13 Şubat 2014 Perşembe

Eeose saç uzatan şampuan ve saç kremi



Eeose'yi kaş ve kirpik serumuyla tanımıştık,kirpiklerde dolgunluk ve uzama sağlayan kaşlara bakım yapan serumdan sonra(bu ürünün yazısıda yakında gelecek) şimdide sağlıklı uzamayan saçlar için şampuan ve saç bakım kremi çıkardılar.Ürünü Afrodit event'inde hediye olarak gönderen Eeose'ye ayrıca teşekkürler.Ürün,saçın hızlı ve sağlıklı uzamasını engelleyen faktörleri ortadan kaldırıp sağlıkla uzayan saçlar vaad ediyor.


Şampuan saçların uzadıkça kırılıp,zayıflamasına neden olan etkileri ortadan kaldırmak üzere tasarlanmış.O etkiler ortadan kalkınca saçta hızlı uzuyor haliyle.Bilirsiniz saçları uçlarından kesitrdikçe uzaması hızlanır,bunun sebebi saçın uzamasını sağlayan mekanizma,eğer saç uçları kırık ve zayıfsa o zayıf bölgeleri tamir için efor sarf ediyor bu yüzden uzama yavaşlıyor ama saç uçları kesilipte zayıf bölgeler temizlendiğinde bu sefer tamire harcadığı eforu rahatça uzamaya aktarıyor.Bu sebeplede kesilen saç hızlı uzuyor.Ancak ben saçımı iki ayda bir kestirmek istemiyorum yada kestiriyorum zaten ama saçım dahada hızlı uzasın birde daha sağlıklı olsun diyenler için bu Eeose şampuan ve bakım kremi biçilmiş kaftan.    


Şampuan ve kremi aynı beyaz kalıp sabun kokusunda,nostalji yapmak isteyenler sevecektir:) ço hafif ve az köpüren bir şampuan,günlük olarak kullanıma uygun.Gelelim en önemli meseleye yani saç uzatmaya,ben şampuan ve kremi kullanmaya başladıktan bir ay kadar sonra saçlarımda belirgin bir düzelme gördüm.Benim saçlarım sarı ve oldukça yanmış vaziyette olmasına rağmen gözle görülür bir iyileşme oldu.İlk etkisi buydu,ikinci olarak saçlarım örnek vermek gerekirse ayda 1cm uzuyorsa dipten yarım cm daha fazla uzadığını fark ettim.Bu arada hiç bir şampuan saçınızı bir kaç ayda rapunzel yapmaz,yapıyorsada o işte bir tuhaflık var deyin ve kaçın mümkünse :) tabii ürünler daha uzun vadeli kullanıldığında her ay yarım yada  1cm daha hızlı uzama uzun vadede düşünüldüğünde saçta belirgin bir uzama sağlayacaktır.Ancak ben bu şampuan ve kremde açıkçası uzatmadan daha çok tamir ve tedavi edici özelliği beğendim bu etkisi ciddi anlamda güçlü.Ürünler 300 ml'lik ambalajlarda,şampuanın piyasa satış fiyatı 34 Tl civarı.

9 yorum:

  1. bende restorex kullanıyorum hem fiyatı çok daha uygun hemde uzama etkisini gördüm şuan 2. kutu bitmek üzere. bioblas ın da var uzamaya yardımcı şampuanı ama hiç bir etkisini görmedim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Restorex i denemedim ama merak ediyorum tesk ederim:)

      Sil
  2. çok merak ediyordum bu şampuanı teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Bu yaziyi okumam super oldu. Sampuanim bitmisti eeoseye baslayayim hemen :)

    YanıtlaSil
  4. slm. restorex hızlı uzama etkili şampuan çıkmış yeterli ve detaylı bilgisi olan varmıı??

    YanıtlaSil
  5. Benim yüzümde ve vucudumda tüylenme yaptı siz bu tarz bir problemle karşılaştınız mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç böyle bir sorun yasamadim ki uzun süreli kullandım da şampuan dan olduğuna emin misiniz acaba

      Sil
  6. Saclarim eskiden cok gurdu saclarimi duzlestirmekden dokuldu ve yiprandi simdi bu iki urunu kullanirsam nasil bi etki olur ?

    YanıtlaSil