21 Ağustos 2013 Çarşamba

John frieda sheer blonde renk açan şampuan



John frieda en sevdiğim saç bakım markalarından biri.Daha önceden yine saç rengini banyoda hafifçe açan ve güneş parlaklığı veren go blonder serisini geliştirip beğenimize sunmuş.Ürünü Gratis'te görünce(hemde ikincisi%50 indirimli)hemen şampuan ve kremini aldım.Daha önceki versiyonda da yaklaşık 2 kutu şampuanı bitirdiktn sonra zaten sarı olan saçlarımın rengi dahada açılmış hatta etraftan yine röflemi yaptırdın gibi sorular almıştım.Ürünler saç rengini güneşten açılmış gibi doğal bir renk vermek ve parlatmak gibi vaadlerde bulunuyor ki bu vaadlerinin hakkını da veriyor.



Şampuan2ın uygulanmasından sonra saçlarda hafif bir kuruluk ve zor tarama gibi sorunlarla karşılaşılabiliniyor.Saç rengini açtığı için doğal olduğunu düşünüyorum ancak kendi kremi yada başka bir markanın kremini uyguladığınızda bu sorundan eser kalmıyor.Saçları röfleden ve boyadan çok yıpranan hatta yanan ama yinede dahada sarı olmayı isteyenler için uygun ürünler olduğunu üşünüyorum.Birde sarı aç zamanla parlaklığını yitiriyor maalesef.Saman gibi bir görüntüden kurtulmak için ürünün verdiği parlaklığı kullanmak güzel oluyor.Ürünler amonyak ve peroksit içermiyor bu açıdan oldukça güzeller.Renk ve ışıltı konusunda hızlı sonuç almak için ürünü her banyoda(mümkünse her gün)kullanmak gerekiyor.

13 yorum:

  1. Güzel bir seriye benziyor ama kahverengi saçlarıma etkisi olur mu bilemedim. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet guzel bir seri ancak kagverengi sacta gozle gorulur bir acikma olacagini sanmiyorum ,teskler:)

      Sil
  2. bende John frieda kullanıyorum. Gerçekten saç bakımında çok iyi ürünleri var.

    YanıtlaSil
  3. Evet cnm benimde sac bakiminda en sevdigim markalardan biri:)

    YanıtlaSil
  4. selaammm blogunda kendimi kaybetmiş bulunmaktayım!
    o aynanın önünde olup hepsini sürmek istedim yanii :)
    ben de beklerim sevgilerrr

    YanıtlaSil
  5. benim saçlarıma pek uygun bir ürün değil gibi ;)

    YanıtlaSil
  6. Fiyati ne kadar

    YanıtlaSil
  7. Siyah saçlarda işe yarıyomu????

    YanıtlaSil
  8. Siyah sacta cok etki edecegini sanmiyorum belki bir ton acar

    YanıtlaSil
  9. Benm saçlarım koyu sarı açılmasını ıstyorum . Sarı saclar ıcın olanını mı yoksa koyu saclar ıcın olanını mı almalıyım ?

    YanıtlaSil
  10. ben doğal altın sarısı saçlara sahibim fakat diplerim küçüklüğümden beri hep daha koyuydu güneş gördükçe açılıyordu bu ürünü 3 aydır iki günde bir kullanıyorum ve gerçekten hem saman gibi bir görünümden hem de dip boyan gelmiş esprilerinden kurtuldum fakat bunun geri dönüşü yok yani eğer boyama karşıtıysanız bu ürünü kullanmadan önce iyice düşünmenizi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  11. Biraz gec bir soru olacak ama saç döküyor diyen bir sürü insan oldu doğru mu acaba?

    YanıtlaSil