6 Kasım 2014 Perşembe

GOSH Gratis'te -lansman


Geçtiğimiz günlerde Gratis mağazalarına yeni gelen Gosh markasının lansmanı vardı.Nişantaşı Hardal cafe'de uzun zamandır merakla beklediğimiz Gosh ürünleriyle tanışmak ve denemek üzere buluştuk.Bu vesileyle sevgili Sevda ve Ayşegül ilede  görüşmüş olduk:) Gosh yurtdışında özellikle cilt bakımı ürünleriyle tanınan bir marka,uzmanlık alanı cilt bakımı olunca pudraları ve fondötenleri oldukça başarılı buldum.Cilt grubu ürünlerinde örneğin fondötenleri cc+fondöten yada bb+fondöten gibi çok fonksiyonlu ve ciddi anlamda çok başarılı.


Pudraları ise yine aynı fondötende olduğu gibi bb+pudra yada cc+pudra kombinasyonları var.Yakın zamanda Türkiye'ye Gosh'un cilt bakımı ve saç bakımı ürünleride gelecek.Renkli kozmetik ürünlerini bu kadar beğendiğim bir markanın cilt bakımı ürünlerini de merakla bekliyorum.Rujlarını ise ayrıca çok beğendim özellikle oje şişesi görünümlü küçük gloss'lar nefis.Bu gloss'lar kendi aralarında ikiye ayrılıyor,yarı şeffaf ve opak olan tam örtücü renkler.Ben ayrı ayrı her rengini çok beğendim ama ten rengi yarı şeffaf olana bayıldım .


Kalem-krem farları,allıkları ve rimelleri ise kesinlikle denenmeli dediklerim arasında.Bu arada özellikle bir numaralı ilan ettikleri bir ürünleri varki oda primer'ları.Makyaj öncesi bazlarda ürünlerine çok güveniyorlar,zaten cilt bakımında uzman bir marka olunca ten grubu tüm ürünlerinin iyi olacağına emindim.Ben henüz primer'ları denemedim ama şuan hali hazırda denenmek üzere duruyor,en kısa zamanda deneyeceğim.

Lansman boyunca Gosh ürünlerini karıştırdık,sürdük,inceledik ve bayıldık.Genel olarak markanın tüm ürünleri çok çeşitli ve kaliteli.Fiyatlar ortalama standartlarda.Ben sizi Gosh ürünleriyle başbaşa bırakıp elimdeki Gosh'ları denemeye gidiyorum ;)





3 yorum:

  1. Çok kıskandım :) Mersin'deki Gratislere Gosh ürünleri gelmediği için henüz deneyemedim.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. umarım gelir bu arada benim bloğuma da beklerim :)

      Sil