elizabeth Arden 8 hour cream



Herkese merhaba! Bugün blog'da Elizabeth Arden 8hour cream bizlerle olacak.8 hour serisi,Elizabeth Arden'in en sevilen ve en çok satan ürün grubuymuş.Ben bu seriyle biraz geç tanıştım,meğerse bu serinin ürünleri ve özellikle 8hour krem kimilerinin dolabında baş tacı edilen bir kremmiş.

Ben bu seriyi kofre halinde aldım. İçinde lip balm,el kremi ve şu meşhur 8hour cream var.Bu krem için çok güzel yorumlar okudum ve dahi mucize etki yarattığı söylenen bu kremle serinin ilk ürününe giriş yaptım. 




İsmi 8hour cream olan ama krem yapısında değilde macunumsu bir görünümde olan bu 'mucize' karışımın formülünün belirlenmesinde ufak bir hikayesi de var.

At çiftliğinde ayakları yaralanan ve yıpranan atlar için hızlı tedavi eden bir krem aranıyormuş.Atların ayakları hayati derecede önemli nede olsa,bu macunumsu karışımın ilk versiyonu yani atlar için olanı geliştirip atların ayaklarına sürülmeye başlanmış. İlk denemede bile atların ayakları "mucizevi" şekilde iyileşince biz bu kremi insanlar içinde yapsak köşeyi döneriz demişler.Tabi öyle dememişlerdir ama Elizabeth Arden'in bu kremi tüm dünyada en çok satanlar listesine tekrar tekrar girmiş hatta kozmetik ürünler kategorisinde "kült" seçilmiş ve dahi herkesin elinin altında bulunması elzem bir krem haline gelmiş. 





Peki bu krem neden bu denli çok satılıyor,niye "mucize" krem deniliyor ?
Krem çatlamış,kurumuş,yanmış,yıpranmış ciltlerde ve topuklarda,tırnak etlerinde,ellerde,dudaklarda ve agzamalı ciltlerde kullanılıyor.

Kremi sivilceli cildine sürüp sivilceyi kuruttuğunu,uçuklu dudağına sürüp uçuğu geçirdiğini söyleyenler de var.Ben sivilce için denemedim ama oldukça etkiliymiş. Her türlü cilt sorununda anında tedavi eden formülü soğuktan çatlayıp pul pul olan ciltte,yine çatlayıp pürüzlenen topuklarda da hızlı bir iyileşme sağlıyor.

Ciltte herhangi bir sorun yokken de,soğuk hava sebebiyle kullanıldığında koruyucu bir kalkan görevi görüyor.

Ben bazen nemlendirici sürer gibi sürüp yattığımda ertesi gün pürüzsüz pamuk gibi bir ciltle uyanıyorum. Bunu her gün tekrar etmiyorum çünkü macunumsu yapısı biraz ağır ve her gün kullanıldığında sanki ağır gelip gözenekleri tıkar gibime geliyor.
Velhasıl kelam bu mucize krem her evde bir tane olup elinizin altında acil durumlar için dursun derim.Benim böyle 2 kremim daha var evden eksik etmediğim buda üçüncü oldu.Merak edenler için

1-bepanthen
2-bepanthol body
3-8hour

Bu arada bu kremin adı neden 8 hour derseniz ciltteki sorun herneyse,8 saat içinde tedavi edip geriye herhangi bir yanık izi,kuruluk,çatlak bırakmaması sebebiyleymiş.Fiyat konusuna gelirsek gramajına göre biraz pahalı.Ben kofre olarak duty free den döviz bazlı aldığım için doğru bir fiyat veremiyorum.Tek başına bu krem için kozmetik alışveriş sitelerinde fiyat aradığımda ise farklı farklı fiyatlar gördüm o yüzden ne desem yalan olavak.

9 yorum:

  1. Benim de var ara sıra maske gibi kullanıyorum herkese göre değil bence kokusundan dolayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu biraz keskin ama olumlu etkilerini gozonunde bulundurursak daha keskin bir kokusu bile olsa kullanirim iremcim:)

      Sil
  2. Markayı ilk kez duyuyorum 🙈 Şuan okuyunca detaylı bilgi sahibi olmuş oldum. Gerçekten mucizevi etkileri varmış dikkat çekiyor :) güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  3. Bu markaya bu sıralar çok rastliyorum. Mucizevi etkileri için deneme şansı vermek lazım

    YanıtlaSil
  4. Ayy ne güzel anlatmışsın atlarla çıkış olayıda çok ilginçmiş çok merak ettim güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
  5. merhaba, nereden aldınız, türkiyede nerede satılıyor? cevap verebilirseniz çok sevinirim bulamıyorum hiçbir yerde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havaalanı duty Free den :) bir ara Tekin acar, sevil gibi yerlerde de satılıyordu bir bakın dilerseniz

      Sil
  6. merhaba, ürünü nereden aldınız, türkiyede satılıyor mu?

    YanıtlaSil