31 Mayıs 2015 Pazar

Palmers çatlak engelleyici yoğun krem



 Hamileliğim boyunca hem daha iyisini bulmak hemde sizlerle farklı ürünleri paylaşabilmek adına sık sık çatlak önleyici krem deniyorum.Piyasadaki tüm çatlak kremlerini sanırım denedim,şu ana kadar çatlak kremleriyle ilgili yazdığım diğer yazılarımı Lİerac phytolastil,Alpin premama ,Mustela double action ,Mustela çatlak önleyici yağ, linklerinden okuyabilirsiniz.Bu ay blog'da gebelik çatlakları için tüm dünyada gebelerin favorisi olan Palmers'ı mercek altına alıyoruz.

Palmers içeriğindeki yoğun kakao yağıyla ve temiz sayılan içeriğiyle gebelikte cildi çatlağa karşı korumayı,ciltteki gerginliği azaltıp rahatlatmayı hedefliyor.Palmers çatlak engelleyici yoğun krem oldukça yoğun ve kıvamlı yapısıyla kavanoz tipi ambalajda satışa sunulmuş.Kavanoz ambalajı hijyen açısından pek uygun olmasada bu kadar yoğun ve kıvamlı bir krem zaten kavanoz harici başka şekilde satılamazdı diye düşünüyorum çünkü çok kıvamlı olduğu için tüpte olsa akma şansı sıfır.




Hatta ürünü parmağımla yüzeyden hafifçe bastırarak almam gerekiyor,gerçi ürün parmakla temas sırasında hem ısınıp hemde yumuşadığından bir parça daha yumuşak ve sürülebilir kıvama geliyor ,kullanım sırasında masaj tarzında hareketlerle sürülmesi tavsiye ediliyor zaten ürünü cilde yedirmek ve dağıtmak için bu tarz bir işlem yapmaya mecbur kalıyorsunuz.

İçeriğinde lavanta olduğu ve yoğun lavanta kokusuyla rahatlattığı söylensede bana göre buram buram kakao kokuyor ve bu kokudan hiç rahatsız olmuyorum ama lavanta kokusu hiç yok denebilecek kadar az.


Ürünün sevdiğim yönleri

-Çok yoğun şekilde nemlendiriyor,ambalajında kullanım talimatı olarak günde 3 kez yenileyin desede bir kez sürüp akşama kadar cildimi hala oldukça nemli hissediyorum ve tazeleme ihtiyacım olmuyor.Özellikle şuan en gergin bölgem olan karnım için bile günde bir kez kullanmam yeterli oluyor.

-İçeriğinde sadece kakao yağı değil cildin sıkılığını ve canlılığını koruyan elastin,Kolajen ve e vitamini gibi ürünler barındırması.Özellikle gebelikte vücuttaki kolajen miktarı azaldığından çatlaklara daha müsait hale geliniyor bu sebeple dışardan takviye edilmeside önemli.




Sevmediğim yönleri

-Oldukça yoğun ve kıvamlı bir yapısı olduğundan gündüz dışarı çıkarken sürmek istemiyorum.Kıyafetlerimde leke bırakmasada hafif yapışkan bir his kalıyor ciltte.

-Yine oldukça yoğun ve yağlı bir yapısı olduğundan yaz aylarında gündüz kullanımı rahatsızlık veriyor,ben akşamları yatmadan kullanmayı tercih ediyorum.Gündüz için lierac yaz aylarında en rahat kullanılacak çatlak kremi bence.Hem sıfır yağlı his hemde anında kuruyan yapısıyla sür ve çık! :)

Ben kremi Gratis'ten 25.90 TL'ye aldım,kozmetik satışı yapan farklı sitelerde farklı fiyatlarla bulmak mümkün.Bu arada markanın göğüs kremi,çatlak önleyici masaj losyonu gibi farklı ürünleride var hatta ilerleyen günlerde Palmers çatlak önleyici masaj kremi blog'da yer alacak.



6 yorum:

  1. Palmer's kullanmamıştım ama benim tercihim Lierac olmuştu, çok da memnun kalmıştım.
    Çabuk emiliyor, yağlılık hissi de vermiyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lierac'ı bende beğeniyorum,hızlı emildiği ve yağlı his bırakmadığı için gündüz ve dışarı çıkarken en çok lierac kullanıyorum :)

      Sil
  2. ben hamilelik boyunca johnsons bebe yağı kullanmıştım tek bir çatlak bile olmadı baya da kilo almıştım o zaman için :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebe yağı hiç denemedim cnm ama deneyenler oldukça memnun :)

      Sil
  3. Kayısı ve kakao yağı kullanmıştım ama tendeki minik tüyleri biraz alevlendirdiklerini düşünüyorum.Palmer's el kremi ve şampuanından çok memnun kalmıştım.Çatlak kremi ile ilgili yoırumunu da bekliyorum ki yakınlarıma tavsiye edeyim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben vücut nemlendiricisini kullanmıştım ve kokusuna hasta olmuştum :) Sonra onu bulamayınca çatlak önleyici vücut nemlendiricisini almıştım Gratis'ten. Onda o yapışkanlık hissi olmuyordu.

    YanıtlaSil