8 Ocak 2012 Pazar

Denedim beğenmedim

Genelde hep deneyip beğendiğim ürünleri yazıyorum.Bu sefer bitmiş olan bu iki ürünü tam çöpe atacakken ikisinide bir daha almam diye düşündüm.Madem öyle bu seferde beğenmediğim ürünleri yazayım.Tabii bu arada unutulmaması gereken en önemli şey bu ürünleri' ben' beğenmedim.Benim cildime yaramadı.Başkalarında aynı etkiyi vermeyebilir.Kozmetik ürünler her bünyede aynı etkiyi vermiyor malum.Bu sebeple yazıyı okurken bunu unutmamak gerek diye düşündüm.

Loreal touche magic kapatıcı;Kapatıcı özelliği iyi yani mor halka veya koyu göz altları varsa iyi kapatıyor.Ama ürün o kadar kalın dokuluki göz çevresinde olan mimik çizgilerinin içine dolup göz etrafını çizgi çizgi gösteriyor.Yaş gençte olsa göz çevresindeki ince çizgilerle hop diye beş yaş birden büyüyebilirsiniz.Ne kadar az ürün sıkıp kullansamda ürün kalın dokuda olduğu için çizgilerin içine doldu.Hele birde kapatıcı üzerine ince bir pudra ile sabitleyeyim derseniz iyice yandınız .Birdaha almayı düşünmüyorum.Zaten genelde aydınlatıcı gibi dudak üzeri,burun kenarı,göz pınarına bol bol sıkıp kullandım bitsin diye.


Clinique Comforting cream cleanser;Ya benim aram krem temizleyicilerle kötü yada bu kötü bilemiyorum.Genelde cilt temizliği ürünlerinde Clinique kullanırım ve memnunumda.Yüz yıkama jeli mesela gayet güzel bir ürün.Ama bu krem temizleyiciden pek memnun kalmadım.Yıkadıktan sonra cildimde o temizlenmiş hissi pek alamıyorum.Makyajı bununla yıkarsamda eğer yüzümü kurularken havluda bol miktarda fondöten ve pudra kalıntısıyla karşılaşıp annemin çığlıklarına maruz kalabiliyorum :)

4 yorum:

  1. bu kapatıcıyı bende kullanmıştım.
    biraz yapay bir görüntü veriyor haklısın. Ben çok az sürüyordum. Annem çok seviyordu göz altları çökük ve mor olduğu için kapatmasını beğenmişti.

    YanıtlaSil
  2. evet cnm yapay bir görüntüsü var bende o yüzden pek beğenmedim

    YanıtlaSil
  3. 2sinide denemedim ama Clinique ürünleri ile benim de başım hiç hoş değil:(

    YanıtlaSil
  4. genelde iyidir clinique ama bu ürününü beğenmedim maalesef

    YanıtlaSil