18 Ekim 2013 Cuma

Yves rocher sexy pulp rimel


Yves rocher'ın Sexy pulp rimeli tombul fırça yapısıyla kirpikleri dolgunlaştırıp,uzatacağını vaad eden bir rimel.Açıkçası tek kat uygulandığında çok fazla etkisi yok ancak rimelin kurumasını bekleyip ikinci katı uyguladığınızda gözle görülür bir dolgunluk ve uzama oluşuyor.

Fırça yapısının tombul olmasından dolayı alt kirpiklere uygularken bulaştırma riski çok fazla.Bu sebeple alt kirpikler için fırçanın sadece ucunu kullanmak daha iyi olabilir.Bu arada bu tombul fırçalarda kirpiklere uygulama yaparken üst kirpiklerin dibine fırçayı değdirme riski oluşuyor bu sebeple acele etmemekte fayda var.
                                                 İlk foroğrafta kirpiklerimde rimel yok,doğal halini görüyoruz.
Bu fotoğrafta ise rimelin tek kat uygulanmış hali.Ben açıkçası çok etkili bir rimel olarak tanımlayamayacağım.Kirpikleri uzatma konusunda fena değil ama dolgunluk verme kısmında yetersiz kaldı.İkinci katı uyguladığımda nispeten daha iyi sonuç aldım ama bu seferde kirpik uçlarında pütür pütür topaklanma yaptı.

4 yorum:

  1. Bende de var aynısından ama daha kullanmaya başlamadım. Benim de aradığım en önemli özellik dolgunluk vermesi aslında. Demek ki bunda da bulamayacağım. Aslında kullandıklarım içinde istediğime en yakını yine Yves Rocher'in Volume Lash Plumping mascarası idi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm dolgunluk yonunden biraz zayif kaliyor

      Sil
  2. Ben de aynı senin gibi sevemedim bu rimeli Peri'ciğim. Bir tanıdığa hediye ettim sonra :)) Piyasada daha güzelleri var kesinlikle..

    YanıtlaSil